Samochód w moich rękach od maja 2022. Od tego czasu przejechałem nim ok. 20 000 km. Auto nigdy mnie nie zawiodło. Regularnie serwisowane w AutoPact w Poznaniu (mogę podesłać historię napraw, jak tylko odbiorę ją od mechanika).
Aktualnie świeci się kontrolka check engine – błąd P0300 (wypadanie zapłonu) i P0101 (przepływka). Auto normalnie jeździ, nie szarpie, drgania tylko chwilowo po odpaleniu. Prawdopodobnie do wymiany przepływomierz lub cewka, typowe w tym modelu.
Czy przebieg jest realny – nie wiem, nie zwracałem na to uwagi.
Poza tym wszystko działa jak należy. Widać kilka odprysków, otarć na karoserii, co też starałem się pokazać na zdjęciach.
Poprzedni właściciel w bardzo szczegółowy sposób opisał ten samochód tutaj:
https://czasnaklasyka.pl/saab-9-3-og-2001/
– pod linkiem kompletny zestaw modyfikacji tego auta.
Auto sprowadzone ze Szwecji, bezwypadkowe, wersja Aero – czyli najmocniejsza z serii (2.0 Turbo, 205KM, manual, po modyfikacjach ~240KM). Zestrojony w Boost Factory – 248KM / 346Nm, z wymienionym intercoolerem, wydechem JT 3' i innymi elementami – pełne info w linku powyżej.
Z nieoczywistych bajerów ma radio na bluetooth :)
Cena jaka jest, każdy widzi, nie ma drugiego takiego egzemplarza. Cenę uzasadniam ilością modyfikacji oraz pracą włożoną w ten samochód przez poprzedniego właściciela.
W dniach 17 – 24 czerwca przebywam na urlopie. Mogę mieć utrudniony dostęp do telefonu.
Zapraszam do kontaktu.