Witam.
(Przejdź na OtoMoto - więcej zdjęć)
Sprzedam mój prywatny samochód, którego jestem właścicielem od 2020 roku i bodajże 103 tysięcy km przebiegu.
Opel Astra J OPC samochód, który skraca proste i prostuje krzywe, wyposażony jest w potężny silnik 2.0 Turbo ECOTEC® osiągający 400 Nm momentu obrotowego, jest najmocniejszą Astrą w historii i czystej krwi samochodem
sportowym. Udoskonalone obniżone sportowe zawieszenie, z kolumnami HiPerStrut z przodu,
i zawieszeniem tylnym z drążkiem Watta, zapewnia oszałamiające wrażenia podczas
jazdy. Adaptacyjny układ jezdny FlexRide, ze specjalnie zmodyfikowanym systemem
zmiennej siły tłumienia amortyzatorów CDC (Continuous Damping Control) oraz zależnym
od prędkości wspomaganiem układu kierowniczego, pozwala na zmianę charakterystyki
pojazdu za naciśnięciem jednego przycisku.
Ponadto auto wyposażone jest w fabryczną szperę, która pozwala doświadczyć niesamowitych wrażeń w zakrętach.
Więcej ciekawostek na temat modelu można przeczytać :
https://dixi-car.pl/doc/katalogi/katalog_Astra_OPC_MY15.pdf
O aucie :
Samochód został skonfigurowany w pełnej dostępnej wersji wyposażenia ! Piękne 20 calowe felgi ze stopów lekkich, agresywne skrzydło na klapie bagażnika oraz co najważniejsze flagowe malowanie w kolorze ARDEN BLUE jedyne słuszne! Zarezerwowane dla wersji OPC ! Auto zachowane jak najbliżej oryginału, bez żadnych map, tuningów, folii „carbonowych” i innych szpecących dodatków.
Jeden z ostatnich prawdziwych hot hatch’y, moim zdaniem najładniejszy !
Auto serwisowane na najwyższej jakości materiałach, olej Liqui Molly / Motul. Obecnie auto jest po pełnym przeglądzie filtrowo olejowym wraz z olejem w skrzyni biegów z dodatkiem do szpery. W poprzednim sezonie został wymieniony cały układ hamulcowy - tarcze przód oryginalne pływające Brembo + klocki EBC Yellow stuf (5500zl) tarcze tył oryginalne Brembo + klocki Brembo (1800zl). Właśnie po tarczach przednich można rozpoznać jak auto było serwisowane w przeszłości, oryginalnie powinna być zamontowana tarcza nawiercana wentylowana i co najważniejsze pływająca i tylko i wyłącznie Brembo produkuje tarcze do tego auta, a że nie są tanie to ludzie próbują dopasować jakiekolwiek inne które często nie pasują nawet wielkością ( są delikatnie za małe) i nie są pływające co odrazu rzuca się w oczy (brak śrubek na dzwonie tarczy). Zaraz po kupnie zostały wymienione obie półosie, ponieważ przeguby wewnętrzne miały delikatny luz (ori 11000zl). Felgi zostały profesjonalnie odnowione w oryginał z tarczą przednią CNC tak jak było fabrycznie + została nałożona ceramika na felgi (3400zl). W poprzednim roku została wykonana korekta lakieru oraz została nałożona powłoka ceramiczna (2900zl)
Astra jest w moim posiadaniu od 2020 roku, w tym czasie nie brała udziału w żadnej stłuczce czy kolizji. Nigdy nie była również na torze czy innych eventach sportowych. Wszystkie naprawy/serwisy wykonywane były natychmiast na oryginalnych i najlepszej jakości podzespołach. Na to auto nigdy nie oszczędzałem pieniędzy. Użytkowane było w weekendy, nie jeżdżono zimną. Zawsze jako drugie/trzecie auto. Na tą chwilę nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Ale wiadomo że tego typu auto niewłaściwe ręce mogą zepsuć w kilka minut ;)
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiem na pytania.
Interesuje mnie wyłącznie sprzedaż ze względu na kupno nieruchomości.
Cena zgodnie z dobrym zwyczajem podlega negocjacji, oczywiście w granicach zdrowego rozsądku.
Nie interesuje mnie zamiana.
Nie urządzam weekendowych przejażdżek dla osób szukających wrażeń, szanujmy Swój czas.
Przejdz na OtoMoto w celu zobaczenia większej ilości zdjęc.
Pozdrawiam Piotr