!!! ISUZU RODEO SPORT !!! NAPĘD TYLKO NA TYŁ 2WD !!! Otomoto nie ma wystawienia z takim tytułem.
Auto pochodzi z USA. Sprowadzone z Niemiec w 2016 roku. Należało do amerykańskiego żołnierza stacjonującego w Niemczech i było zarejestrowane w jednostce wojskowej.
Od marca 2017 jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Od tamtego czasu używane do jazdy w koło komina. Nigdy mnie nie zawiodło, nie miałem żadnych poważnych awarii. Bez problemu odpala w każdych warunkach. Nie stwierdziłem żadnych wycieków. Oryginalnie miał miękki dach. Ze względu na jego stan, zastąpiłem go hardtopem.
Niestety ma też swoje mankamenty. Postaram się opisać wszystko dokładnie żeby zaoszczędzić sobie i potencjalnym kupującym czasu i energii.
- Najpoważniejszy problem, że auto potrafi zgasnąć w trakcie jazdy jak jest zimne. Jak się rozgrzeje, to już jedzie normalnie. Prawdopodobnie uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodniczego. Z tego powodu też włącza się wentylator po odpaleniu.
- Uszkodzony lewy tylny czujnik ABS. Kontrolka zapala się przy najechaniu na większą dziurę. Po ponownym odpaleniu auta gaśnie.
- Wskaźnik poziomu paliwa kłamie. Rezerwa zapala się przy 2/3 pojemności baku.
- Zawór oryginalny odpowietrzania zbiornika paliwa jest zdemontowany. Mechanik próbował go zastąpić jakimś innym, ale wydaję mi się, że bez powodzenia.
- Ukręcona gałka nawiewu. Jest ustawiony na szybę i nie da się go przestawić, prawdopodobnie przez połamaną kratkę nawiewu, która wpadła do środka.
- Klimatyzacja nie działa. Dwa lata temu działał. Nie wiem co się stało, może czynnik uleciał, a może jakaś poważniejsza awaria. Nie badałem.
- Halogeny nie rozsypały. Trzeba by je było wymienić na światła do jazdy dziennej.
- Pęknięcie kolektora wydechowego widoczne na zdjęciach.
- Przód ramy wymaga uwagi.
Naprawienie tych usterek nie powinno być bardzo kosztowne. Mi już się nie opłaca w niego inwestować.
Odkąd go mam z grubszych napraw zrobiłem:
- Latem 2017 hamulce przód i przewody hamulcowe.
- Rozrząd w latem 2018
- Remont tyłu ramy i tył progów, wymiana amortyzatorów przednich i sprężyn latem 2018
- Zawieszenie w 2020. Nie pamiętam co tam dokładnie było robione, ale wszystko co wymagało naprawy. Łączniki, sworznie tuleje i tulejowanie lewego wahacza.
- W 2023 regeneracja sprzęgła.
- W 2024 blacharka dachu. Zgnił przy mocowaniu relingu i zaczął przeciekać. Przy okazji zrobiono rekonstrukcję belki tylnej.
- Z tyłu ma półroczne opony, z przodu chyba czteroletnie, ale w bardzo dobrym stanie.
Auto do obejrzenia w Jeleniej Górze.
Na pytania odpowiem telefonicznie. Raczej nie preferuję odpisywania na wiadomości z OTOMOTO, bo pewnie nawet nie zauważę, że przyszły.