Opel Insignia - 1
Opel Insignia - 2
Opel Insignia - 3
Opel Insignia - 4
Opel Insignia - 5
Opel Insignia - 6
Opel Insignia - 7
Opel Insignia - 8
Opel Insignia - 9
Opel Insignia - 10
Opel Insignia - 11
Opel Insignia - 12
Opel Insignia - 13
Opel Insignia - 14
Opel Insignia - 15
Opel Insignia - 16
Opel Insignia - 17
Opel Insignia - 18
Opel Insignia - 19
Opel Insignia - 20
Opel Insignia - 21
Opel Insignia - 22
Opel Insignia - 23
Opel Insignia - 24
Opel Insignia - 25
Opel Insignia - 26

1 / 27

Opel Insignia - 1
Opel Insignia - 2
Opel Insignia - 3
Opel Insignia - 4
Opel Insignia - 5
Opel Insignia - 6
Opel Insignia - 7
Opel Insignia - 8
Opel Insignia - 9
Opel Insignia - 10
Opel Insignia - 11
Opel Insignia - 12
Opel Insignia - 13
Opel Insignia - 14
Opel Insignia - 15
Opel Insignia - 16
Opel Insignia - 17
Opel Insignia - 18
Opel Insignia - 19
Opel Insignia - 20
Opel Insignia - 21
Opel Insignia - 22
Opel Insignia - 23
Opel Insignia - 24
Opel Insignia - 25
Opel Insignia - 26

Najważniejsze

Przebieg

192 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

220 KM

Opis

Sprzedam zielonooką Isię.

Jest piękna, urocza i zadbana. Niemłoda, lecz polskiej proweniencji (2010 rok). Wyjątkowa w kolorystyce - beż tapicerki pięknie prezentuje się z zielenią karoserii i zielonymi szybami termoizolacyjnymi. Jawi się w masie czarnych i szarych Isi.


Auto użytkuję na codzień. Nie stoi w garażu i nie kurzy się. Nie jest picowane, posiada normalne ślady użytkowania. Taka "daily" - od prawie dwóch lat wyłącznie do pracy i na zakupy (dziennie ok. 10-15 km). Prowadzi się bezpiecznie, nigdy mnie nie zawiodła. Zjeździliśmy pół Polski i Europy (Szwajcaria, Włochy, Niemcy, Czechy i Słowacja). Łącznie około 70 tys. km - od zakupu w 2019 roku. Do wyjazdów dalszych mam od niedawna drugie auto oraz samochód służbowy (stąd decyzja o sprzedaży Isi).


Napęd zdrowy, zwinny i dynamiczny. Turbina w porządku. Pewne trzymanie się drogi (4x4), chociaż nie jest to auto sportowe, a odpowiednie do statecznego i dynamicznego poruszania się. 3 tryby pracy silnika i zawieszenia: normalny, komfortowy i sportowy (utwardzone zawieszenie, szybsza reakcja napędu na gaz).

Spalanie w trasie na poziomie 8,0 l/100 km (mój rekord to 7,6 l/100 km w drodze do Rzymu), średnie 10,5 l/100 km.

W mieście trzeba się liczyć ze zużyciem powyżej 12,5 litra.


Wyposażenie w pełni sprawne: klimatyzacja, elektryka, radioodtwarzacz, nawigacja (aktualizacja ostatnia możliwa - na 2018 rok). Nowe żarniki ksenonowe wymienione w 2025 roku - świecą rewelacyjnie. Reflektory AFL w pełni sprawne, doświetlają zakręty i ochoczo automatycznie zmieniają światła podczas jazdy nocą.


Wszystkie przeglądy od 2010 roku wykonywano na czas wyłącznie w ASO Opla (Haller/Gdańsk i Energozam/Zamość). Posiadam "mini-archiwum" z fakturami, rachunkami, wpisami w książce serwisowej... (dawniej można było również zweryfikować auto w elektronicznym systemie przeglądów ASO Opel - nie wiem, jak jest obecnie).

W komplecie są 2 kluczyki - profilkaktycznie wymieniłem obudowy, ponieważ były mocno zużyte (dziury w przyciskach, obudowy się rozkleiły).

Wszelkich informacji o czynnościach serwisowych z chęcią udzielę - proszę pytać.


Auto seryjnie stało na felgach 18 cali (OEM), na których mam obecnie założony komplet opon zimowych (2022 rok). Aktualnie są felgi OEM 19 cali z oponami letnimi (2023 rok). Zdecydowanemu nabywcy auto sprzedam z dwoma kompletami kół.


Isia posiada hak z instalacją - nie używałem go nigdy, poprzedni właściciele podobno również nie.


Auto było i jest bezwypadkowe. Takie kupiłem i użytkowałem. Za mojej kadencji zdarzyła się jedynie drobna szkoda - obcierka tylnego lewego błotnika (posiadam zdjęcia) - usunięta w 2023 roku w profesjonalnej stacji lakierniczej wraz z cieniowaniem sąsiednich elementów (błotniki, drzwi, tylny zderzak) oraz zderzaka przedniego, na którym widniały ślady po odpryskach kamieni. Kwestia estetyki. Całościowy koszt usługi wraz z detalingiem wyniósł 9000 zł.


Czy coś trzeba zrobić? W zasadzie 2 rzeczy:

1) zabezpieczyć antykorozyjnie podwozie - ja nie mam na to czasu (specjalistyczny warsztat wycenił usługę na ok. 2500 zł)

2) wymienić uszczelkę silnika z oringiem (sprawdzone w ASO Energozam) - koszt części oryginalnych 500 zł + robocizna.

Pedantycznie - tapicerka boczka siedziska fotela kierowcy. Skóra ze "sztucznej krowy" popękała od częstego wsiadania i wysiadania. Kwestia ostatnich 2 lat użytkowania. Fani Isi znają problem typowy po 130 tys. km przebiegu - koszt u tapicera 250 - 350 zł.


Zapraszam do kontaktu.

Zgadzam się na sprawdzenie auta u mechanika w warsztacie lub ASO.

Cena do niewielkiej negocjacji.

 

15 października 2025 19:28

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Opel

Model pojazdu

Insignia

Kolor

Zielony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2010

Generacja

A (2008-2017)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

26500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Jakub

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni