W silniku tylko blok pochodzi z epoki, reszta części jest nowa i raczej nie najtańsza. Nie jest to oczywiście najwyższa półka, ale też silnik nie ma więcej niż 500 koni, więc na jego stosunkowo małą moc wszystkie części są dobrane na wyrost. Nie ma problemu z temperaturą, co jest zmorą mocnych amerykańskich silników, można jeździć nim latem przez cały dzień bez obawy, że się przegrzeje. Silnik ma dodatkowo chłodnicę oleju, która przydaje się podczas jazdy na torze.
Auto przygotowane jest do jazdy po torze, niekoniecznie w wyścigach 24h, ale krótkie sesje spokojnie wytrzymuje.
Auto ma wspawaną klatkę bezpieczeństwa z przykręcaną tylną przekątną, po odkręceniu można jeździć na tylnym siedzeniu, 4 punktowe pasy Schroth z elektrycznym nawijaczem, tak że działają jak bezwładnościowe, fotele przednie Sparco.
Karoseria jest całkowicie wyremontowana i pomalowana, posiadam całą dokumentację z przebiegu remontu.
Lakier ma kilka odprysków tu i tam, ale to dlatego, że auto jest w użyciu, często też stoi w warsztacie, gdzie jest ciągle modyfikowane.
Silnik
Blok starannie obrobiony i wyważony
Kuty wał 4340 Ohio Crank
Kute korbowody, śruby ARP 2000
Kute tłoki JE Pistons
Głowice aluminiowe: Edelbrock performer RPM
Wtrysk EFI FAST Sportsman z mozliwoscia programowania z domowego laptopa
Kolektor Edelbrock Torker II
Skrzynia biegów Tremec TKO 600, 5 biegowa, short shifter, wszystko było zakładane nowe
Sprzęgło McLoad z hydrauliczną pompą, drugie Helix dwutarczowe z nascaru, nie nadaje się na ulice, ale na tor jak najbardziej
Chłodnica aluminiowa 3 rzędowa.
Zawieszenie
Amortyzatory Bilstein Motorsport AK series.
Sprężyny, resory i stabilizatory Hotchkis.
Wahacze rurowe.
Zwrotnice obniżające Heidts.
Hamulce
Wilwood NASCAR, 6 tłoczków z przodu, kupiłem nowe w pudełkach,
4 tłoczki z tyłu w zaciskach wielkości bochenków chleba.
Tarcze 12.8 cala o grubości 1,5 cala przód, 1,2 cala tył.
Regulator Willwood.
Tylny most 12 bolt przerobiony na półosie odciążone, żeby się nie gięły na zakrętach i nie rozbijały hamulców. Piasty tylne NASCAR Winters.
Tu link do dzwięku silnika
https://youtube.com/shorts/kjFxJZ4xWGs?feature=share
Dzwońcie, oddaję za poł darmo