Porsche 911 Turbo S - 1
Porsche 911 Turbo S - 2
Porsche 911 Turbo S - 3
Porsche 911 Turbo S - 4
Porsche 911 Turbo S - 5
Porsche 911 Turbo S - 6
Porsche 911 Turbo S - 7
Porsche 911 Turbo S - 8
Porsche 911 Turbo S - 9
Porsche 911 Turbo S - 10
Porsche 911 Turbo S - 11
Porsche 911 Turbo S - 12
Porsche 911 Turbo S - 13
Porsche 911 Turbo S - 14
Porsche 911 Turbo S - 15
Porsche 911 Turbo S - 16

1 / 17

Porsche 911 Turbo S - 1
Porsche 911 Turbo S - 2
Porsche 911 Turbo S - 3
Porsche 911 Turbo S - 4
Porsche 911 Turbo S - 5
Porsche 911 Turbo S - 6
Porsche 911 Turbo S - 7
Porsche 911 Turbo S - 8
Porsche 911 Turbo S - 9
Porsche 911 Turbo S - 10
Porsche 911 Turbo S - 11
Porsche 911 Turbo S - 12
Porsche 911 Turbo S - 13
Porsche 911 Turbo S - 14
Porsche 911 Turbo S - 15
Porsche 911 Turbo S - 16

Najważniejsze

Przebieg

13 077 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

3 745 cm3

Moc

650 KM

Opis

Witam serdecznie,


Oferuje do sprzedaży samochód Porsche 911 Turbo S z automatyczną skrzynią biegów w najmocniejszej wersji silnikowej.


Auto sprzedawane na podstawie Fv Vat 23%.


Auto użytkowane prywatnie przez jedną osobą, uszanowane bez najmniejszych mankamentów eksploatacyjnych w całości zabezpieczone folią PPF.


Wyposażenie:

• 6-cylindrowy silnik typu bokser o pojemności 3745 ccm, doładowany dwiema turbosprężarkami VTG, moc maksymalna

478 kW (650 KM), maksymalny moment obrotowy 800 Nm

• Układ chłodzenia cieczą z zarządzaniem ciepłem

• 4 zawory na cylinder

• 2 turbosprężarki o zmiennej geometrii turbiny (VTG), 2 intercoolery

• Zintegrowane smarowanie z suchą miską olejową oraz pompą oleju sterowaną „na żądanie”

• Bezpośredni wtrysk benzyny (DFI) z piezoelektrycznym wtryskiwaczami

• Dwa katalizatory trójdrożne i komputer diagnostyki pokładowej nadzorujący pracę układu oczyszczania spalin

• Dwa filtry cząstek stałych dla silnika benzynowego (GPF), norma emisji spalin Euro 6d ISC-FCM

• Rozprężny kolektor dolotowy

• Układ wydechowy z dwiema podwójnymi końcówkami w zderzaku

• Lekki akumulator rozruchowy LFP

• Dwie podwójne końcówki układu wydechowego w stylistyce 911 Turbo ze stali nierdzewnej, w kolorze czarnym (wysoki połysk)

• 8-biegowa przekładnia Porsche Doppelkupplung (PDK) z kołem dwumasowym

• Napęd na wszystkie koła Porsche Traction Management (PTM) ze sterowanym mapowo sprzęgłem wielopłytkowym

• Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) z elektronicznie regulowaną blokadą tylnego dyferencjału i w pełni zmiennym rozdziałem momentu obrotowego

• Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) z 10-tłoczkowymi aluminiowymi, jednoczęściowymi, stałymi zaciskami hamulcowymi z przodu oraz 4-tłoczkowymi aluminiowymi, jednoczęściowymi, stałymi zaciskami z tyłu; ceramiczno kompozytowe tarcze hamulcowe o średnicy 420 mm z przodu i 390 mm z tyłu, wewnętrznie wentylowane i nawiercane krzyżowo; zaciski hamulcowe w kolorze żółtym

• Elektromechaniczne wspomaganie hamulców

• Przednia oś typu MacPherson ze stabilizatorem

• Wielowahaczowa oś tylna ze stabilizatorem i układem skrętnych kół

• Elektromechanicznie wspomagany układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu, z generatorem impulsów na kierownicy

• Porsche Active Suspension Management (PASM)

• Porsche Stability Management (PSM), w tym ABS z rozszerzonymi funkcjami hamowania

• Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

• Pakiet Sport Chrono z przełącznikiem trybów jazdy, aplikacją Porsche Track Precision App oraz wskaźnikiem temperatury opon; kierownica sportowa GT z przełącznikiem trybów jazdy, pozwalającym na wybór następujących trybów: Normal, SPORT, SPORT PLUS, Individual, WET, oraz przyciskiem SPORT Response; funkcja Launch Control oraz wzorowana na sporcie motorowym strategia zmiany biegów w trybie SPORT PLUS oraz po wciśnięciu przycisku SPORT Response; PSM z trybem SPORT; dynamiczne mocowania silnika; analogowy i cyfrowy stoper.

• Reflektory LED-Matrix ze światłami do jazdy dziennej LED o czteropunktowym wzornictwie oraz Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)

• Trójwymiarowe tylne światła ze światłami hamowania, światłem cofania i kierunkowskazami oraz zintegrowanym trzecim światłem hamowania - wszystko w technice LED

• Tylny pas świetlny ze zintegrowanymi światłami postojowymi oraz tylnym światłem przeciwmgłowym

• Automatyczna aktywacja reflektorów wraz z oświetleniem powitalnym „Welcome Home”

• Lampki do czytania LED, oświetlenie orientacyjne i oświetlenie stacyjki, oświetlenie bagażnika, przestrzeni na nogi,

schowka na rękawiczki i drzwi - wszystko w technice LED

• Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych (po stronie kierowcy i pasażera)

• Lusterka boczne na poszyciach drzwi, regulowane elektrycznie i podgrzewane, po stronie kierowcy - asferyczne

• Elektrycznie składane lusterka boczne wraz z dodatkowym oświetleniem

• Automatycznie ściemniające się lusterka boczne oraz wsteczne, zintegrowany czujnik deszczu

• Układ mycia przedniej szyby z wycieraczkami typu aero oraz dyszami spryskiwaczami


Wyposażenie wnętrza

• Wnętrze wykończone skórą z dekoracyjnymi przeszyciami w kolorze Crayon, a także pikowaniem środkowych panelami foteli i tapicerki drzwi

• Kierownica sportowa GT (wielofunkcyjna) z manetkami zmiany biegów, przełącznikiem trybów jazdy oraz elektryczną regulacją w dwóch płaszczyznach

• Koło kierownicy i moduł poduszki powietrznej wykończone gładką skórą w kolorze wnętrza, manetki zmiany biegów w kolorze Darksilver

• Dźwignia zmiany przełożeń przekładni PDK z trybem automatycznym, tryb manualnej zmiany przełożeń manetkami przy kierownicy

• Uchwyty drzwi, elementy ozdobne na desce rozdzielczej i panelach drzwi oraz na konsoli środkowej w kolorze Lightsilver, karbonowe wstawki dekoracyjne z matowym wykończeniem

• 2 porty USB w głównym schowku w konsoli środkowej, gniazdo 12 V w przestrzeni na nogi pasażera

• Osłony wewnętrznych progów drzwi wykończone szczotkowanym aluminium z wytłoczonym logo „911 turbo S”

• Zestaw wskaźników z centralnie umieszczonym obrotomierzem i dwoma 7-calowymi wyświetlaczami TFT

• Obrotomierz z cyfrowym wyświetlaczem wybranego przełożenia, prędkości jazdy, charakterystyczną tarczą i podświetlanym logo „turbo S”

• Stoper Sport Chrono z charakterystyczną tarczą

• Pełnowymiarowe poduszki powietrzne (dwustopniowe) dla kierowcy i pasażera



Nie czekaj, umów się i sprawdź ten wyjątkowy samochód osobiście!

Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny w celu potwierdzenia czy samochód jest dostępny.



Zamieszczone informacje nie stanowią ofert w rozumieniu art. 66 KC i następnych, są jedynie zaproszeniem do rokowań zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych pojazdów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne.Oferujący nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność.

 

22 września 2025 21:15

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Porsche

Model pojazdu

911

Wersja

Turbo S

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2023

Generacja

992 (2019-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

200000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Informacje o sprzedającym

Bartek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni