1 / 15
Najważniejsze
Przebieg
264 900 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kombi
Pojemność skokowa
1 598 cm3
Moc
179 KM
Opis
Na sprzedaż oferuję swojego prywatnego Opla Astrę J kombi z 2011 roku, którego jestem właścicielem od 3 lat. Jestem pierwszym właścicielem w kraju i drugim ogólnie. Samochód jest zadbany, czysty i pachnący – zawsze serwisowany na bieżąco co 10–12 tys. km, co potwierdzają liczne faktury.
Pod maską pracuje niezawodny silnik 1.6 Turbo o mocy 180 KM – to najmocniejsza i najbardziej udana jednostka w tej generacji Astry. Przy przebiegu 235 000 km została założona instalacja LPG, co sprawia, że auto jest bardzo ekonomiczne. W tym samym czasie wykonano kompletny rozrząd oraz regulację luzów zaworowych.
Aktualny przebieg: 265 000 km.
Zalety samochodu:
Genialne fotele przednie z certyfikatem AGR – bardzo wygodne, idealne na dłuższe trasy
Najlepszy dostępny silnik w tej generacji – 1.6 Turbo (180 KM) z instalacją LPG
Instalacja gazowa STAG założona przy przebiegu 235 000 km – koszt 3800 zł
Auto serwisowane w ASO do przebiegu 225 000 km + liczne faktury z kolejnych lat
Duży serwis wykonany przy 235 000 km:
kompletny rozrząd
regulacja luzów zaworowych
wymiana oleju w skrzyni biegów
koszt całkowity: 3426 zł
Wysokie wyposażenie, m.in.:
pakiet widoczności (automatyczne światła, lusterko fotochromatyczne, czujnik deszczu)
tempomat
sprawna i serwisowana klimatyzacja
radio Navi 900 z bluethoot do rozmów i dołożony bluethoot do muzyki
sportowa skórzana kierownica
felgi aluminiowe
schowek pod siedzeniem pasażera
Wpinany hak holowniczy – koszt 1500 zł
Nowe hamulce przód i tył – koszt 900 zł
Drugi komplet kół stalowych z zimowymi oponami – koszt 800 zł
Pełen bak paliwa na start – wartość ok. 350 zł
Nowe dywaniki oraz mata bagażnika – koszt 500 zł
Proszę nie porównywać tego auta z samochodami świeżo sprowadzonymi bo w nich te wydatki na państwa dopiero czekają.
Wady i uczciwe informacje:
Nie jestem handlarzem – auto sprzedaję jako prywatny właściciel i opisuję jego stan zgodnie z rzeczywistością, bez ukrywania problemów.
Samochód miał w przeszłości jakieś zdarzenie przed moim zakupem – któreś elementy były lakierowane (nie jestem w stanie wskazać dokładnie które)
Wnętrze nosi ślady codziennego użytkowania – szczególnie plastiki, które są miejscami porysowane lub odstają
Lakier z normalnymi, typowymi dla wieku auta zarysowaniami i odpryskami
Widoczne uszkodzenia po szkodach parkingowych:
tylna klapa bagażnika
tylny zderzak
drzwi po lewej i prawej stronie
Niewielka dziurka w plecionce wydechu – koszt naprawy ok. 200 zł
Aktywny wyciek oraz tzw. "majonez" w płynie chłodniczym – najprawdopodobniej uszkodzona chłodniczka oleju lub uszczelka boku silnika. Koszt naprawy szacowany przez mechanika na ok. 2000–3500 zł.
Tę usterkę zostawiam do naprawy przyszłemu właścicielowi – stąd tak atrakcyjna cena pojazdu.
Na zdjęciach starałem się zawrzec najgorsze elementy pojazdu.
Sprzedaję auto z powodu przesiadki na 4x4
Vin: W0LPF8EJ8C8006517
Data rejestracji: 19:10:2011
17 lipca 2025 22:22
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Opel
Model pojazdu
Astra
Wersja
GTC 1.6 Turbo Innovation
Kolor
Srebrny
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2011
Generacja
J (2009-2019)
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Kamil
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie