Peugeot Rifter 1.5 BlueHDI o mocy 102KM
- silnik: DV5RD 75KW Euro 6.2
- skrzynia biegów: manualna 5-cio biegowa
- produkcja: 21.10.2019
- przebieg: 174 330 km
- przegląd techniczny: do 03.02.2026
- polisa oc i ac: do 30.06.2026
- kpl kół z oponami letnimi: Michelin PRIMACY 3 215/65 R16 102 H XL - DOT [3919] + czujniki
- kpl kół z oponami zimowymi: Bridgestone Blizzak LM005 215/65 R16 98 H - DOT [2422]
Kupujący zwolniony z PCC 2%
Auto używane to też posiada drobne ślady jak:
- odpryski/zaprawki niewielkie na przednim zderzaku, masce oraz szybie czołowej (ledwo widoczne),
- dwie delikatne nierzucające się w oczy wgniotki na drzwiach kierowcy (typowo parkingowe),
- na oparciu tylnego prawego siedzenia są niewielkie uszkodzenia tapicerki (dziurka, przetarcie u góry od strony bagażnika),
- tylna klapa posiada dwa pkt zaprawki odprysku lakieru blisko rejestracji pod blendą z oświetleniem i klamką,
- w bagażniku normalne ślady użytkowania widoczne rysy na plastikowych boczkach,
- niewielki szum z okolic prawych drzwi przesuwnych (wynika z częstotliwości użytkowania tej strony),
- wskazane jest wymienić rozrząd (na zdjęciach widoczny jest zestaw, który otrzyma kupujący wraz z dodatkowym kpl filtrów na następne wymiany - w historii serwisowej jest poz. 03/03/2022 Zestaw paska rozrządu 1609073980 przy 108211 km),
- w okolicach pokrywy zaworów widać niewielkie ślady oleju i większość wygląda zwyczajnie na niezdarne rozlanie przy wymianie (do ogarnięcia przy zdjęciu pokrywy i wymianie rozrządu),
- przy serwisie olejowym uwidoczniły się również ślady zapocenia okolic lewego przegubu wewnętrznego (zdjęcia od spodu silnika oraz zbliżenie na "mokry" przegub - z historii serwisowej widać, że była już wymieniania cała półoś),
Samochód serwisowany w Niemczech w okresie gwarancji (raport na przedostatnim zdjęciu), obecnie po serwisie olejowym we własnym zakresie oraz serwisie klimatyzacji przy okazji likwidacji szkody - przyczyna przedstawiona na ostatnim zdjęciu - rozpylona farba w spray`u na powłoce lakierniczej oraz tylnej szybie stałej, bez uszkodzenia blacharki. Szkoda likwidowana z AC - ponowne lakierowanie prawego boku pojazdu.
Auto sprzedaję wyłącznie ze względów finansowych, w innych okolicznościach nie zdecydowałbym się na taki ruch tym bardziej, że spełnia wszelkie moje oczekiwania.
Z tego powodu pozostawiam rozrząd i przegud do zrobienia kupującemu.
Auto sprowadzone z Niemiec (jeden właściciel), zarejestrowane w Polsce przez komis, gdzie zakupiłem stąd w historii pojazdu jako drugi właściciel w kraju. Obecnie użytkowane w ramach JDG i wystawiam fakturę sprzedaży (zw.VAT).
Nie ma problemu na przejechanie się na przegląd po uprzednim umówieniu w stacji kontroli pojazdów lub ASO - niestety u siebie mogę zapewnić jedynie zerknięcie pod spód "z kolanka" a z tej perspektywy to jak wiadomo guzik widać.