Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 1
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 2
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 3
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 4
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 5
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 6
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 7
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 8
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 9
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 10
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 11
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 12
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 13
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 14
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 15
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 16
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 17

1 / 18

Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 1
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 2
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 3
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 4
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 5
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 6
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 7
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 8
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 9
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 10
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 11
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 12
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 13
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 14
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 15
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 16
Opel Astra III GTC 1.6 Sport - 17

Najważniejsze

Przebieg

236 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 598 cm3

Moc

105 KM

Opis

Samochód w moim posiadaniu dokładnie 3 lata, OC i przegląd do 03.2026 r.

Olej i filtry zmieniane przeze mnie co 8 tyś. kilometrów.


Autko za mojej kadencji mocno doinwestowane, zostało wymienione lub naprawione min:

- amortyzatory oraz sprężyny na tylnej osi

- wahacze na przedniej osi

- wymiana tulei belki

- cały układ wydechowy wraz z tłumikiem i łącznikiem elastycznym

- wszystkie tarcze, klocki oraz regeneracja wszystkich zacisków hamulcowych

- piasty na tylnej osi

- nowa linka hamulca ręcznego

- pasek klinowy wraz z napinaczami

- świece oraz cewki zapłonowe

- nowy akumulator

- uszczelnienie miski olejowej

- olej w skrzyni biegów przy przebiegu ok. 235 tyś.

- płukanki oraz ceratec przy wymianach oleju (nagar zszedł, zero rozszczelnień i praca silnika się poprawiła)


Opelek stoi na 1.5 rocznych oponach wielosezonowych Kleber Quadraxer 3 225/45 R17 na śrubach dystansowych i alumach jak na zdjęciach.

Przy zmianie opon zrobione pełne wyważanie z geometrią 3D.

Wszystkie usługi wykonane były w jednym z najlepszych serwisów w okolicy, na wszystko mam faktury.


Poprzedni właściciel sprowadził autko z Niemiec w 2017 roku.

Posiadam książki serwisowe z Niemiec oraz wszystkie dokumenty po sprowadzeniu przekazane przez poprzedniego właściciela.

Za poprzedniego właściciela został wymieniony cały rozrząd oraz pełna konserwacja podwozia.


Oczywiście to prawie 20 letni samochód także minusów również musi się znaleźć chociaż kilka:

- maska do wymiany, lód z elewacji budynku zrobił dużą wgniote i dwóch blacharzy powiedziało, że nie warto się bawić w naprawę tego. Przy uderzeniu nie zostało uszkodzone nic innego ani na zewnątrz, ani pod maską, więc jest to realnie tylko aspekt wizualny.

- auto posiada naturalnie kilka przetarć parkingowych i mikrowgniotek (mało widoczne)

- podane wyżej śruby dystansowe są nieprawidłowe, przez co auto przy 120km/h wchodzi w wyczuwalne na kierownicy bicie, diagnoza tego samego serwisu, który robił wszystko inne. Należy tylko zmienić śruby na zwykłe lub homologowane dystansowe, żeby zachować wygląd.

- jak na zdjęciu rdza pojawiła się na przednim lewym nadkolu, jest to typowe miejsce dla "rudej" dla tego modelu, nie rozprzestrzeniła się jeszcze mocno, a spód jest całkowicie "suchy" także naprawa nie będzie przytłaczająca.

- klimatyzacja do nabicia

- sprzęgło od jakiegoś czasu łapie trochę wyżej niż powinno, nie przeszkadza to w normalnej jeździe, ale wskazuje, że za jakiś czas należałoby je wymienić, lub chociaż sprawdzić linkę.


Zawieszenie po wymianach w stanie bardzo dobrym, silnik suchy, chodzi jak należy, trzyma temperatury (nie grzeje się nawet na trasie) i trzyma obroty chociaż nie należy do demonów oszczędności gdyż realne spalanie po mieście to okolice 8,5l/100km jak się nie jeździ "40km/h". Auto prowadzi się pewnie i w miarę komfortowo jak na auto tej klasy. Skrzynia biegów chodzi normalnie, poprawiła się lekkość zmiany biegów po wymianie oleju. Elektryka wszystkiego działa bez zarzutu, szyby, ogrzewanie, komputer pokładowy i wszystkie czujniki. Radio CD 30 niestety nie posiada AUX czy USB, więc ja ratowałem się transmiterem.

Auto pomimo wieku zostało dobrze utrzymane i jest w bardzo dobrym stanie mechanicznym, dzięki regularnemu serwisowaniu i wymianom na bieżąco. Cena jest oczywiście do negocjacji, ale geniuszom z duszą handlarską z podejściem "za 6 tysięcy jestem dzisiaj" dziękuję bardzo i odradzam kontaktu.

 

14 września 2025 12:05

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Opel

Model pojazdu

Astra

Wersja

III GTC 1.6 Sport

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

H (2004-2014)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

10000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Mateusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni