Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 1
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 2
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 3
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 4
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 5
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 6
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 7
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 8
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 9
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 10
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 11

1 / 12

Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 1
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 2
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 3
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 4
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 5
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 6
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 7
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 8
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 9
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 10
Renault Laguna 2.0 DCi GT 4WS - 11

Najważniejsze

Przebieg

238 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 995 cm3

Moc

180 KM

Opis

Renault Laguna Coupe GT 2.0 dCi – 19 cali, R-Link, bezwypadkowa, nowe wtryski i dwumas, auto z filmu


Renault Laguna Coupe GT 4Control 2.0 dCi (178 KM). Rok produkcji 2009. Oryginalny przebieg 238 tys. km. Auto sprowadzone kilka lat temu z Niemiec od pierwszego właściciela (w całości, jako nieszkodzone). Jestem trzecim właścicielem tego samochodu w Polsce (pierwszym był pracownik ASO Renault). Bezwypadkowa, czysta historia (raporty na stronach historiapojazdu.gov.pl, autoDNA i inne), wszystkie szyby oryginalne. Silnik na łańcuchu rozrządu, filtr cząstek stałych (FAP/DPF) bezobsługowy. Auto w bardzo ciekawej i niezbyt często spotykanej konfiguracji kolorystycznej (błękitny lakier + miodowa skóra w środku).


Od września 2022 roku zainwestowano w naprawy i modyfikacje tego auta ponad 30 tys. zł, więc naprawdę ciężko będzie znaleźć Lagunę Coupe w takim stanie. Z ważniejszych napraw należy wymienić: od przebiegu ok. 210 tys. km do teraz – praktycznie wszystkie elementy przedniego zawieszenia, amortyzatory przód i tył, sprężyny, wtryskiwacze Bosch (komplet nowe za ponad 5000 zł z wymianą, a nie żadne regenerowane), czyszczenie dolotu, poduszki silnika i skrzyni, tarcze z klockami, nowa olejowa, rura od intercoolera i wiele innych elementów, a przy przebiegu ok. 221 tys. wymieniono kompletne dwumasowe sprzęgło i koło pasowe oraz zregenerowano alternator. Do auta posiadam oczywiście książkę serwisową i obszerny segregator z mnóstwem rachunków i faktur za części (w 99% procentach kupowano tylko i wyłącznie oryginalne części Renault lub do wyboru wyłącznie najwyższej jakości zamienniki, a nie jakieś tanie chińskie części niewiadomego pochodzenia).

Nowe opony całorocznie Michelin Cross Climate.


Wyposażenie: poduszki powietrzne, wspomaganie kierownicy, ABS, ESP, el.szyby, el.lusterka (składane), czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, czujniki ciśnienia w oponach (wymienione na nowe w 2023 roku!), centralny zamek, klimatyzacja automatyczna, skrzynia biegów manualna (6 biegowa), el. hamulec ręczny, komputer pokładowy, podgrzewane fotele przednie, system multimedialny R-Link (ekran dotykowy, nawigacja z aktualnymi mapami i menu w języku polskim, zestaw głośnomówiący, Bluetooth, CD, wejście USB, joystick do sterowania w tunelu środkowym i wiele innych dodatków, koszt takiego zestawu z montażem to ok. 4000 zł), czujnik parkowania tył + kamera cofania, hak holowniczy Westfalia wbita w dowód rejestracyjny (aktualnie zdemontowany ponieważ nie był mi potrzebny ale dodaję go oczywiście gratis do auta, posiadam do niego nawet instrukcję w języku niemieckim), sterowanie radiem przy kierownicy + kierownica obszyta skórą, tempomat z ogranicznikiem prędkości, dostęp bezkluczykowy, reflektory biksenonowe, spryskiwacze reflektorów, felgi aluminiowe 19 cali, nakładki na progi oryginał Renault, zestaw naprawczy opony zamiast koła zapasowego, aluminiowe nakładki pedałów, aluminiowa gałka zmiany biegów, oryginalna skórzana tapicerka (fotele, kanapa, boczki drzwiowe i podłokietniki) w kolorze miodowym, ładowarka indukcyjna zamontowana na stałe pod klapką w tunelu środkowym zamiast popielniczki, regulacja fotela kierowcy w kilku płaszczyznach + pompka oparcie, automatyczne domykanie szyb, system 4Control (tylnia oś skrętna), dokładka przedniego zderzaka oryginal ELIA pomalowana w czarny (obecnie praktycznie niespotykana, a jeśli już to jest to bardzo drogi dodatek do tego auta – ja po kilku miesiącach szukania kupiłem ją za 1000 zł, posiadałem też do niej oryginalną instrukcję montażu), dach i obudowy lusterek bocznych w kolorze czarnym, czarne migacze w bocznych lusterkach „pływające”, sprężyny obniżające zawieszenie (przód MTS Technik –30 mm, tył TA Technix –35 mm).


Ciekawostka: Laguna wystąpiła w dwóch filmach (jeden polski, a drugi litewski), była również wizytówką kanału AutaNaEkranie, na portalu YouTube (u poprzedniego właściciela).


Auto jest oczywiście zarejestrowane w Polsce (sprzedaję je jako osoba prywatna), posiada ważne ubezpieczenie i przegląd techniczny. Do samochodu posiadam dwie oryginalne karty.


Bardzo lubię ten samochód, sprzedaje tylko i wyłącznie z powodu dłuższego kontraktu na morzu (w tej chwili jest sporadycznie używane przez tatę, żeby się nie zastało)


Kontakt:

 

19 października 2025 10:00

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Renault

Model pojazdu

Laguna

Wersja

2.0 DCi GT 4WS

Kolor

Błękitny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2009

Generacja

III (2007-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

32500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Leszek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni