Witam serdecznie zainteresowanych.
Na sprzedaż samochód Peugeot 407 w wersji nadwozia Coupe.
Pytacie mnie dlaczego ten samochód jest tak drogi? Szybko to wyliczę:
W kraju jak trafi się na sprzedaż 407 coupe z 3,0 HDi to raz na pół roku jeden egzemplarz. Rynek zachodni najniższa cena na ten moment to 4700 E x 4,3 = 20210 PLN
Sprowadzenie tak po taniości to w 3000 PLN powinno się udać
Akcyza około 4000 PLN
i na miejscu już jakiś drobny pakiet startowy, filtry, oleje, rozrząd z 3000 PLN tak po taniości. Pytanie co jeszcze będzie do zrobienia. Silnik jak wiadomo z 3,0 zagadka, albo będzie jeździł z 100 tys km albo się wysypie po 5 tys km, wszystko zależy od stanu podzespołów a wtedy remont... Można poczytać na innym moim ogłoszeniu.
Reasumując 3 dyszki wychodzi.
Mój za 33 gdzie jest zrobione wszystko i jestem pewien że pojeździ długo długo.
Samochód wyposażony w 3,0 HDi 240 KM. Ilość tych samochód jest znikoma z uwagi że tylko przez dwa lata (2009-2011) montowany był ten silnik w tym samochodzie i tylko w tej wersji nadwozia. Znaleźć taka wersję jest bardzo trudno a już w takiej konfiguracji to graniczy z cudem.
Samochód jest moim prywatnym importem z Niemiec, odkupiony od pierwszego właściciela. Udokumentowany kompletny przebieg i co najważniejsze samochód jest bezwypadkowy.
Bardzo dobrze wyposażona 407, począwszy od szyberdachu, deska obszyta skórą, fabryczny alarm, czarna skóra, system audio, ogrzewanie postojowe na pilota, fabryczne 19" alufelgi, praktycznie niedostępne na rynku wtórnym. Kolor niebieski metalik niesamowicie wygląda w słońcu.
Podróż autobusem jednak daje sporo wolnego czasu więc postaram sie opisać szczegóły aby juz nikt nie miał wątpliwości co zostało zrobione. Wiem że znajdą sie zwolennicy że w oryginale to będzie jeździć, możemy się założyć, będzie ale do pewnego momentu.
Co zostało zrobione? Z uwagi że zajmuję się kompletnym serwisem tych silników zrobiłem tutaj kompletny przegląd z wymianą zużytych elementów silnika. Nie oszczędzałem na niczym bo wiem ile klienci płacą jeśli silnik ulegnie awarii. Silnik rozebrany do ostatniej śrubki. Doszczelnione dysze natryskowe tlokow, założone nowe oryginalne panewki główne w nominalnym wymiarze z zamkami. Założone nowe nominale panewki korbowodowe. Nowa pompa oleju oryginał FoMoCo. Nowa chlodnica oleju, uszczelki glowic reinz, simeringi wałków, uszczelki karteru, misy.
Wszystkie wymienione elementy wypisuje na umowie, szczegóły oczywiście przekaże na miejscu potencjalnemu klientowi. Zadbałem również o skrzynię biegów. Wymiana oleju oraz nowy simering sprzęgła hydrokinetycznego. Dołożyłem w miejsce fabrycznych halogenów światła do jazdy dziennej LED, dlaczego? Bo wszystkie 407 które miałem tak właśnie robiłem, pomaga to w codziennym użytkowaniu bo nie ma potrzeby jeździć na fabrycznych xenonach. Cała instalacja została, dokładam również zdemontowane halogeny. Co należy zrobić: jakieś pranie wnętrza, ewentualna polerka lakieru i przednich lamp. Cała reszta jest w świetnym stanie. Wszystkie podzespoły działają. Zapraszam tylko poważnie zainteresowane osoby. Samochód absolutnie bez wkładu finansowego, tankować i jeździć. Pomimo wieku bryła samochodu potrafi przyciągnąć uwagę. W dobie dzisiejszej motoryzacji ten samochód przetrwa jeszcze te wszystkie nowe kosiarki.
O konkretach dotyczących silnika 3,0 HDi poczytasz na autoplac i tam również znajdziesz inne samochody z tym silnikiem. Wykonuje każdy remont silnika 3.0 HDi V6.
Wszystkie informacje pod numerem telefonu.
Pozdrawiam