Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 1
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 2
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 3
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 4
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 5
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 6
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 7
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 8
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 9
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 10
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 11
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 12
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 13
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 14
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 15
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 16
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 17
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 18
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 19

1 / 20

Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 1
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 2
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 3
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 4
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 5
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 6
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 7
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 8
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 9
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 10
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 11
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 12
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 13
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 14
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 15
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 16
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 17
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 18
Peugeot 207 1.4 Millesim 200 - 19

Najważniejsze

Przebieg

190 401 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta miejskie

Pojemność skokowa

1 360 cm3

Moc

73 KM

Opis

2011 Matula kupiła w salonie Peugeota jako auto demonstracyjne. I rejestracja pojazdu to 10.06.2010. 6 lat temu ja przejąłem auto. Miesiąc temu zakupiłem nowy akumulator firmy Bosch. W zeszłą zimę kupiłem opony zimowe klasy premium firmy Yokohama. Teraz auto stoi na letnich oponach na oryginalnych Alu felgach Peugeot.

Spodziewałem się, że będę dłużej nim jeździł (przeznaczone było do zadań specjalnych czyli parkowania w Sopocie) ale we wrześniu zrobili nam zakaz wjazdu i to auto już mi nie jest potrzebne.


Kolejny przegląd techniczny 01.10.2026

Ubezpieczenie OC ważne 19.03.2026

Ostatnia wymiana oleju: grudzień 2024

Wymiana rozrządu: 22.05.2019 przy przebiegu 118,860km


Auto w stanie technicznym jest bardzo dobre. Oprócz kontrolki ABS która oznajmia, że ten system nie działa ponieważ trzeba zregenerować pompę absu (koszt od 600zł do 800zł), reszta działa znakomicie: 2 miesiące temu z przodu robiłem podwodzie a więc całe podwodzie jest super, klimatyzacja napełniona.

Co do niedziałającego ABSu - to szczerze mówiąc nie naprawiłem go z lenistwa tym bardziej, że spokojnie jeżdżę i jak sięgam pamięcią to od 2 dekad nie przypominam sobie , żeby kiedyś włączył mi się ten system a więc lenistwo przeważyło.


Największym mankamentem auta jest próg od strony kierowcy który zaatakowała korozja. Niestety tutaj żadna szpachla ani lakierowanie nie pomorze - próg jak widać na ostatnim zdjęciu jest cały pordzewiały i aby go naprawić - trzeba go wymienić (koszt progu z 700zł + 1000zł wspawanie i lakier czyli około 1700zł).

Dla estety mankamentem jest również duża ilość rys, bo całe auto jest porysowane (mniejszymi lub większymi ryskami) + przedni zderzak od spodu ma uszczerbek (widnieje na zdjęciu) + próg od strony pasażera ma wgniecenia (efekt realiów parkowania w Sopocie) ale bez korozji. Starałem się rzetelne zdjęcie zrobić aby pokazać wszystkie rysy ale pod jednym kontem są widoczne a pod innym nie.


W środku nie ma zastrzeżeń, czysty, pachnący (nie palący jestem). Dorzucam dodatkowo (oprócz tych welurowych) oryginalne gumowe dywaniki.


Dodatkowo auto ma zamontowane relingi na które w ciągu dosłownie paru minut można założyć bagażnik/box - który dodaje jako GRATIS.


Spalanie to około 7,8l /100km - na jednym ze zdjęć widać na komputerze właśnie tą wartość.


Generalnie oprócz tego absu auto jest w bardzo dobrym stanie technicznym, wszystko jest wymienione na nowe a silnik to prosta i niezawodna jednostka a więc wystarczy na długie lata.

Co do karoserii czyli ogólnego zewnętrznego lakieru to jest słabo bo z każdej strony jest jakaś rysa albo wiele rys i próg od kierowcy jest w dramatycznym stanie a od pasażera jest pogięty.


Wersja Millesim charakteryzuje się chromowanym wykończeniem elementów karoserii na grillu i drzwiach. Auto ma wejście usb oraz mini jack, komputer pokładowy oraz system głośnomówiący bluetooth oraz czujnik parkowania tylnego, klima naładowana.


Otomoto zaproponowało żebym wystawił to auto pomiędzy 11 550 - 14 100 PLN - ze względu na korozje i abs oraz szybka akcję przedstawiam tą okazje.


Nie jestem człowiekiem który lubi się targować a więc cena 5500zł to jest ostateczna cena - w mojej ocenie jest ultra atrakcyjna bo chce załatwić to szybko.


Nie odpowiadam na oferty typu 'daje 5tyś i biorę od razu'


Pozdrawiam

 

2 października 2025 22:29

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

207

Wersja

1.4 Millesim 200

Kolor

Inny kolor

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2010

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

5500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni