1 / 21
Najważniejsze
Przebieg
65 930 km
Rodzaj paliwa
Elektryczny
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Auta małe
Moc
88 KM
Kraj pochodzenia
Niemcy
Autonomia
150 km
Czas ładowania do 100%
3 godzin
Pojemność baterii
22 kWh
Kondycja baterii
84 %
Czas ładowania w domu 11 kw
3 godzin
Średnie zużycie
14 kWh/100km
Opis
Renault Zoe
Pełny elektryk (EV) - zielone tablice rejestracyjne, możliwość jazdy buspasami i darmowe parkowanie na parkingach miejskich.
Produkcja 06.2017. Oryginalnie z Niemiec, jestem drugim właścicielem w Polsce. Auto zarejestrowane i w ciągłym użytkowaniu (prywatnym, żadna taksówka czy nauka jazdy), akumulatory ładowane minimalnym prądem min. 2 razy w tygodniu (wydłuża żywotność).
Przebieg 65 930km, badania techniczne do 09.2026, OC do 03.2026. Opony całoroczne Vredestein Quatrac, produkcja 06.2024.
Realne zasięgi zależą mocno od stylu jazdy, ale latem da się bez większych problemów wyciągnąć 150km a zimą 100km, oczywiście z klimatyzacją/ogrzewaniem. Bez klimy/z minimalnym ogrzewaniem jakieś +20-30km więcej. W elektrykach ciągłe ruszanie i hamowanie, tak typowe dla ruchu miejskiego, powoduje - inaczej jak w spalinowych - wydłużenie zasięgu. Każde hamowanie to odzysk wytracanej energii, która automatycznie doładowuje akumulatory. Dlatego auta elektryczne, tak jak i hybrydy, szturmem podbijają miasta.
Ten konkretny model nie jest autem na dalekosiężne wojaże, ale do kręcenia się "w koło komina" idealne. Dzięki trzem uchwytom ISOFIX nawet duża rodzina, wymagająca trzech fotelików, może być wożona przez jednego z rodziców. Dodatkowy plus to niskie koszty eksploatacji: odpada wymiana oleju i filtrów (bo tego zwyczajnie nie ma), hamulce zużywają się dużo wolniej niż w spalinowym aucie (dzięki rekuperacji, czyli odzysku energii przy hamowaniu). Płyn hamulcowy i chłodniczy to najzwyklejsze DOT4 i Borygo, do wymiany raz na kilka lat.
Mechanicznie to Renault Clio, więc naprawy zawieszenia zrobi każdy mechanik za przysłowiowe grosze.
Jeśli masz gniazdko 230V to możesz ładować to auto. W komplecie jest ładowarka 2,2kW (jeśli jest podpięta do kompatybilnego gniazdka "Green up" to automatycznie przełącza się w tryb 3,6kW), która naładuje je od 0 do 100% w ok. 12h. Za wolno? Można je ładować maksymalną mocą 11kW 3-fazowo AC, czy to przy użyciu dedykowanego wallboxa, czy też przy pomocy ładowarki podpinanej do gniazdka siłowego - wtedy auto będzie "pod korek" już po niecałych 3h. W komplecie jest także kabel do każdej dostępnej w Polsce i za granicą ładowarki publicznej (tzw. Typ 2).
Stan lakieru oceniam na dobry. Po umyciu i nawoskowaniu ładnie się błyszczy, nie widać zmatowienia. Ma drobne rysy parkingowe, chyba ktoś był zazdrosny, że auto parkuje cały dzień w centrum miasta na płatnym parkingu i nie kosztuje mnie to ani złotówki :) Na zdjęciu są specjalnie wyeksponowane, realnie przy tym kolorze lakieru "znikają" i zwyczajnie nie zwraca się na nie uwagi. Nigdzie nie ma śladu rdzy, podwozie to jedna wielka płyta aluminiowa, co skutecznie chroni akumulator i niespecjalnie przejmuje się zasolonymi zimowymi drogami. Za mojej kadencji nie miał żadnych "przygód", poprzedni właściciel miał jedną (skończyło się na wymianie przedniego i tylnego zderzaka i klapy).
Szczegółowe wyposażenie:
- moc 65kW, wersja 5AQ (poprawiona, mniejsze zużycie energii przy tej samej mocy)
- pompa ciepła (znaczna oszczędność energii przy ogrzewaniu w porównaniu do zwykłej grzałki)
- ładowarka pokładowa 11kW 3-faz AC (od 0 do 100% w niecałe 3h)
- akumulator 25,9kWh brutto (22kWh netto) chłodzony/grzany aktywnie (auto nie traci osiągów przy dłuższej jeździe ani przy ładowaniu większą mocą)
- akumulator wykupiony na własność (potwierdzone w ASO Renault; wiele elektryków z tych lat miało akumulatory w leasingu, których potem "zapomniało" się oddać. Akumulator miał wbudowane zabezpieczenie, że po dacie wygaśnięcia leasingu przestawał działać. Lokalny magik "przekonywał" komputer, żeby jednak działał, tyle że dowolna wizyta w ASO, albo nawet czasami zdalnie, potrafiła akumulator na nowo odłączyć i auto robiło się bezużyteczne)
- klimatyzacja automatyczna
- wbudowana nawigacja TomTom
- system multimedialny z ekranem dotykowym i sterowaniem z kierownicy
- wbudowany zestaw głośnomówiący Bluetooth
- USB MP3 oraz liniowe AUX (mini-jack)
- tempomat/ogranicznik prędkości
- ABS, ESP
- poduszki powietrzne kierowca + pasażer + boczne
- system bezkluczykowy (dwie oryginalne karty-kluczyki w komplecie)
- włączanie klimatyzacji/grzania kabiny na postoju z pilota (świetna rzecz aby z domu odpalić grzanie, i akurat po ubraniu się auto będzie miało w środku komfortową temperaturę)
- światła dzienne LED, światła tylne mijania LED, automatycznie przełączanie dzienne/mijania (czujnik zmierzchu)
- wycieraczki automatyczne (czujnik deszczu)
- kamera i czujniki cofania
- czujniki ciśnienia w oponach (TPMS, bezpośredni)
- zestaw naprawczy do kół
- oryginalne alufelgi Renault 16"
- opony całoroczne Vredestein Quatrac 195/55R16 91 V XL, produkcja 23. tydzień 2024r., przejechały 9tyś km
- trzy uchwyty ISOFIX (dwa z tyłu, jeden z przodu)
- elektryczne szyby przód i tył
- elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane lusterka boczne
- zegary full LCD
Zapraszam do osobistego obejrzenia i przejażdżki, zwłaszcza jeśli nigdy nie miało się styczności z elektrykami. Moc dostępna od ręki, natychmiastowa reakcja na gaz, płynność ruszania oraz cisza i brak drgań od silnika przekładają się na komfort, po którym ciężko się wraca do spalinówki.
Auto dostępne 7 dni w tygodniu w Białymstoku (woj. podlaskie). Proszę o wcześniejszy kontakt.
19 października 2025 21:45
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Renault
Model pojazdu
Zoe
Wersja
R90 22kWh (z akumulatorem)
Kolor
Szary
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2017
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
Ekran dotykowy
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Informacje o sprzedającym
Przemysław
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2023
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie