Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 1
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 2
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 3
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 4
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 5
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 6
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 7
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 8
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 9
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 10
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 11
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 12
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 13
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 14
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 15
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 16
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 17
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 18
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 19
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 20

1 / 21

Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 1
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 2
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 3
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 4
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 5
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 6
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 7
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 8
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 9
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 10
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 11
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 12
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 13
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 14
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 15
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 16
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 17
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 18
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 19
Renault Zoe R90 22kWh (z akumulatorem) - 20

Najważniejsze

Przebieg

65 930 km

Rodzaj paliwa

Elektryczny

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Auta małe

Moc

88 KM

Kraj pochodzenia

Niemcy

Autonomia

150 km

Czas ładowania do 100%

3 godzin

Pojemność baterii

22 kWh

Kondycja baterii

84 %

Czas ładowania w domu 11 kw

3 godzin

Średnie zużycie

14 kWh/100km

Opis

Renault Zoe


Pełny elektryk (EV) - zielone tablice rejestracyjne, możliwość jazdy buspasami i darmowe parkowanie na parkingach miejskich.


Produkcja 06.2017. Oryginalnie z Niemiec, jestem drugim właścicielem w Polsce. Auto zarejestrowane i w ciągłym użytkowaniu (prywatnym, żadna taksówka czy nauka jazdy), akumulatory ładowane minimalnym prądem min. 2 razy w tygodniu (wydłuża żywotność).

Przebieg 65 930km, badania techniczne do 09.2026, OC do 03.2026. Opony całoroczne Vredestein Quatrac, produkcja 06.2024.


Realne zasięgi zależą mocno od stylu jazdy, ale latem da się bez większych problemów wyciągnąć 150km a zimą 100km, oczywiście z klimatyzacją/ogrzewaniem. Bez klimy/z minimalnym ogrzewaniem jakieś +20-30km więcej. W elektrykach ciągłe ruszanie i hamowanie, tak typowe dla ruchu miejskiego, powoduje - inaczej jak w spalinowych - wydłużenie zasięgu. Każde hamowanie to odzysk wytracanej energii, która automatycznie doładowuje akumulatory. Dlatego auta elektryczne, tak jak i hybrydy, szturmem podbijają miasta.


Ten konkretny model nie jest autem na dalekosiężne wojaże, ale do kręcenia się "w koło komina" idealne. Dzięki trzem uchwytom ISOFIX nawet duża rodzina, wymagająca trzech fotelików, może być wożona przez jednego z rodziców. Dodatkowy plus to niskie koszty eksploatacji: odpada wymiana oleju i filtrów (bo tego zwyczajnie nie ma), hamulce zużywają się dużo wolniej niż w spalinowym aucie (dzięki rekuperacji, czyli odzysku energii przy hamowaniu). Płyn hamulcowy i chłodniczy to najzwyklejsze DOT4 i Borygo, do wymiany raz na kilka lat.

Mechanicznie to Renault Clio, więc naprawy zawieszenia zrobi każdy mechanik za przysłowiowe grosze.


Jeśli masz gniazdko 230V to możesz ładować to auto. W komplecie jest ładowarka 2,2kW (jeśli jest podpięta do kompatybilnego gniazdka "Green up" to automatycznie przełącza się w tryb 3,6kW), która naładuje je od 0 do 100% w ok. 12h. Za wolno? Można je ładować maksymalną mocą 11kW 3-fazowo AC, czy to przy użyciu dedykowanego wallboxa, czy też przy pomocy ładowarki podpinanej do gniazdka siłowego - wtedy auto będzie "pod korek" już po niecałych 3h. W komplecie jest także kabel do każdej dostępnej w Polsce i za granicą ładowarki publicznej (tzw. Typ 2).


Stan lakieru oceniam na dobry. Po umyciu i nawoskowaniu ładnie się błyszczy, nie widać zmatowienia. Ma drobne rysy parkingowe, chyba ktoś był zazdrosny, że auto parkuje cały dzień w centrum miasta na płatnym parkingu i nie kosztuje mnie to ani złotówki :) Na zdjęciu są specjalnie wyeksponowane, realnie przy tym kolorze lakieru "znikają" i zwyczajnie nie zwraca się na nie uwagi. Nigdzie nie ma śladu rdzy, podwozie to jedna wielka płyta aluminiowa, co skutecznie chroni akumulator i niespecjalnie przejmuje się zasolonymi zimowymi drogami. Za mojej kadencji nie miał żadnych "przygód", poprzedni właściciel miał jedną (skończyło się na wymianie przedniego i tylnego zderzaka i klapy).


Szczegółowe wyposażenie:


- moc 65kW, wersja 5AQ (poprawiona, mniejsze zużycie energii przy tej samej mocy)

- pompa ciepła (znaczna oszczędność energii przy ogrzewaniu w porównaniu do zwykłej grzałki)

- ładowarka pokładowa 11kW 3-faz AC (od 0 do 100% w niecałe 3h)

- akumulator 25,9kWh brutto (22kWh netto) chłodzony/grzany aktywnie (auto nie traci osiągów przy dłuższej jeździe ani przy ładowaniu większą mocą)

- akumulator wykupiony na własność (potwierdzone w ASO Renault; wiele elektryków z tych lat miało akumulatory w leasingu, których potem "zapomniało" się oddać. Akumulator miał wbudowane zabezpieczenie, że po dacie wygaśnięcia leasingu przestawał działać. Lokalny magik "przekonywał" komputer, żeby jednak działał, tyle że dowolna wizyta w ASO, albo nawet czasami zdalnie, potrafiła akumulator na nowo odłączyć i auto robiło się bezużyteczne)

- klimatyzacja automatyczna

- wbudowana nawigacja TomTom

- system multimedialny z ekranem dotykowym i sterowaniem z kierownicy

- wbudowany zestaw głośnomówiący Bluetooth

- USB MP3 oraz liniowe AUX (mini-jack)

- tempomat/ogranicznik prędkości

- ABS, ESP

- poduszki powietrzne kierowca + pasażer + boczne

- system bezkluczykowy (dwie oryginalne karty-kluczyki w komplecie)

- włączanie klimatyzacji/grzania kabiny na postoju z pilota (świetna rzecz aby z domu odpalić grzanie, i akurat po ubraniu się auto będzie miało w środku komfortową temperaturę)

- światła dzienne LED, światła tylne mijania LED, automatycznie przełączanie dzienne/mijania (czujnik zmierzchu)

- wycieraczki automatyczne (czujnik deszczu)

- kamera i czujniki cofania

- czujniki ciśnienia w oponach (TPMS, bezpośredni)

- zestaw naprawczy do kół

- oryginalne alufelgi Renault 16"

- opony całoroczne Vredestein Quatrac 195/55R16 91 V XL, produkcja 23. tydzień 2024r., przejechały 9tyś km

- trzy uchwyty ISOFIX (dwa z tyłu, jeden z przodu)

- elektryczne szyby przód i tył

- elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane lusterka boczne

- zegary full LCD



Zapraszam do osobistego obejrzenia i przejażdżki, zwłaszcza jeśli nigdy nie miało się styczności z elektrykami. Moc dostępna od ręki, natychmiastowa reakcja na gaz, płynność ruszania oraz cisza i brak drgań od silnika przekładają się na komfort, po którym ciężko się wraca do spalinówki.


Auto dostępne 7 dni w tygodniu w Białymstoku (woj. podlaskie). Proszę o wcześniejszy kontakt.

 

19 października 2025 21:45

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Renault

Model pojazdu

Zoe

Wersja

R90 22kWh (z akumulatorem)

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2017

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

33999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Informacje o sprzedającym

Przemysław

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni