Dzień dobry,
Mam na sprzedaż Opel Corsa D OPC Line 1.4 90KM 2009r. z założoną w 2019r. instalacją LPG STAG.
Więcej zdjęć w serwisie OTOMOTO, jeśli przeglądasz na OLX.
OC 14.11.2025r. w całości opłacone
Przegląd 18.11.2025r.
Ważność butli gazowej 11.01.2029r.
Dwa kluczyki, jeden scyzoryk, drugi prosty. Security code i car pass posiadam, więc nie trzeba jeździć do ASO.
często nie mam zasięgu gdy jestem w miejscu pracy, więc trzeba próbować (pracuję 6-14 lub 14-22). Auto można obejrzeć w Kielnie lub Miszewku, woj. Pomorskie.
Można też sprawdzić historię pojazdu, oto dane:
Data pierwszej rejestracji 10.08.2009r.
Numer VIN: W0L0SDL0896121569
Numer rejestracyjny GWE 2823L
Jeśli komuś się nie chce sprawdzać historii przebiegów to proszę:
14.11.2019r. 198 029 km
14.11.2020r. 210 580 km
16.11.2021r. 223 006 km
16.11.2022r. 235 067 km
20.11.2023r, 240 098 km
18.11.2024r. 244 254 km
Przebieg na dzień 01.05.2025
246 291 km (z czego większość zrobiona w grudniu, jak zepsuło się nam drugie auto)
Cena zwykłych Cors 3 i 5 drzwiowych z roczników 2008-2010r. z silnikiem 1.4 LPG waha się między 11-15tys. więc wybrałem pośrednią kwotę.
Żona pokonywała średnio 30km dziennie. Potem zaszła w ciążę, do tego macierzyński i z średniego przebiegu 12tys. Km zrobiło się 4x mniej. Kupiliśmy kolejnego opla, tym razem większego z 2007r. (tak, 2007, nie 2017r. :). Spalanie od 7L LPG na 15” do 9L LPG latem na 17” (na samym Pb wychodziło od 5,8L do 7,5L). Zbiornik zamontowany we wnęce koła, wlew LPG obok wlewu Pb. Zasięg na lpg? Maksymalnie 500km, tak mi żona przekazała.
W listopadzie 2019r. osobiście sprowadziłem Corsę dla żony od osoby prywatnej zamieszkującej w Niemczech. Oryginalne alufelgi 17” z oponami Michelin, drugi komplet to stalówki 15” z oponami zimowymi (2x 5mm, 2x 6mm bieżnik). Jest to wersja OPC Line, czyli: czarny dach, tylna lotka/spoiler, dokładki progów, przyciemniane szyby, przyciemniane tylne lampy, usztywnione zawieszenie, kubełkowe fotele, wbudowany kompresor z długim przewodem, regulowane tylne oparcie, regulowana pozycja kierownicy. Posiada tempomat, wejście AUX, więc można podłączyć telefon do radia. Używaliśmy modułu Bluetooth wpinanego w wejście AUX.
Oto lista rzeczy wymienionych przez byłego serwisanta opla po sprowadzeniu w 2019r.:
-zestaw rozrządu (wg serwisu dożywotni, ale realnie wytrzymuje 150-180tys. Km, więc gdzieś przy 350tys. Km będzie trzeba wymienić)
-uszczelka miski olejowej
-hydrauliczne popychacze
-uszczelka pokrywy zaworów
-tłumik środkowy
-łączniki stabilizatora przód
-dołożone z wysokiej półki światła do jazdy dziennej (na zdjęciach tego nie widać, ale w nocy ładnie oświetlają drogę, każda sztuka ma wybity nr homologacji na kloszu)
-komplet świec
-komplet płynów, filtrów
-konserwacja klimy (ozonowanie, ściągnięcie i nabicie ponowne klimy), ostatnia konserwacja w 2022r.
-przy okazji robił coś przy wewnętrznej części maski (mówił o jakiejś wadzie fabrycznej, ale nie pamiętam co dokładnie)
Po ogarnięciu auta założone zostało LPG firmy STAG (części z wyższej półki, dobrane z zapasem, na moc 140KM).
Olej wymieniany co 8-10tys. i ostatnio co rok z racji małego przebiegu. Zalewali mi 0W30, można też 0W40, 5W30, 5W40, byle nie 10W40 i tym podobnym. Filtr oleju Mann HU 612/2X (są dwie wersje filtrów, dłuższa i krótsza, dlatego podaje model). W 2020r. założone 4 opony Michelin.
W styczniu 2023r. wymienili mi tylne amortyzatory, chyba Sachs, na przeglądzie słabo to wyglądało. W grudniu 2023r. pękła tylna sprężyna, to wymienili dwie sztuki. Przez to tył podniósł się o 1,5cm względem przodu, dziwnie to wyglądało, więc postanowiłem też wymienić przednie sprężyny. Nie pamiętam które z jakiej były firmy, jedne Sachs, a drugie Eibach. Czemu nie jednej firmy? Nie wiem, mechanik zamawiał. Na przełomie 2023/24r. padł akumulator. Wtedy też przez przypadek zauważyłem, że termostat puszczał ciepłą ciecz na chłodnicę chwilę po odpaleniu auta. Kupiłem obudowę wraz z termostatem firmy Wahler. Pewnego dnia żonie wydech zaczął głośniej pracować, podjechała do najbliższego mechanika i jakąś rurkę przyspawał między środkowym a końcowym tłumikiem.
W lipcu 2024r. padł rezystor wentylatora, zamówiony oryginalny z magazynu GM. EGR sprawny. Katalizator na swoim miejscu, nie ruszany. Przednie klocki hamulcowe mają niecałe 2tys. km.
Corsa odwiedzała tylko myjnie bezdotykowe, nawet do zdjęć nie była myta ręcznie. Garażowana pod zabudowaną wiatą.
Na przeglądzie 18.11.2024r. wyszło, że do wymiany kwalifikuje się łącznik stabilizatora przód oraz przepalona żarówka w tylnej lewej lampie (żarówka wymieniona na miejscu). Na polnej drodze można usłyszeć lekkie puknięcie. Ostatni raz wymieniałem łączniki gdzieś w 2022r., zapłaciłem 60zł za komplet.
Jeśli chodzi o nadwozie i szkody. Żona przez te wszystkie lata miała tylko jedną akcję – małe zadrapanie rantu aluminiowej felgi. Blacharki nie ruszałem, twardy wosk był tylko po kupnie położony. Potem już nic, tylko ten z myjni automatycznej. Nie było polerowane elektryczną polerką. Tak samo przednie klosze lamp nie były ruszane. A czy Niemiec coś robił? Nie wiem, nie miałem miernika grubości lakieru. Wszystko widać na zdjęciach. Jeśli dobrze zrozumieliśmy to Niemiec najechał progiem/dokładką na kamień, dlatego brakuje od strony pasażera kawałka plastiku. A czy jest bezwypadkowy? Jeśli patrząc tylko na datę produkcji szyb to tak. A co działo się przed moim zakupem - nie wiem, nie sprawdzałem w bazach historii szkód. Podałem wszystkie dane, więc można sprawdzić w zewnętrznych serwisach.
Rok produkcji szyb
Przednia:
06.2009
Tylna
01.2009
Boczne kierowca
01.2009
01.2009
02.2009
Boczne pasażer
02.2009
01.2009
02.2009
Nie wiem co jeszcze mam tu dodać, starałem się jak mogłem by czegoś nie pominąć.
Cena do małej negocjacji.