Oferuję na sprzedaż samochód Porsche Macan GTS rocznik 2022 z Polskiego salonu.
Serdecznie Państwu polecam ten egzemplarz Macana którego wyróznia wysoka konfiguracja, oraz ceramiczne hamulce
Auto zostało skonfigurowane wg. moich preferencji / jestem wieloletnim użytkownikiem aut z gamy Porsche.
Auto posiada silnk 2,9biT 440KM. Silnik ma 2 oblicza. Można łatwo jeździć nim spokojnie, nawet bardzo delikatnie. Jest wtedy bardzo przyjemny. Jeśli jednak chce się pojechać dynamicznie, auto zmienia się nie do poznania. Wydech strzela przy redukcji, auto przyśpiesza bardzo dynamicznie przy rasowym porszowskim dzwięku. Do kompletu cermiczne hamulce - trzeba pamiętać, że Macan swoje waży. Do tego silnika i masy pasują jak ulał (i ta cena za nie jak za 2 kpl. tarcz i klocków).
Prowadzi się genialnie, można dosłownie jednym palcem go prowadzić. Zawieszenie idealne - już w Macanie I gen było b. dobre ale te to klasa sama dla siebie.
Z zewnątrz estetyka jest uniwersalna (Dolomite Silver to srebrny metalic wpadający lekko w błękit - bardzo ciekawy kolor, pasuje zarówno dla pani jak i pana; wbrew pozorom nie jest często spotykany).
Kolor jest też praktyczny - nie widać brudu, nie trzeba często jeździć na myjnie.
Wewnątrz to klasyczny GTS z jasnymi przeszyciami i carbonem, oraz "bajeranckim":-) dodatkiem w postaci lakierowanych wlotów wentylacji - na kolor Night Blue Metalic (nie rzucają się w oczy, ale gdy tylko słońce je oświetli to w efekcie wnętrze dostaje klasowego sznytu).
Kierownica z alcantary i z carbonem, podświtlane carbonowe progi, konsole foteli obszyte skórą - wszystko razem tworzy dopracowane wnętrze.
W konfiguracji zadbałem również o właściwe wrażenia z systemu audio. Wydaje mi się, że obecne BOSE to już nie te same BOSE co choćby w 2015r. BURMESTER robi swoją robotę koncertowo!
Moim zdaniem Macan GTS I generacji po liftingu to bardzo dojrzały produkt. Nie jestem fanem SUV, ale tu nie ma poczucia gabarytu czy masy. Uważam, że nie jest ani za duży, ani na mały. Na co dzień przyjemny w obyciu i nie zbyt duży. Na wyjazdy kilkudniowe w 3 osoby OK, na dłuższe wystarczy BOX na dachu i po temacie (linia dachu niżej niż w Cayenne). Mamy tutaj też hak na rowery - długość z rowerami optymalna i wygodna.
Auto w całości oklejone folią PPF firmy STEK o grubości 300mikronów (najgrubsza z tej firmy), łącznie z przednią szybą czołową oraz elementami carbonowymi we wnętrzu.
Założenie kompleksowego pakietu folii wraz zabezpieczenie wnętrza wyniosły około 20 tys. zł.
Samochód przeszedł pierwszy serwis olejowy po dotarciu przy 3 tys. km. oraz wszytskie kolejne zalecane przeglądy. Gwarancja PORSCHE do lipca 2026r
Wystawiam pełną FV. Auto z dwoma kompletami opon Michelin. Zapraszam do negocjacji.
W razie pytań proszę o kontakt w dowolnej formie.
Serdecznie pozdrawiam
Artur Krupiński
Poniżej zamieszczam dane techniczne oraz listę cech z konfiguratora Porsche.
Model: Macan GTS
Pojemność [cm3]: 2 894 cm³
Moc [kW]: 324 kW
Kolor lakieru: Dolomite Silver Metallic
Kolory wnętrza FP Pakiet wykończenia wnętrza GTS w kolorze Crayon
Wyposażenie zewnętrzne:
3FU Dach panoramiczny
3S5 Relingi dachowe lakierowane na kolor czarny (wysoki połysk)
6FJ Dolne elementy obudowy lusterek bocznych SportDesign i podstawki lusterek lakierowane na kolor czarny (wysoki połysk)
Porsche Exclusive Manufaktur 6H1 Listwy boczne lakierowane na kolor nadwozia, z logo „GTS” w kolorze czarnym (błyszczące wykończenie)
UD1 LED-owe projektory logo „PORSCHE” w drzwiach
Porsche Exclusive Manufaktur0NC Napis „PORSCHE” lakierowany na kolor czarny (mat), oznaczenie modelu lakierowane na kolor czarnym (wysoki połysk)
1D3 Elektrycznie rozkładany hak holowniczy
Układ napędowy/podwozie
G1D 7-biegowa przekładnia Porsche Doppelkupplung (PDK)
1BK Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne z systemem samopoziomowania i regulacją prześwitu oraz Porsche Active Suspension
Management (PASM)
1Y1 Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
8LH Pakiet Sport Chrono z przełącznikiem trybów jazdy
1LY Hamulce Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
1N3 Wspomaganie układu kierowniczego Plus
Koła 55U 21-calowe obręcze RS Spyder Design
Akcesoria do kół 1G8 Zestaw naprawczy do opon
Oświetlenie i widoczność 8JU
Przyciemniane reflektory główne LED z systemem Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)
4L6 Automatycznie przyciemniane lusterka boczne oraz lusterko wewnętrzne
VW1 Przyciemniane szyby
Komfort i systemy wspomagające
KA6 Wspomaganie parkowania (przód i tył) z kamerą cofania i widokiem otoczenia
QR9 Rozpoznawanie znaków drogowych
7Y1 Asystent zmiany pasa ruchu (LCA)
8T3 Adaptacyjny tempomat
4F2 Komfortowy dostęp (bezkluczykowy)
Wyposażenie wnętrza
4GR Podgrzewana przednia szyba
2V4 Jonizator powietrza
Q1J Adaptacyjne fotele sportowe Plus (przednie) z 18-kierunkową regulacją elektryczną
4A4 Podgrzewane fotele (z przodu i z tyłu)
4X4 Boczne poduszki powietrzne z tyłu
QE1 Pakiet schowków
AVF Poprzeczki otworów wentylacyjnych lakierowane na kolor nadwozia
3Y4 Ręcznie sterowane rolety przeciwsłoneczne bocznych tylnych okien
9M9 Ogrzewanie postojowe
Wnętrze: skóra ALS Konsole foteli wykończone skórą
Wnętrze: Race-Tex 6NN Podsufitka wykończona materiałem Race-Tex
1XR Kierownica sportowa GT (wielofunkcyjna) wykończona mat. Race-Tex, z karbonowym panelem, podgrzewana
8C1 Dźwignia przekładni PDK z wykończeniem z włókien węglowych (karbonu) i materiału Race Tex
Wnętrze:
5MH Pakiet wykończenia wnętrza włóknem węglowym
7M8 Nakładki progów drzwi z wykończeniem z włókien węglowych (karbonu), podświetlane
Audio i komunikacja
9VJ Nagłośnienie Burmester® 3D High-End Surround Sound System
9WT Apple® CarPlay ze sterowaniem głosowym Siri®
9IH Schowek na smartfon
CAŁKOWITA CENA WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO
211 078,00 PLN (zawiera 23 % VAT)