Renault Megane GT 220 - 1
Renault Megane GT 220 - 2
Renault Megane GT 220 - 3
Renault Megane GT 220 - 4
Renault Megane GT 220 - 5
Renault Megane GT 220 - 6
Renault Megane GT 220 - 7
Renault Megane GT 220 - 8
Renault Megane GT 220 - 9
Renault Megane GT 220 - 10
Renault Megane GT 220 - 11
Renault Megane GT 220 - 12
Renault Megane GT 220 - 13
Renault Megane GT 220 - 14
Renault Megane GT 220 - 15
Renault Megane GT 220 - 16
Renault Megane GT 220 - 17
Renault Megane GT 220 - 18
Renault Megane GT 220 - 19
Renault Megane GT 220 - 20
Renault Megane GT 220 - 21

1 / 22

Renault Megane GT 220 - 1
Renault Megane GT 220 - 2
Renault Megane GT 220 - 3
Renault Megane GT 220 - 4
Renault Megane GT 220 - 5
Renault Megane GT 220 - 6
Renault Megane GT 220 - 7
Renault Megane GT 220 - 8
Renault Megane GT 220 - 9
Renault Megane GT 220 - 10
Renault Megane GT 220 - 11
Renault Megane GT 220 - 12
Renault Megane GT 220 - 13
Renault Megane GT 220 - 14
Renault Megane GT 220 - 15
Renault Megane GT 220 - 16
Renault Megane GT 220 - 17
Renault Megane GT 220 - 18
Renault Megane GT 220 - 19
Renault Megane GT 220 - 20
Renault Megane GT 220 - 21

Najważniejsze

Przebieg

291 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

220 KM

Opis

Chociaż opis jest długi, przedstawia tylko najważniejsze cechy pojazdu.


No i stało się: sprzedaję Megane, ale nie zwykłe białe kombi 1,5 dCi dla przedstawiciela handlowego, lecz coś bardziej wyszukanego - Megane Grandtour GT220.

Samochód z polskiego salonu. Jestem drugim właścicielem - kupiony w 2017 roku z przebiegiem ok. 120 tys. km. Serwisowany zgodnie ze sztuką, bezawaryjny, ani razu nie zawiódł.

Większość użytkowników tego wyjątkowego pojazdu fabryczne osiągi uważa za więcej niż zadowalające, jednak ja czułem pewien niedosyt. Dlatego zdecydowałem się na pewne modyfikacje. Po podniesieniu mocy do bezpiecznych 290KM i maksymalnego momentu obrotowego do 427Nm seryjne hamulce przestały dawać radę. Dlatego z przodu pojawiły się tarcze o średnicy 345mm, które współpracują z 4-o tłoczkowymi zaciskami Brembo (tarcze ciut większe niż w Megane 3RS); z kolei z tyłu tarcze mają średnicę 290mm i pochodzą wprost z Megane 3RS. Dzięki temu samochód hamuje jak należy. Ponadto lepsze hamulce wymusiły zwiększenie rozstawu kół - pojazd jest bardziej stabilny i ma lepszą przyczepność, szczególnie w zakrętach. Na mokrej nawierzchni i we wspomnianych zakrętach życie ułatwia skrzynia biegów z Megane 3RS ze szperą typu Torsen. Następnie samochód został wygłuszony dedykowanymi matami (bagażnik, podłoga, ścianka grodziowa, drzwi), wymieniono głośniki (Morel z przodu, JBL z tyłu), dołożono wzmacniacz Pioneer.

I tak, po poprawieniu fabryki powstało prawdziwe GT czyli Gran Turismo "przygotowane do jazdy na duże odległości i do dużych prędkości". Przez te 8 lat okazji do podróży było bardzo dużo, a ekonomia użytkowania za sprawą instalacji LPG dodatkowo kusiła do częstego spędzania czasu za "kółkiem".


Wszystkie modyfikacje były robione "z głową" przez pasjonatów motoryzacji znających się na swojej pracy. Oczywiście w każdej chwili możliwy jest powrót do seryjnej konfiguracji auta, tylko po co... :)


Odważnych zainteresowanych zapraszam do kontaktu. Chętnie podzielę się wiedzą oraz odpowiem na wszelkie pytania dot. sprzedawanego przeze mnie "rarytasu" :)


Nie jestem handlarzem.


PS Cena podana w ogłoszeniu jest poniżej wartości rynkowej ponieważ zależy mi na sprzedaży, a nie sprzedawaniu - 3 samochody nie mieszczą mi się na podjeździe. Chętnie wysłucham każdej oferty, która będzie miała sens dla obu stron.

 

24 maja 2025 11:51

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Renault

Model pojazdu

Megane

Wersja

GT 220

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2014

Generacja

III (2008-2016)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

39999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Pioter

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store