1 / 41
Najważniejsze
Przebieg
157 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Auta małe
Pojemność skokowa
1 360 cm3
Moc
88 KM
Opis
Dzień dobry oglądajacy :-)
Chciałbym przedstawić swoje prywatne auto jakim jest Peżocik 207.
To teraz trochę historii:
Z tego co mi opowiadał poprzedni właściciel to Auto zostało sprowadzone z Francji w 2016 roku (Marsylia) po lekkiej szkodzie. "Podobno" po uderzeniu w sarnę. Została wymieniona szyba czołowa i prawa lampa i błotnik. Pod maską nie widać aby zostały naruszone podłużnice. Też nie widać śladów wystrzelonych poduszek.
Auto kupione od właściciela z Gniezna, który jeździł nim od 2017 do 2024 roku i zrobił w tym czasie trochę ponad 75 tys przebiegu. W 2017 roku przy przebiegu 57 tys km zamontował bardzo dobrą i chwaloną instalacje gazową STAG i do tej pory nie sprawia problemów. Nic nie szarpie podczas jazdy czy podczas przyspieszania. Generalnie te silniki bardzo dobrze znoszą lpg i nie trzeba regulować zaworów (samo-regulacja)
Ja jestem właścicielem od 2024 roku i odkupiłem auto przy przebiegu 135 tys km. a obecnie na liczniku 157 tys i dalej rośnie.
Zapewne zapytacie dlaczego tak szybko sprzedaje doinwestowane Auto? Otóż dostałem w spadku drugie nowsze i większe.
Peugeot jest bardzo dobrze wyposażony jak na auto z 2007 roku czego próżno szukac w tych samych Polskich krajowych autach:
ABS - system przeciwblokujacy przy hamowaniu.
EBS - adaptacyjne światła hamowania awaryjnego.
Centralny zamek.
Wspomaganie kierownicy.
Automatyczne zamykanie drzwi po ruszeniu.
Regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach.
Regulacja foteli góra/dół.
Czujnik deszczu.
Czujnik zmierzchu - tryb auto.
Czujnik temperatury oleju.
Dwustrefowa klimatyzacja - bardzo dobrze chłodzi.
Klimatyzowany schowek.
Tempomat / Limiter.
Fotochromatyczne lusterko wewnętrzne.
Kubełkowe fotele.
Elektryczne szyby przednie.
Elektryczne i podgrzewane lusterka zewnętrzne.
Oryginalne radio.
Oryginalne alufelgi.
Światła przeciwmgłowe przednie i tylne.
Do pełni szczęścia brakuje podgrzewanych foteli i kierownicy, no ale cóż :-P niestety nie ma.
Auto jest w pełni sprawne i zostało bardzo mocno doinwestowane. Nie wyznaje zasady że jak coś puka czy stuka to przecież można tak jeszcze jeździć lub niech sie martwi kolejny właściciel. Ja nie z takich osób i dlatego całe zawieszenie przód i tył jest praktycznie nowe tj:
Nowe tarcze i klocki przód TEXTAR / tył jest jeszcze w bardzo dobrym stanie.
Nowe amortyzatory przód i tył SACHS.
Nowe łożyska amortyzatorów wraz z poduszkami SKF.
Nowe wahacze SKF.
Nowe łączniki stabilzatorów SKF.
Nowe końcówki drążków kierowniczych LEMFORDER.
Nowe sprężyny tył SACHS.
Nowe tuleje zawieszenia tył FEBI.
Przy okazji sprawdzone łożyska przód i tył - nic nie huczy.
Olej wymieniany co 10 tys km.
Nowe filtry fazy ciekłej i lotnej marki STAG.
Rozrząd wymieniony w tamtym roku przy przebiegu 140 tys/km.
Butla gazowa ważna do 31.07.2027.
Akumulator z 7.12.2022 - odpala bez problemu.
Oczywiście na wszystkie elementy posiadam dowód zakupu i nie są to tanie chińskie zamienniki. Na same zawieszenie poszło ponad 3 tys zł z robocizną. Także na kolejne co najmniej 50 tys km lub kilka lat masz problem z głowy i nie musisz się o nic martwić.
Jako ciekawostkę moge napisać że moim poprzednim autem też był Peugeot 207 ale z 2010 roku z Polskiej dystrybucji i miałem na liczniku 350 tys km od początku na instalacji gazowej BRC. Niestety rdza tak go zjadła że musiałem auto zezłomować, ale silnik chodził jak marzenie. Tutaj w tym Peugeocie nie ma praktycznie rdzy, gdyż jeździł po ciepłej Marsylii przez większość czasu a poprzedni właściciel średnio robił rocznie 10 tys kilometrów. Ja przez rok zrobiłem ponad 20 tys.
No to teraz musimy przejść do wad :-)
Jako że auto ma już 18 lat to widać ślady użytkowania tj jakieś wgniecenia czy porysowania ale jako auto na dojazdy do pracy czy tani środek transportu nie powinno to przeszkadzać.
Na pewno przydało by się wymienić lampy z przodu bo są zmatowiałe i słabo świecą.
Do wymiany na pewno będą już opony z przodu.
Sporadycznie zacina sie wskaźnik paliwa ale po ponownym uruchomieniu wraca do normy.
Raz na jakiś czas zacina sie tempomat ale po chwili da sie go załączyć.
Auto po uruchomieniu potrzebuje minuty na rozgrzanie bo w innym przypadku lekko szarpie przy ruszaniu ale po chwili ten problem znika - TAK świeci sie CHECK ENGINE (prawdopodobnie przez lpg) ale poza tym silnik pracuje wzorowo.
Czasami drży osłona tłumika z przodu.
Przednie lewe drzwi były malowane.
Sa to wady, które nie wpływają na samą jazdę, auto jeździ jak należy. Ostatnio zrobiliśmy małe wakacje do Szklarskiej Poręby i prędkość przelotowa to tak 130 - 150 i jeszcze ma lekki zapas mocy. Spalanie od 7 do 10 litrów lpg.
OC ważne do 9.09.2025
Przegląd ważny do 11.12.2025
Dwa kluczyki
Zgadzam sie na sprawdzenie pojazdu na stacji kontroli pojazdów - koszt oczywiście ponosi zainteresowany.
Jesteś zainteresowany ?
Proszę napisz SMS a ja oddzwonie.
Tel: pięć zero zero pięć trzy zero osiem zero zero
Auto do obejrzenia w Gdańsku Brzeźnie lub w Pszczółkach koło Pruszcza Gdańskiego.
Cena do negocjacji. Oferty typu "daje 10 tys i jutro przyjeżdżam" mnie nie interesują.
Polecam wejsc na stronę
www.historiapojazdu.gov
12 lipca 2025 19:30
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Peugeot
Model pojazdu
207
Wersja
1.4 16V Sporty
Kolor
Zielony
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2007
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Paweł
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie