Witam, mam do sprzedania profesjonalnie przygotowaną karoserię do budowy rajdowej wersji Polonez 2000. Stan unikatowy. Buda bardzo zdrowa, bez oznak korosji i dziur, co jest rzadkością w Polonezie. Wiele lat przestała w fabryce FSO w Żeraniu, a ostatnim czasy w magazynie w dziale lakierni i chyba dlatego tak się zachowała. Profesjonalnie przygotowana, usunięta fabryczna konserwacja, zabezpieczona farbą, zbudowana klatka, pospawane wszystkie zgrzewy w celu wzmocnienia tak jak w rajdowce. Posiadam wiele oryginalnych części fabrycznie nowych, gdyż długo przygotowałem się do projektu budowy tego auta oraz kilka gadżetów, takich jak fabrycznie nowy schowek z metką PRL podpisanym osobiście przez kierowcę rydowego z czasów PRL Andrzeja Jaroszewicza. Polonez zarejestrowany na białe tablice. W zestawie, to co na zdjęciu, oprócz zbiornika rajdowego widocznego na zdjęciach gdyż zbiornik za dopłatą Zarejestrowany w Polsce na białych tablicach. Rok produkcji 1987 (osratni rocznik Borewicza) za dopłatą 15.000zl dorzucę drugiego jeżdżącego, zdrowego też czerwonego Poloneza z silnikiem i skrzynia 2000 z Fiata 132. Zapraszam druga taka karoseria raczej już się nigdy nie trafi.