Na sprzedaż Opel Insignia Tourer z 2014 roku – samochód, który wyróżnia się na drodze dzięki rzadko spotykanemu napędowi 4x4, dynamicznemu silnikowi i bogatemu wyposażeniu. Auto idealne na trasy, komfortowe i rodzinne. Sprzedaję jako osoba prywatna.
Proszę o dokładne zapoznanie się z opisem, w którym szczerze przedstawiam zarówno zalety, jak i znane mi mankamenty pojazdu.
Podstawowe dane
Model: Opel Insignia Tourer (Kombi)
Rocznik: 2014
Silnik: 2.0 Diesel
Przebieg: ponad 190 000 km
Moc: Standardowo 160 KM / w trybie Sport 190 KM (profesjonalny chip tuning)
Napęd: 4x4
Skrzynia biegów: Manualna, 6-biegowa
Właściciel: Jestem trzecim właścicielem
Przegląd techniczny: ważny do 17.02.2006
Ubezpieczenie OC: ważne do 04.07.2025
Numer VIN: W0LGT8EM9E1066319
Wybrane elementy wyposażenia
Skórzana tapicerka i podgrzewane fotele przednie
System FlexRide z trzema trybami jazdy: Sport (utwardzone zawieszenie, 190 KM), Tour (komfortowe zawieszenie) i Standard
Klimatyzacja automatyczna, strefowa
Automatyczne światła drogowe i czujnik deszczu (automatyczne wycieraczki)
Asystent ruszania pod górę (Hill Hold Control)
Tempomat i wielofunkcyjna kierownica
Bluetooth, radio, pełna elektryka szyb i lusterek
Kamera i czujniki parkowania
Kamera na przedniej szybie (dodatkowo montowana)
Dwa komplety kół: felgi aluminiowe z oponami letnimi (w trakcie pierwszego sezonu) oraz felgi aluminiowe z oponami zimowymi (po jednym sezonie)
Isofix
Historia i stan obecny pojazdu
Samochód jest regularnie serwisowany. W ostatnim czasie wymieniono dwie świece żarowe.
Auto miało dwie kolizje parkingowe (lewy bok), ostatnia dotyczyła jedynie uszkodzeń powłoki lakierniczej. Na boku widoczna jest niewielka wgniotka, której nie naprawiałem. Natomiast kolizja pierwsza była spowodowana przez bodajże drugiego właściciela pojazdu, szczegółów nie znam, ale wiem że delikatnie był uszkodzony reflektor (nie wymagał jednak wymiany).
Na lakierze znajdują się drobne rysy eksploatacyjne, typowe dla wieku auta.
Rzeczy do uwagi (znane mankamenty)
Hamulce: Niedawno czyszczone były zaciski w celu eliminacji piszczenia. Problem ustąpił, jednak sporadycznie powraca przy dłuższych trasach.
Elektronika: Nie działają czujniki martwego pola w lusterkach. System "auto-stop" jest nieaktywny.
Wnętrze: Na skórzanej tapicerce widoczne jest niewielkie odgniecenie od fotelika, które z czasem powinno samoczynnie zniknąć.
Moja opinia
To fantastyczne auto na długie podróże – bardzo wygodne, z doskonałym nagłośnieniem i zaskakująco niskim spalaniem (średnio 6 l/100 km, mi udało się zejść do 5.2 l/100 km). Duży bagażnik czyni go idealnym wyborem dla rodziny. W mieście, ze względu na masę i napęd 4x4, spalanie jest wyższe.