Opel Astra Classic 1.4 TwinPort
Przegląd ważny do listopada 2025 OC do września 2025
Samochód jest w bardzo dobrym stanie w środku jak i na zewnątrz (co widać na załączonych zdjęciach) fotel i kierownica jest adekwatna do stanu i małego przebiegu auta. Auto jest bardzo zadbane nie zniszczone. Jestem drugim właścicielem, auto zostało odkupione od jednej rodziny, gdzie od nowości był użytkowany przez domowników. Opel był garażowany od nowości i pochodzi z polskiego salonu. Auto jest bezwypadkowe i z orginalnym potwierdzonym przebiegiem. Rok temu przed sezonem letnim nabijana i odgrzybiana klimatyzacja, która chłodzi bardzo dobrze! Do samochodu zostały dodane czujniki cofania wraz z małym wyświetlaczem umieszczonym w lewym rogu deski rozdzielczej. W samochodzie działa wszystko prawidłowo. Na karoseri widać małe ślady użytkowania mowa tu o ryskach, które i tak trudno zauważyć, bo autko prezentuje się jakby było nowe!. Brak rdzy na podwoziu, oprócz przedniego lewego blotnika delikatnie i miejsca przy prawym tylnym nadkolu (jest widoczne na jednym ze zdjęć). Miałem to naprawiać w okresie letnim... Do samochodu dołączam drugi zestaw opon na stalówkach z oponami zimowymi ktore spokojnie mają jeszcze przed sobą 4 sezony opony letnie również w dobrym stanie 2-3 sezony mają przed sobą. Klocki, tarcze, bębny zawieszenie w bardzo dobrym stanie. Opel na ten moment nie wymaga wkładu finasowego. Opel na żywo prezentuje się bardzo dobrze.
Z końcem stycznia 2025 wymienione tarcze i klocki przód .
W grudniu 2023 został przeprowadzony remont silnika gdyż nagle zaczął pracować nie równo. Okazało się, że jeden cylinder ma małą kompresję na pozostałych była dobra w okolicy 11,9Bara. Został wtedy przeprowadzony kompletny remont silnika za 4.5tyś zł.
-Kompletna renowacja głowicy
-Wyczyszczenie całego silnika z nagarów
-Wymienione w każdym cylindrze pierscienie
-Nowe szklanki
-Nowe panewki
-Nowy kompletny rozrząd (łańcuch + kpl. rolek i ślizgaczy czyli na 200tyś km mamy spokój)
-Nowe świece
-Nowa cewka zapłonowa
-Wymiana wszystkich uszczelek
-Czyszczenie przepustnicy
-Nowy korek wlewu oleju
-Hamulec ręczny całkowicie nowy od rekojeści do bembna
-Wszystkie filtry wymienione
Samochód używany na codzień na dojazdy do pracy wieć przebieg roośnie.
Samochód jeżdzi na oleju VALVOLINE SYNPOWER 5w40. Po remoncie zrobone ok 15tyś km. Po 2tyś km od remontu ponownie wymieniłem olej i do tej pory silnik pracuje nienagannie, nie bierze ani grama oleju co świadczy o poprawnym i dobrze zrobionym remoncie.
Jestem osobą prywatną
Po wiecej zdjęć i informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego