Peugeot Rifter 1.5 BlueHDI o mocy 102KM + wideorejestrator 70MAI A510-1
- silnik: DV5RD 75KW Euro 6.2
- skrzynia biegów: manualna 5-cio biegowa
- produkcja: 21.10.2019
- przebieg: 174 330 km
- przegląd techniczny: do 03.02.2026
- polisa oc i ac: do 30.06.2025
- kpl kół z oponami letnimi: Michelin PRIMACY 3 215/65 R16 102 H XL - DOT [3919] + czujniki
- kpl kół z oponami zimowymi: Bridgestone Blizzak LM005 215/65 R16 98 H - DOT [2422]
Auto używane to też posiada drobne ślady jak:
- odpryski/zaprawki niewielkie na przednim zderzaku, masce oraz szybie czołowej (ledwo widoczne),
- dwie delikatne nierzucające się w oczy wgniotki na drzwiach kierowcy (typowo parkingowe),
- na oparciu tylnego prawego siedzenia są niewielkie uszkodzenia tapicerki - dziurka, przetarcie u góry od strony bagażnika,
- tylna klapa posiada dwa pkt zaprawki blisko rejestracji pod blendą z oświetleniem i klamką,
- w bagażniku normalne ślady użytkowania widoczne rysy na plastikowych boczkach,
- można się doczepić do niewielkiego szumu z okolic prawych drzwi przesuwnych - wynika z częstotliwości użytkowania tej strony,
Samochód serwisowany w Niemczech w okresie gwarancji (raport na przedostatnim zdjęciu), obecnie po serwisie olejowym we własnym zakresie oraz serwisie klimatyzacji przy okazji likwidacji szkody - przyczyna przedstawiona na ostatnim zdjęciu - rozpylona farba w spray`u na powłoce lakierniczej oraz tylnej szybie stałej, bez uszkodzenia blacharki. Szkoda likwidowana z AC - ponowne lakierowanie prawego boku pojazdu.
Jeśli chodzi o wady to poza śladami użytkowania wskazane jest wymienić rozrząd - na zdjęciach widoczny jest zestaw, który otrzyma kupujący wraz z dodatkowym kpl filtrów na następne wymiany.
W historii serwisowej jest poz. 03/03/2022 Zestaw paska rozrządu 1609073980 przy 108211 km.
W okolicach pokrywy zaworów widać niewielkie ślady oleju i większość wygląda zwyczajnie na niezdarne rozlanie przy wymianie - do ogarnięcia przy zdjęciu pokrywy i wymianie rozrządu - silnik nie myty więc łatwo to dostrzec.
Przy serwisie olejowym uwidoczniły się również ślady zapocenia okolic lewego przegubu wewnętrznego (zdjęcia od spodu silnika oraz zbliżenie na "mokry" przegub) - z historii serwisowej oraz porównania do drugiej strony to widać, że była już wymieniania cała półoś i niewykluczone, że coś poszło nie tak w serwisie lecz efekty pojawiły się dopiero teraz. Użytkując obecnie pojazd można usłyszeć delikatne odgłosy przy ruszaniu ze skręconymi kołami z niewielkimi drganiami zatem to sygnał, aby jednak przy okazji rozrządu wymienić również i ten przegub.
Auto sprzedaję wyłącznie ze względów finansowych, w innych okolicznościach nie zdecydowałbym się na taki ruch tym bardziej, że spełnia wszelkie moje oczekiwania.
Z tego powodu pozostawiam rozrząd i przegud do zrobienia kupującemu.
Auto sprowadzone z Niemiec (jeden właściciel), zarejestrowane w Polsce przez komis, gdzie zakupiłem stąd w historii pojazdu jako drugi właściciel w kraju. Obecnie użytkowane w ramach JDG i wystawiam fakturę sprzedaży (zw.VAT).
Cena oczywiście do negocjacji, nie ma problemu na przejechanie się na przegląd po uprzednim umówieniu w stacji kontroli pojazdów lub ASO - nawet wskazane aby samemu zerknąć od spodu - zgadzam się na zdjęcie osłony silnika od spodu, nie ma problemu - niestety u siebie mogę zapewnić jedynie zerknięcie pod spód "z kolanka" a z tej perspektywy to jak wiadomo guzik widać.
Jestem otwarty również na oględziny np MotoControler lub innego rzeczoznawcy, nie ma nic do ukrycia.
Osoby zainteresowane proszę o wcześniejszy kontakt.