Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 1
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 2
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 3
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 4
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 5
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 6
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 7
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 8
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 9
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 10
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 11
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 12
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 13
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 14
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 15
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 16
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 17
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 18
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 19
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 20
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 21
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 22
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 23
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 24
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 25
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 26
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 27
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 28
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 29
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 30
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 31
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 32
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 33

1 / 34

Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 1
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 2
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 3
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 4
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 5
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 6
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 7
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 8
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 9
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 10
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 11
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 12
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 13
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 14
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 15
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 16
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 17
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 18
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 19
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 20
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 21
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 22
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 23
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 24
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 25
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 26
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 27
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 28
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 29
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 30
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 31
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 32
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure S&S - 33

Najważniejsze

Przebieg

22 900 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 199 cm3

Moc

110 KM

Opis

Na początku chciałbym zaznaczyć, że jeżeli szukacie Państwo ceny, to poniższe ogłoszenie nie jest dla Was i nie ma sensu dalej go czytać i tracić czasu.


Jeśli natomiast szukacie idealnego auta – praktycznie jak nowego z salonu, z bardzo bogatym wyposażeniem, super stanie technicznym i wizualnym z pewną historią serwisową oraz mocno doinwestowanego, to uważam że poszukiwania można zakończyć, bo mam takie auto do sprzedania.


Zaznaczam jednocześnie, że każde poniższe stwierdzenie jest zgodne z prawdą i stanem faktycznym.


Peugeot 208 Allure +/nie ma możliwości wyboru tej wersji na otomoto/, którego oferuję do sprzedaży został zakupiony w polskim salonie. Jest w 100% bezawaryjny, bezkolizyjny i bezwypadkowy. Właścicielem, użytkownikiem i jedynym kierowcą jest mój tata – rocznik 1949.


Auto nie uczestniczyło w żadnym zdarzeniu drogowym. Od początku był serwisowane tylko i wyłącznie w ASO Peugeot:

18.06.2018 – 3825 km

25.06.2019 – 8225 km

08.06.2020 – 10238 km

26.05.2021 – 11588 km

07.06.2022 – 13783 km

29.06.2023 – 17733 km

20.06.2024 – 20171 km

27.06.2025 – 22126 km

Podczas ostatniego przeglądu oprócz podstawowego zakresu czynności wymieniono rozrząd, komplet pasków, pompę wody, napinacze /koszt 4 tys. zł./.


Wersja Allure+to najwyższa, możliwa w momencie kupna w ASO w Polsce w owym czasie wersja wyposażenia, zatem mamy do czynienia z Peugeotem w pełni wyposażonym i prezentującym się bardzo ładnie i atrakcyjnie.


Po wyjeździe z salonu, auto pojechało do studia detailingowego. Samochód został tam oklejony, bezbarwną folią ochronną PPF – samoregenerującą, o grubości 1,9 mm / najlepsza na rynku / - pakiet full front oraz oklejono najbardziej newralgiczne części auta /lusterka, klamki, ranty drzwi, górna część tylnego zderzaka/. Na folię i resztę nadwozia położono ochronną powłokę ceramiczną - przegląd powłoki odbywa się w tym studiu co roku. Przez to pojazd jest zabezpieczony przed drobnymi uszkodzeniami, warunkami atmosferycznymi i dodatkowo praktycznie się nie brudzi, a nadwozie - lakier, bardzo ładnie się prezentuje i ma niesamowitą szklistość i połysk /na żywo auto wygląda znacznie lepiej niż na zdjęciach/.

Środek auta zaimpregnowano, a na szyby nałożono „niewidzialną wycieraczkę” - przy podróżowaniu w deszczową lub śnieżną pogodę nie trzeba praktycznie używać klasycznych wycieraczek w aucie. Koszt całej usługi – 8 tys. zł.


Dodatkowo w tej samej firmie detailingowej, która jest również autoryzowanym serwisem szwajcarskiej firmy WAXOYL, zabezpieczono samochód - antykorozyjnie podwozie, nadwozie oraz profile zamknięte auta. Koszt – 2800 zł.


Samochód jest od nowości garażowany w murowanym garażu. W środku nikt nigdy nie palił papierosów. Auto prezentuje się wzorowo i praktycznie jest jak nowe z salonu ASO / jedyne co różni je od nowego auta, to mała ok. 2 cm delikatna ryska na tylnym zderzaku, po lewej stronie - widoczna na ostatnim zdjęciu/. Oprócz tego, auto nie nosi żadnych śladów użytkowania.


Jestem właścicielem auta. Nie komisem, handlarzem itp. Nie jestem zainteresowany zamianą.


Do samochodu dokładam dwa komplety dywaników -lato / welur /, zima / guma / oraz matę bagażnika. Dodatkowo auto ma założone chlapacze przeciwbłotne - przód i tył oraz śruby zabezpieczające na aluminiowe felgi w rozmiarze 16'. W reflektorach przednich - soczewkowych, założone zostały żarówki Osram Laser.


Pragnę nadmienić, że mój Peugeot jest wyposażony w silnik 1.2 o mocy 110 KM, 205Nm. Proszę zatem nie porównywać mojego auta z Peugeotami z silnikiem 1.2 82KM lub 75KM, bo to zupełnie inna bajka. Auto z takim silnikiem jak moje, było rzadko wybierane przez nabywców w Polsce, gdyż w owym czasie kosztowało ponad 15 tys zł. więcej od wersji 82KM. Auto jest żwawe i dynamiczne, a przy tym pali mniej paliwa od wersji 82KM.


Wyrażam zgodę na sprawdzenie stanu auta w dowolnej stacjo diagnostycznej czy ASO.

 

22 września 2025 10:05

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

208

Wersja

1.2 PureTech Allure S&S

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2017

Generacja

I (2012-2019)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

41900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Informacje o sprzedającym

Arkadiusz

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni