Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 1
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 2
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 3
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 4
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 5
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 6
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 7
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 9
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 10
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 11

1 / 12

Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 1
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 2
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 3
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 4
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 5
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 6
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 7
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 8
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 9
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 10
Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure S&S - 11

Najważniejsze

Przebieg

189 200 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

150 KM

Opis

Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki Peugeot 508 z niezawodnym silnikiem 2.0BlueHDI DW10FD 150KM (110KW) z manualną 6- biegową skrzynią biegów – 2017r. Zarejestrowany i użytkowany od 03.2018r - Z atrakcyjnym jak na ten rok przebiegiem ok. 189 tyś. km (może się nieco zmienić, autem nadal jeżdżę) W kolorze Biała perła


Auto w moim posiadaniu od 04.2023r., zakupione w celu prywatnym i pilnowane by wszystko co koniecznie było robione na bieżąco, wymiany filtrów i oleju średnio co 10tyś km, lub nie rzadziej niż raz do roku, po zakupie od razu wymieniony został również olej w skrzyni jak i wspomagania, plyn hamulcowy, dolewka eloys. Auto robione pod siebie i doinwestowane, jednak z powodu sytuacji życiowej jestem zmuszony je sprzedać.


Poniżej przedstawiam istotną historię sytuacji i wymian które miały miejsce w ostatnich latach co mam nadzieję rzetelnie przedstawi stan auta. Na poniższe usługi, wymiany posiadam faktury, dowody zakupu części, pewnie było tego więcej ale np. na wymiany oleju, filtrow i innych pierdol papierów nie zbierałem. Części starałem się zamawiać zawsze albo oryginalne albo zamienniki zbliżone do jakości oryginału.


09.2022 – Ostatni serwis w peugeot przy przebiegu 142tys – wymiany filtrów, oleju, plynu chodniczego, wymiana kompletnego rozrządu, wymiana pynu hamulcowego.


04.2023 – Zakup auta od firmy Uczciwe samochody w Nowym Sączu, po dokładnej weryfikacji stanu. Po zakupie pelny serwis olejowy, w tym w skrzyni, wymiana filtrów, wymiana uszkodzonego korektora regulacji reflektorów, wymiana opon na nowe (2023) wielosezonowe klasy premium Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 XL (okolo 3tys z) i inne drobne naprawy, czyszczenie, wymiany by auto dostosować pod siebie, przy okazji też wymieniłem czarno biały na kolorowy ekran między zegarami.


11.2023 – Przy przebiegu 166tys. Wracając z długiej trasy na jezdnię wybiegl jeleń, mimo gwałtownego hamowania doszło do stłuczki w wyniku której doszlo do uszkodzenia lewego błotnika przedniego , lewego lusterka, szyby czołowej i dachu panoramicznego. Od razu auto zostało zawiezione lawetą do serwisu Peugeot Drewnikowski w Szczecinie gdzie wszystkie uszkodzone elementy zostały wymienione na nowe, oczywiście oryginalne w ramach polisy AC, posiadam fakturę na blisko 20tys. Zł jako dowód naprawy, po szkodzie nie ma śladu. A auto zyskało nowe elementy :)


06-07.2024 – Przy okazji serwisu olejowego i filtrów wymieniono pasęk wieloklinowy wraz z rolka i napinaczem (oryginał), wymiana łączników stabilizatora tył + przód, wymiana tarcz i klocków z przodu i z tyłu (TRW), z odświeżeniem zacisków i wymianą gumek, wymieniono też tylną chromowaną listwę zderzaka pod klapą bagażnika (była już porysowana)


09.2024 – Około 180 tys. przebiegu. W trasię na urlop doszło nie przewidzianej awarii pompy wtryskowej, postanowiła zakończyć swój żywot ; ) w wyniku czego paliwo dostało się do oleju. Auto zostało zgaszone i lawetą zawiezione do najbliższego wtedy serwisu M4K Garage we Wrocławiu, została tam w pełni zregenerowana turbina oraz pompa wtryskowa, czyszczenie intercoolera i całego układu wydechowego z DPF, przy okazji zleciłem demontaż wtryskiwaczy w celu sprawdzenia (są w dobrej kondycji nie wymagały regeneracji) oraz endoskopowa kontrola wnętrza silnika (również wszystko jest w porządku), złożenie całości, nowe filtry i olej. Ta awaria kosztowała mnie ponad 12tys. Sporo ale miało być zrobione jak należy na co również posiadam dokumenty.


Do tej pory auto jeździ jak należy i pokonuję często spore dystanse gdy jeżdżę do lekarzy w innych większych miejscowościach, na tą chwilę też nie wymaga wkładu finansowego, wszystko co miało być zrobione, zrobione było.


Jedynym mankamentem którego nie zrobiłem to przedni zderzak, który był odświeżany z powodu zarysowań na dole od wysokich krawężników, jednak lakier (oryginalnie 2 warstwowy biały+perła) nie został odpowiednio dobrany i jak się przyjrzeć pod światło widać niedoskonałości w lakierowaniu, osobiście już nie będę tego robił bo mi to nie przeszkadzało, ale uczciwie o tym wspominam, przybliżony koszt położenia świeżego lakieru na cały zderzak to ok. 1000zł


Auto jak widać było dość mocno doinwestowane, bo było robione pod siebie by było zawsze sprawne z powodu częstych wyjazdów, stąd też cena wyższa od aut z nie pewną historią : ) sądzę że nowy nabywca się na nim nie zawiedzie.


W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu, postaram się odpowiedzieć na każde pytanie, gdybym nie odbierał proszę o wiadomość sms lub mail.
Do auta dorzucę też oryginalne dywaniki welurowe lato i gumowe na zime, moduł do obsługi bezprzewodowo Apple Carplay Android Auto

 

19 maja 2025 19:55

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

508

Wersja

2.0 BlueHDi Allure S&S

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2017

Generacja

I (2010-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

65000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Krzysztof

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store