Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 1
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 2
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 3
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 4
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 5
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 6
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 7
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 8
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 9
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 10
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 11
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 12

1 / 13

Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 1
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 2
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 3
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 4
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 5
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 6
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 7
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 8
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 9
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 10
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 11
Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Standard Active - 12

Najważniejsze

Przebieg

173 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

150 KM

Opis

Szukasz zadbanego auta, profesjonalnie serwisowanego, garażowanego i bezwypadkowego, które ma jeszcze przed sobą wiele kilometrów?


Dobrze trafiłeś!


Nie jestem handlarzem - samochód kupiliśmy w salonie i używaliśmy do wakacyjnych wyjazdów.


• Bezwypadkowy, kupiony w Polsce w salonie, pierwszy właściciel


• Rocznik 2017, przebieg 173 000 km przejechanych głównie autostradami (żadne krótkie trasy w mieście - do tego mamy dwa inne samochody)


• Długość L2 (prawie 5 metrów)


• Diesel HDi 150 KM, 6-biegowa manualna skrzynia


• Garażowany od nowości – bez śladów korozji



Dlaczego warto?


• Wykorzystywany na wyjazdach wakacyjnych: Chorwacja, Włochy, Austria, Niemcy


• Żadnych miejskich korków ani szybkich „stop&go” – silnik pracował w optymalnych warunkach


• Serwis lepszy niż ASO (patrz poniżej)


• Gotowy do jazdy przez kolejne tysięce km


Serwis i konserwacja – profesjonalnie, a nie według ASO


Producent wg książki serwisowej zaleca serwis co 40 000 km lub 2 lata. Takie podejście to nieporozumienie – auto serwisowane tak rzadko nie ma szans na setki tysięcy kilometrów bez poważnych napraw (chyba o to chodzi producentom).


Takie rzadkie serwisowanie to ukłon do firm kupujących flotowe samochody - w ten sposób zmniejsza się koszty eksploatacji floty pojazdów, niestety kosztem silników.


Aby auto wytrzymało kilkaset tysięcy km główne materiały eksploatacyjne były wymieniane częściej, np.


• Olej Total Quartz Ineo 0W-30 zmieniany zwykle co 10 - 15 tys km. zamiast co 40 000 km w ASO


Takie serwisowanie zapewnia długowieczność silnika i gotowość na kolejne setki tysięcy kilometrów. Jak pisałem, to lepiej niż ASO


Bogate wyposażenie


• Reflektory ksenonowe


• Szklany, panoramiczny dach


• Przesuwne drzwi po obu stronach, ułatwiające wsiadanie i wysiadanie dla wszystkich pasażerów


• Adaptacyjny tempomat z radarem, zapewniający płynną jazdę dzięki automatycznemu dostosowywaniu prędkości do pojazdu poprzedzającego


• Klimatyzacja na na każdy rząd siedzeń


• Czujniki martwego pola i ostrzeganie o pojazdach w bocznych usterkach


• Fabryczna kamera przednia, zamontowana przy szybie, wspiera zaawansowane systemy bezpieczeństwa, takie jak:


• Rozpoznawanie znaków drogowych


• Kontrola pasa ruchu (wykrywanie zmęczenia kierowcy i ostrzeżenie przy zjeździe z pasa ruchu, np. po zaśnięciu)


• Wykrywanie przeszkód przed samochodem i automatyczne hamowanie awaryjne


• Automatyczne przełączanie świateł drogowych (tzw. "długich) po wykryciu pojazdu z przodu


• Kontrola ciśnienia w oponach – system informuje, gdy ciśnienie jest za niskie


• Wspomaganie ruszania pod górę – auto nie stacza się przy ruszaniu na wzniesieniu


• Bezdotykowe otwieranie samochodu


• Kamera cofania i czujniki parkowania


• Lodówka w przednim schowku (regulowany nawiew zimnego powietrza)


• Czujnik deszczu z automatycznym uruchamianiem i regulacją pracy wycieraczek


• Otwierana szyba w tylnej klapie, umożliwiająca łatwe dopakowanie bagażnika


• Przyciemniane szyby zwiększające komfort i prywatność


• Rolety przeciwsłoneczne w bocznych szybach (drugi rząd siedzeń)


• Multimedia z Android Auto / Apple CarPlay


• Hak holowniczy – używaliśmy głównie do bagażnika rowerowego


• Fabryczny alarm


• Dach samochodu o nośności 150 kg pozwala na wygodne przewożenie sprzętu sportowego, turystycznego czy dodatkowego bagażu.


Zapraszam do obejrzenia samochodu w Słubicah


Zadbany, komfortowy i oszczędny – gotowy na kolejne wyprawy!

 

3 września 2025 15:14

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Peugeot

Model pojazdu

Traveller

Wersja

2.0 BlueHDi Standard Active

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

8

Rok produkcji

2017

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

75000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni