Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki Peugeot 508 z niezawodnym silnikiem 2.0BlueHDI DW10FD 150KM (110KW) z manualną 6- biegową skrzynią biegów – 2017r. Zarejestrowany i użytkowany od 03.2018r - Z atrakcyjnym jak na ten rok przebiegiem ok. 189 tyś. km (może się nieco zmienić, autem nadal jeżdżę) W kolorze Biała perła
Auto w moim posiadaniu od 04.2023r., zakupione w celu prywatnym i pilnowane by wszystko co koniecznie było robione na bieżąco, wymiany filtrów i oleju średnio co 10tyś km, lub nie rzadziej niż raz do roku, po zakupie od razu wymieniony został również olej w skrzyni jak i wspomagania, plyn hamulcowy, dolewka eloys. Auto robione pod siebie i doinwestowane, jednak z powodu sytuacji życiowej jestem zmuszony je sprzedać.
Poniżej przedstawiam istotną historię sytuacji i wymian które miały miejsce w ostatnich latach co mam nadzieję rzetelnie przedstawi stan auta. Na poniższe usługi, wymiany posiadam faktury, dowody zakupu części, pewnie było tego więcej ale np. na wymiany oleju, filtrow i innych pierdol papierów nie zbierałem. Części starałem się zamawiać zawsze albo oryginalne albo zamienniki zbliżone do jakości oryginału.
09.2022 – Ostatni serwis w peugeot przy przebiegu 142tys – wymiany filtrów, oleju, plynu chodniczego, wymiana kompletnego rozrządu, wymiana pynu hamulcowego.
04.2023 – Zakup auta od firmy Uczciwe samochody w Nowym Sączu, po dokładnej weryfikacji stanu. Po zakupie pelny serwis olejowy, w tym w skrzyni, wymiana filtrów, wymiana uszkodzonego korektora regulacji reflektorów, wymiana opon na nowe (2023) wielosezonowe klasy premium Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 XL (okolo 3tys z) i inne drobne naprawy, czyszczenie, wymiany by auto dostosować pod siebie, przy okazji też wymieniłem czarno biały na kolorowy ekran między zegarami.
11.2023 – Przy przebiegu 166tys. Wracając z długiej trasy na jezdnię wybiegl jeleń, mimo gwałtownego hamowania doszło do stłuczki w wyniku której doszlo do uszkodzenia lewego błotnika przedniego , lewego lusterka, szyby czołowej i dachu panoramicznego. Od razu auto zostało zawiezione lawetą do serwisu Peugeot Drewnikowski w Szczecinie gdzie wszystkie uszkodzone elementy zostały wymienione na nowe, oczywiście oryginalne w ramach polisy AC, posiadam fakturę na blisko 20tys. Zł jako dowód naprawy, po szkodzie nie ma śladu. A auto zyskało nowe elementy :)
06-07.2024 – Przy okazji serwisu olejowego i filtrów wymieniono pasęk wieloklinowy wraz z rolka i napinaczem (oryginał), wymiana łączników stabilizatora tył + przód, wymiana tarcz i klocków z przodu i z tyłu (TRW), z odświeżeniem zacisków i wymianą gumek, wymieniono też tylną chromowaną listwę zderzaka pod klapą bagażnika (była już porysowana)
09.2024 – Około 180 tys. przebiegu. W trasię na urlop doszło nie przewidzianej awarii pompy wtryskowej, postanowiła zakończyć swój żywot ; ) w wyniku czego paliwo dostało się do oleju. Auto zostało zgaszone i lawetą zawiezione do najbliższego wtedy serwisu M4K Garage we Wrocławiu, została tam w pełni zregenerowana turbina oraz pompa wtryskowa, czyszczenie intercoolera i całego układu wydechowego z DPF, przy okazji zleciłem demontaż wtryskiwaczy w celu sprawdzenia (są w dobrej kondycji nie wymagały regeneracji) oraz endoskopowa kontrola wnętrza silnika (również wszystko jest w porządku), złożenie całości, nowe filtry i olej. Ta awaria kosztowała mnie ponad 12tys. Sporo ale miało być zrobione jak należy na co również posiadam dokumenty.
Do tej pory auto jeździ jak należy i pokonuję często spore dystanse gdy jeżdżę do lekarzy w innych większych miejscowościach, na tą chwilę też nie wymaga wkładu finansowego, wszystko co miało być zrobione, zrobione było.
Jedynym mankamentem którego nie zrobiłem to przedni zderzak, który był odświeżany z powodu zarysowań na dole od wysokich krawężników, jednak lakier (oryginalnie 2 warstwowy biały+perła) nie został odpowiednio dobrany i jak się przyjrzeć pod światło widać niedoskonałości w lakierowaniu, osobiście już nie będę tego robił bo mi to nie przeszkadzało, ale uczciwie o tym wspominam, przybliżony koszt położenia świeżego lakieru na cały zderzak to ok. 1000zł
Auto jak widać było dość mocno doinwestowane, bo było robione pod siebie by było zawsze sprawne z powodu częstych wyjazdów, stąd też cena wyższa od aut z nie pewną historią : ) sądzę że nowy nabywca się na nim nie zawiedzie.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu, postaram się odpowiedzieć na każde pytanie, gdybym nie odbierał proszę o wiadomość sms lub mail.
Do auta dorzucę też oryginalne dywaniki welurowe lato i gumowe na zime, moduł do obsługi bezprzewodowo Apple Carplay Android Auto