1 / 32
Najważniejsze
Przebieg
174 308 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Kombi
Pojemność skokowa
1 997 cm3
Moc
177 KM
Opis
Szanowni Państwo!
Sprzedam eleganckiego i niezawodnego Peugeota 508 w wersji Allure z dynamicznym i oszczędnym silnikiem 2.0 BlueHDi połączonym z komfortową automatyczną skrzynią biegów EAT8. Auto było zarejestrowane w maju 2021, a więc jest właściwie 4-letnie.
Samochód pochodzi z polskiego salonu i przez cały okres eksploatacji było regularnie serwisowane w ASO. Pełna historia serwisowa dostępna do wglądu.
Dane podstawowe:
* przebieg: 174 308 km
* kraj pochodzenia: Polska
* silnik: 2.0 BlueHDi (diesel) 177 KM
* skrzynia biegów: automatyczna EAT8
* wersja: Allure S&S
* rok produkcji: 2020
* data pierwszej rejestracji: 07.05.2021 r.
* auto spełnia normy EURO 6, a więc wszelkie strefy czystego transportu stoją otworem
* idealny dla rodziny, duży bagażnik, bardzo w porządku silnik
Wyposażenie:
* klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
* system multimedialny z ekranem i nawigacją
* Android Auto i Apple CarPlay
* czujniki parkowania przód/tył
* tempomat i ogranicznik prędkości
* kontrola pasa ruchu
* światła LED
* elektryczne szyby i lusterka
* alufelgi
* wygodne i eleganckie wnętrze
* bezramkowe szyby dodające elegancji
* łopatki do zmiany biegów przy kierownicy
* przebieg głównie autostradowy
Najważniejsze informacje serwisowe:
* serwisowany na bieżąco, bez zaległości - auto użytkowane jako flotowe
* klocki/tarcze 150 000 km
* rozrząd 150 000 km
* uzupełnienie płynu FAP 155 000 km
W tym roku:
* pełny przegląd przy 165 000 km w ASO
* wymieniony akumulator
* nowy filtr FAP (akcja serwisowa)
* wymieniony wtryskiwacz mocznika
* naprawy są udokumentowane fakturami i raportami z Carefleet
UWAGA - auto posiada gwarancję DEFEND CAR PROTECT ADVANTAGE ważną do lutego 2028 r. lub do przebiegu 225 471 km.
Gwarancja obejmuje wiele drogich elementów, w tym wtryski, sprężarkę itp. (a nawet pompę AdBlue). Jeżeli kupisz auto, to musisz ją po prostu przepisać na siebie w ciągu 14 dni.
Kilka słów ode mnie:
Auto to jest bardzo komfortowe i idealne na trasy. Bagażnik jest długi i bardzo ustawny. 4-osobowa rodzina na wyjazd po Europie zmieściła się bez dodatkowego bagażnika dachowego. Prowadzenie z asystentem pasa ruchu, tempomatem i automatyczną skrzynią biegów to bajka. Auto prowadzi się samo i gdyby nie konieczność spania - można by nim jechać bez przerwy.
Silnik jest bardzo odpowiedni do tego auta. Przy prędkości przelotowej lekko powyżej 140 km/h pali około 6l/100 km. Na trasie wakacyjnej, pomimo dużego obciążenia, jeżdżenia po górach itp, średnie spalanie wynosiło 5,9l/100 km na dystansie ok. 5 000 km. Dodatkowo duża moc pozwala na efektywne przyśpieszanie nawet przy dużym obciążeniu. W mieście przy ostrożnym obchodzeniu się z gazem też jest w granicach rozsądku. Także pod tym względem jest idealnie. Auto spełnia normę EURO 6, a więc ewentualna SCT w Warszawie jest mu niestraszna. Posiada też naklejkę Umweltzone na szybie, która pozwala na wjazd do strefy czystego transportu w Niemczech.
Jeżeli chodzi o design - jest to sposób na odskocznię od wszechobecnych aut grupy VAG. Wnętrze jest minimalistyczne i bardzo estetyczne, a samo nadwozie potrafi przyciągać wzrok.
Czy ma jakieś rysy? Tak, ale jak na swój przebieg można powiedzieć, że nie ma.
Auto wcześniej użytkowane jako flotowe (głównie jazda w trasie), dzięki czemu posiada kompletną książkę serwisową oraz potwierdzony przebieg. Po zakończeniu leasingu zostało sprzedane do komisu, skąd ja je zakupiłem.
Po kupnie była jedna wpadka z wtryskiwaczem mocznika (element układu Adblue), który wymieniłem w ASO Peugeota. Jednocześnie wykonałem pełny przegląd okresowy (przy ok. 165 000 km). Przy okazji okazało się, że mój egzemplarz jest objęty akcją serwisową, podczas której wymieniali filtry FAP. Dodatkowo przed wakacjami wymieniłem akumulator.
Obecnie auto nie wymaga nakładów finansowych (nawet bak jest prawie pełen i wymienione pióra wycieraczek).
Jeżeli można by się doczepić, to ewentualnie sam olej za jakieś 2 000 km można zmienić i kupić opony zimowe. Przeglądy teoretycznie robi się co 35 000 km, ale serwis zaleca częstszą wymianę oleju. Aczkolwiek autem jeździłem głównie w trasy, więc nie musi być to aż tak pilna sprawa.
Jeżeli przed kupnem będziesz sprawdzał auto po nr VIN, to wpisy w historii dotyczą wymiany lub naprawy szyby. Sam miałem raz klejoną szybę. Czy to zależy od agresywnego stylu jazdy? Nie - mnie kamień uderzył przy przepisowej jeździe prawym pasem na drodze ekspresowej. Po prostu podczas kupowania polisy ubezpieczeniowej obowiązkowo trzeba ubezpieczać szybę czołową i problem z głowy.
Dlaczego sprzedaję? Od lutego 2025 r., kiedy kupiłem auto pojawiły się nowe pomysły na życie, które wymagają nakładów gotówkowych. A więc konieczność sprzedaży jest podyktowana raczej rozsądkiem, niż wadami samochodu. Pisząc opis trochę żałuję swojej decyzji, ale trzeba iść dalej :)
Zapraszam serdecznie do kontaktu i oglądania auta w Warszawie w okolicach Urzędu Dzielnicy Białołęka
Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 2025 poz. 1071)
19 września 2025 10:52
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Peugeot
Model pojazdu
508
Wersja
2.0 BlueHDi Allure S&S EAT8
Kolor
Zielony
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2020
Generacja
II (2018-)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
Ekran dotykowy
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Informacje o sprzedającym
Adam
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie