Pontiac Firebird - 1
Pontiac Firebird - 2
Pontiac Firebird - 3
Pontiac Firebird - 4
Pontiac Firebird - 5
Pontiac Firebird - 6
Pontiac Firebird - 7
Pontiac Firebird - 8

1 / 9

Pontiac Firebird - 1
Pontiac Firebird - 2
Pontiac Firebird - 3
Pontiac Firebird - 4
Pontiac Firebird - 5
Pontiac Firebird - 6
Pontiac Firebird - 7
Pontiac Firebird - 8

Najważniejsze

Przebieg

27 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

6 600 cm3

Moc

420 KM

Opis

W silniku tylko blok pochodzi z epoki, reszta części jest nowa i raczej nie najtańsza. Nie jest to oczywiście najwyższa półka, ale też silnik nie ma więcej niż 500 koni, więc na jego stosunkowo małą moc wszystkie części są dobrane na wyrost. Nie ma problemu z temperaturą, co jest zmorą mocnych amerykańskich silników, można jeździć nim latem przez cały dzień bez obawy, że się przegrzeje. Silnik ma dodatkowo chłodnicę oleju, która przydaje się podczas jazdy na torze.


Auto przygotowane jest do jazdy po torze, niekoniecznie w wyścigach 24h, ale krótkie sesje spokojnie wytrzymuje.


Auto ma wspawaną klatkę bezpieczeństwa z przykręcaną tylną przekątną, po odkręceniu można jeździć na tylnym siedzeniu, 4 punktowe pasy Schroth z elektrycznym nawijaczem, tak że działają jak bezwładnościowe, fotele przednie Sparco.

Karoseria jest całkowicie wyremontowana i pomalowana, posiadam całą dokumentację z przebiegu remontu.

Lakier ma kilka odprysków tu i tam, ale to dlatego, że auto jest w użyciu, często też stoi w warsztacie, gdzie jest ciągle modyfikowane.

Silnik

Blok starannie obrobiony i wyważony

Kuty wał 4340 Ohio Crank

Kute korbowody, śruby ARP 2000

Kute tłoki JE Pistons

Głowice aluminiowe: Edelbrock performer RPM

Wtrysk EFI FAST Sportsman z mozliwoscia programowania z domowego laptopa

Kolektor Edelbrock Torker II

Skrzynia biegów Tremec TKO 600, 5 biegowa, short shifter, wszystko było zakładane nowe

Sprzęgło McLoad z hydrauliczną pompą, drugie Helix dwutarczowe z nascaru, nie nadaje się na ulice, ale na tor jak najbardziej

Chłodnica aluminiowa 3 rzędowa.

Zawieszenie

Amortyzatory Bilstein Motorsport AK series.

Sprężyny, resory i stabilizatory Hotchkis.

Wahacze rurowe.

Zwrotnice obniżające Heidts.

Hamulce

Wilwood NASCAR, 6 tłoczków z przodu, kupiłem nowe w pudełkach,

4 tłoczki z tyłu w zaciskach wielkości bochenków chleba.

Tarcze 12.8 cala o grubości 1,5 cala przód, 1,2 cala tył.

Regulator Willwood.

Tylny most 12 bolt przerobiony na półosie odciążone, żeby się nie gięły na zakrętach i nie rozbijały hamulców. Piasty tylne NASCAR Winters.


Tu link do dzwięku silnika


https://youtube.com/shorts/kjFxJZ4xWGs?feature=share


Dzwońcie, oddaję za poł darmo

 

25 czerwca 2025 9:44

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Pontiac

Model pojazdu

Firebird

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

2

Rok produkcji

1968

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

139000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store