Samochód zakupiony w polskim salonie, jestem jego właścicielem od około 10 lat. Zakupiłem samochód z przebiegiem około 130 tys km(poprzednim własciclem była firma ) która serwisowała samochód w ASO. Przez kilka lat po zakupie równiez serwisowałem te auto w ASO (Warszawa Aleja krakowska)
Samochód jest sprawny i w ciągłym użyciu, niemniej, ma ogniska korozji na przednich błotnikach (ale podwozie zdrowe, super stan !), delikatny wyciek z pompy wspomagania (nasila się przy mrozach ),
kontrolka check engine pomimo tego że wymieniałem katalizator oraz sondy lambda, ciągle się świeci,i tak już od 10 lat..., ale w zaden sposob nie wpływa to na samochód ani na jakość spalin poza tym samochód jeżdzi i prowadzi się super, silnik chodizi równo, jakoś spalin jest idealna, odpala w mrozy
Wszytkie elemnty ma sprawne, szyby, klimatyzacja dwustrefowa, ogrzewanie, zminiarka 6 płyt CD, elektryczne lusterka podgrzewane i składane, czujniki parkowania, czujnik deszczu oraz zmierzchu, elektryczna roleta dachowa
Co było wymienione w samochodzie:
- klocki, tarcze, oleje (co 10 tyś), filtry na bierząco ilości wymian już nie liczę (klocki z tarczmi przy 270 tyś), olej z filtrem około 292 tyś
- klapy mieszlnika (typowa usterka dla peugeot 407) to było zrobione w ASO w sposób profesjonalny więc temat już się nie powtózy
- przewody spryskiaczy
- mechnizm róznicowy (typowa usterka dla peugeot 407) to było zrobione w ASO w sposób profesjonalny więc temat już się nie powtózy
- 2 razy pełny rorząd z pompą płynu chłodniczego, napinaczmi itp ( ostania wymiana przy 230 tyś)
- wszytskie amortyzatory oraz wszytskie spręzyny (przy 220 tyś)
- sprzęgło (przy 250 tyś)
- przepustnica (przy 260 tyś)
- pełna regeneracja rozrusznika oraz alternatora (przy 240 tyś) koszt regenracji był wyższy niz zakup nowych częsci, poniewaz regeneracja była profesonalna obejmowała wymięnę tulei oraz nowe zwoje, tak więc jest to pancerne rozwiązanie na lata.
- wymiana głównego przewodu chłodniczego
- wymiana chłodniczki kimatyzacji oraz przewodów klimatyzacji (przy 290 tyś)
- elementy zawieszenia, ale tutaj nie jestem w stanie podać co konkretnie i kiedy, ostani wachacz raptem pół roku temu
- akumulatory (ostania wymiana 1,5 roku temu)
Instalacja gazowa załozona w ENERGY GAZ POLSKA na OStrobramskiej w Warzawie, BRC SEQUENT24 chwile po zakupie auta, wymieniony parownik przy około 220 tyś
Wszytskie wymieniane części były nowe z górnej półki, wymieniane gdy pojawiały się pierwsze symptomy problemów, a nie jak już nie był w stanie jechać. Samochód był dla mnie i miał być sprawny, taki też był/jest.
Przebieg samochodu zrobiony głównie na drogach szybkiego ruchu, pomimo swojego wieku i przebiegu nie mam absolutnie zadnych oporów przed wyjazdami zagranicznymi, niemal w każdym roku kilka razy w był w Austri, Włoszech czy Chorwacji, sprzedaje tylko dla tego że pojawiło sie w rodzinie nowe służbowe kombi.
Jak widać większość grubszych napraw było po przekroczeniu 200 tyś, więc to co miało się zepsuć w tym samochodzie już się zepsuło i zostało wymienione.
Do samochodu dokładam gratis aluminowe belki do bagażnika dachowego!
Cena: 5500 PLN nie podlega negocjacji
badanie technicze 03.10.2025
ubezpieczenie ważne do 14.05.2026 !