Witam,
Do sprzedania mam Peugeot 508 RXH Hybrid 4 2.0 HDI w pełnej wersji wyposażenia.
Samochód jest w codziennym użytkowaniu, ale wymaga pewnych napraw.
Do naprawy jest:
- wymiana/regeneracja przekładni przenoszącej moc z silnika elektrycznego (koszt ok 6700pln z wymianą w profesjonalnym serwisie (można taniej np używany w dobrym stanie cały silnik z przekładnią za 3000pln + wymiana)). W tej chwili układ hybrydowy jest aktywny ale wykazuje komunikat "SERVICE" i nie napędza tylnej osi.
- naprawa podnośnika szyby tylnej prawej,
- wymiana silniczka lusterka prawego (silniczek posiadam, ale nie wymieniłem),
- maskownica chłodnicy (po kolizji z sarną),
- maskownica spryskiwacza reflektora lewego,
- poprawki lakiernicze (zarysowania).
Stąd niższa cena.
Pomimo braku układu hybrydowego auto normalnie jest użytkowane. Spalanie poniżej 4L (zdjęcie widoczne na wykresie spalania z jazdy przez pół godziny w cyklu mieszanym). Zasięg przy normalniej jeździe do 1425 km (przy dynamicznej ok 1250km). To są wartości bez działającej hybrydy.
To co zostało zrobione:
- Wymiana napinacza z paskiem do osprzętu hybrydy,
- Wymiana alternatora hybrydy,
- Wymiana FAP,
- Uszczelnienie wtryskiwaczy,
- Wymiana poduszki silnika,
- Wymiana sprzęgła z kołem dwumasowym,
- Rozrząd z pompą wody (w 2021r),
- Sprężyny zawieszenia przednie.
O filtrach i oleju nie piszę bo to wymieniam w każdym samochodzie co 10k km. Olej Motul 5w30. Bez dolewek.
Zawieszenie po przeglądzie, bez awarii.