1 / 20
Najważniejsze
Przebieg
190 401 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Auta miejskie
Pojemność skokowa
1 360 cm3
Moc
73 KM
Opis
2011 Matula kupiła w salonie Peugeota jako auto demonstracyjne. I rejestracja pojazdu to 10.06.2010. 6 lat temu ja przejąłem auto. Miesiąc temu zakupiłem nowy akumulator firmy Bosch. W zeszłą zimę kupiłem opony zimowe klasy premium firmy Yokohama. Teraz auto stoi na letnich oponach na oryginalnych Alu felgach Peugeot.
Spodziewałem się, że będę dłużej nim jeździł (przeznaczone było do zadań specjalnych czyli parkowania w Sopocie) ale we wrześniu zrobili nam zakaz wjazdu i to auto już mi nie jest potrzebne.
Kolejny przegląd techniczny 01.10.2026
Ubezpieczenie OC ważne 19.03.2026
Ostatnia wymiana oleju: grudzień 2024
Wymiana rozrządu: 22.05.2019 przy przebiegu 118,860km
Auto w stanie technicznym jest bardzo dobre. Oprócz kontrolki ABS która oznajmia, że ten system nie działa ponieważ trzeba zregenerować pompę absu (koszt od 600zł do 800zł), reszta działa znakomicie: 2 miesiące temu z przodu robiłem podwodzie a więc całe podwodzie jest super, klimatyzacja napełniona.
Co do niedziałającego ABSu - to szczerze mówiąc nie naprawiłem go z lenistwa tym bardziej, że spokojnie jeżdżę i jak sięgam pamięcią to od 2 dekad nie przypominam sobie , żeby kiedyś włączył mi się ten system a więc lenistwo przeważyło.
Największym mankamentem auta jest próg od strony kierowcy który zaatakowała korozja. Niestety tutaj żadna szpachla ani lakierowanie nie pomorze - próg jak widać na ostatnim zdjęciu jest cały pordzewiały i aby go naprawić - trzeba go wymienić (koszt progu z 700zł + 1000zł wspawanie i lakier czyli około 1700zł).
Dla estety mankamentem jest również duża ilość rys, bo całe auto jest porysowane (mniejszymi lub większymi ryskami) + przedni zderzak od spodu ma uszczerbek (widnieje na zdjęciu) + próg od strony pasażera ma wgniecenia (efekt realiów parkowania w Sopocie) ale bez korozji. Starałem się rzetelne zdjęcie zrobić aby pokazać wszystkie rysy ale pod jednym kontem są widoczne a pod innym nie.
W środku nie ma zastrzeżeń, czysty, pachnący (nie palący jestem). Dorzucam dodatkowo (oprócz tych welurowych) oryginalne gumowe dywaniki.
Dodatkowo auto ma zamontowane relingi na które w ciągu dosłownie paru minut można założyć bagażnik/box - który dodaje jako GRATIS.
Spalanie to około 7,8l /100km - na jednym ze zdjęć widać na komputerze właśnie tą wartość.
Generalnie oprócz tego absu auto jest w bardzo dobrym stanie technicznym, wszystko jest wymienione na nowe a silnik to prosta i niezawodna jednostka a więc wystarczy na długie lata.
Co do karoserii czyli ogólnego zewnętrznego lakieru to jest słabo bo z każdej strony jest jakaś rysa albo wiele rys i próg od kierowcy jest w dramatycznym stanie a od pasażera jest pogięty.
Wersja Millesim charakteryzuje się chromowanym wykończeniem elementów karoserii na grillu i drzwiach. Auto ma wejście usb oraz mini jack, komputer pokładowy oraz system głośnomówiący bluetooth oraz czujnik parkowania tylnego, klima naładowana.
Otomoto zaproponowało żebym wystawił to auto pomiędzy 11 550 - 14 100 PLN - ze względu na korozje i abs oraz szybka akcję przedstawiam tą okazje.
Nie jestem człowiekiem który lubi się targować a więc cena 5500zł to jest ostateczna cena - w mojej ocenie jest ultra atrakcyjna bo chce załatwić to szybko.
Nie odpowiadam na oferty typu 'daje 5tyś i biorę od razu'
Pozdrawiam
2 października 2025 22:29
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Peugeot
Model pojazdu
207
Wersja
1.4 Millesim 200
Kolor
Inny kolor
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2010
VIN
Oblicz
13/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
Informacje o sprzedającym
Piotr
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie