1 / 18
Najważniejsze
Przebieg
236 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kompakt
Pojemność skokowa
1 598 cm3
Moc
105 KM
Opis
Samochód w moim posiadaniu dokładnie 3 lata, OC i przegląd do 03.2026 r.
Olej i filtry zmieniane przeze mnie co 8 tyś. kilometrów.
Autko za mojej kadencji mocno doinwestowane, zostało wymienione lub naprawione min:
- amortyzatory oraz sprężyny na tylnej osi
- wahacze na przedniej osi
- wymiana tulei belki
- cały układ wydechowy wraz z tłumikiem i łącznikiem elastycznym
- wszystkie tarcze, klocki oraz regeneracja wszystkich zacisków hamulcowych
- piasty na tylnej osi
- nowa linka hamulca ręcznego
- pasek klinowy wraz z napinaczami
- świece oraz cewki zapłonowe
- nowy akumulator
- uszczelnienie miski olejowej
- olej w skrzyni biegów przy przebiegu ok. 235 tyś.
- płukanki oraz ceratec przy wymianach oleju (nagar zszedł, zero rozszczelnień i praca silnika się poprawiła)
Opelek stoi na 1.5 rocznych oponach wielosezonowych Kleber Quadraxer 3 225/45 R17 na śrubach dystansowych i alumach jak na zdjęciach.
Przy zmianie opon zrobione pełne wyważanie z geometrią 3D.
Wszystkie usługi wykonane były w jednym z najlepszych serwisów w okolicy, na wszystko mam faktury.
Poprzedni właściciel sprowadził autko z Niemiec w 2017 roku.
Posiadam książki serwisowe z Niemiec oraz wszystkie dokumenty po sprowadzeniu przekazane przez poprzedniego właściciela.
Za poprzedniego właściciela został wymieniony cały rozrząd oraz pełna konserwacja podwozia.
Oczywiście to prawie 20 letni samochód także minusów również musi się znaleźć chociaż kilka:
- maska do wymiany, lód z elewacji budynku zrobił dużą wgniote i dwóch blacharzy powiedziało, że nie warto się bawić w naprawę tego. Przy uderzeniu nie zostało uszkodzone nic innego ani na zewnątrz, ani pod maską, więc jest to realnie tylko aspekt wizualny.
- auto posiada naturalnie kilka przetarć parkingowych i mikrowgniotek (mało widoczne)
- podane wyżej śruby dystansowe są nieprawidłowe, przez co auto przy 120km/h wchodzi w wyczuwalne na kierownicy bicie, diagnoza tego samego serwisu, który robił wszystko inne. Należy tylko zmienić śruby na zwykłe lub homologowane dystansowe, żeby zachować wygląd.
- jak na zdjęciu rdza pojawiła się na przednim lewym nadkolu, jest to typowe miejsce dla "rudej" dla tego modelu, nie rozprzestrzeniła się jeszcze mocno, a spód jest całkowicie "suchy" także naprawa nie będzie przytłaczająca.
- klimatyzacja do nabicia
- sprzęgło od jakiegoś czasu łapie trochę wyżej niż powinno, nie przeszkadza to w normalnej jeździe, ale wskazuje, że za jakiś czas należałoby je wymienić, lub chociaż sprawdzić linkę.
Zawieszenie po wymianach w stanie bardzo dobrym, silnik suchy, chodzi jak należy, trzyma temperatury (nie grzeje się nawet na trasie) i trzyma obroty chociaż nie należy do demonów oszczędności gdyż realne spalanie po mieście to okolice 8,5l/100km jak się nie jeździ "40km/h". Auto prowadzi się pewnie i w miarę komfortowo jak na auto tej klasy. Skrzynia biegów chodzi normalnie, poprawiła się lekkość zmiany biegów po wymianie oleju. Elektryka wszystkiego działa bez zarzutu, szyby, ogrzewanie, komputer pokładowy i wszystkie czujniki. Radio CD 30 niestety nie posiada AUX czy USB, więc ja ratowałem się transmiterem.
Auto pomimo wieku zostało dobrze utrzymane i jest w bardzo dobrym stanie mechanicznym, dzięki regularnemu serwisowaniu i wymianom na bieżąco. Cena jest oczywiście do negocjacji, ale geniuszom z duszą handlarską z podejściem "za 6 tysięcy jestem dzisiaj" dziękuję bardzo i odradzam kontaktu.
14 września 2025 12:05
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Opel
Model pojazdu
Astra
Wersja
III GTC 1.6 Sport
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2006
Generacja
H (2004-2014)
VIN
Oblicz
13/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Mateusz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2022
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie