Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 1
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 2
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 3
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 4
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 5
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 6
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 7
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 8
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 9
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 10
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 11
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 12
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 13
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 14
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 15
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 16
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 17
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 18
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 19
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 20
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 21
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 22
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 23
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 24
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 25
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 26
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 27
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 28
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 29
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 30
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 31
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 32
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 33
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 34
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 35
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 36
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 37
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 38
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 39
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 40

1 / 41

Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 1
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 2
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 3
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 4
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 5
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 6
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 7
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 8
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 9
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 10
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 11
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 12
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 13
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 14
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 15
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 16
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 17
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 18
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 19
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 20
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 21
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 22
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 23
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 24
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 25
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 26
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 27
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 28
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 29
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 30
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 31
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 32
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 33
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 34
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 35
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 36
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 37
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 38
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 39
Saab 9-3 2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero - 40

Najważniejsze

Przebieg

283 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

2 796 cm3

Moc

250 KM

Opis

Na sprzedaż Saab 9-3 w wersji Aero z silnikiem 2.8 turbo i automatyczną, sześciobiegową skrzynią biegów.


Auto sprowadzone osobiście z Danii w lutym 2024. Zarejestrowane i ubezpieczone.

Od momentu importu autem przejechałem ok. 10 tys. km. Samochód nigdy mnie nie zawiódł, a podróżowanie Saabem z uturbionym V6 pod maską to była czysta przyjemność.


Stan techniczny samochodu oceniam na bardzo dobry. W trakcie ponad rocznej eksploatacji został mocno doinwestowany, zrobione między innymi:

- kompletny rozrząd INA

- wymiana wszystkich płynów (wspomagania FUCHS TITAN 11S, hamulcowego, chłodniczego, olej Valvoline SynPower 5w40)

- wymiana oleju w skrzyni biegów

- pasek osprzętu

- wymiana pompy ABS + kodowanie

- zawór EVAP (oryginalny BOSCH), o-ringi przewodów podciśnienia za kolektorem dolotowym

- klocki hamulcowe przód (BREMBO), regeneracja zacisków

- świece zapłonowe (Denso IHK22), trzy nowe cewki (oryginalne BOSCH)

- regeneracja rurki między kolektorem wydechowym i turbo

- kompletne tylne zawieszenie (wszystkie tuleje, wahacze poprzeczne dolne i górne, łączniki i gumy stabilizatora, oboje sprężyny, poduszki amortyzatora, nowe śruby)

- komplet amortyzatorów KYB przód i tył

- łożyska i poduszki amortyzatorów przód, łączniki stabilizatora

- poduszka skrzyni biegów

- regulator napięcia alternatora

- przeguby wewnętrzne

- rozpórka kielichów GSP dedykowana do Aero 2.8T


Saab jeździ na wielosezonowych oponach Hankook Kinergy 4S2, DOT4623, kupione w kwietniu 2024.


Ubezpieczenie i przegląd ważne do marca 2026.


W tym egzemplarzu nie występują żadne z typowych przypadłości dolegających elektronice Saabów 9-3 NG. Wszystkie zamki pracują jak należy, wyposażenie sprawne, włącznie z podgrzewanymi fotelami i dwustrefową klimatyzacją. Po podłączeniu Techa nie uświadczymy żadnych błędów i braków komunikacji.


Wizualnie auto prezentuje się dobrze. Za mojej kadencji zostały wstawione reperaturki tylnych błotników i lakierowany zderzak przedni. Większe mankamenty nadwozia to ślady korozji na przednich błotnikach i zarysowany tylny zderzak. Lakier niedawno odświeżony i zabezpieczony woskiem. Wnętrze nie zniszczone, przyciski na kokpicie w super stanie, nie regenerowane. Na fotelu widać przebieg, choć biorąc pod uwagę jakość skór w Saabie nie jest najgorzej. Z minusów zaznaczyć należy odklejającą się podsufitkę i przebarwienie na tylnej kanapie. Wszystkie mocne strony i mankamenty wizualne starałem się pokazać na zdjęciach.


Do auta posiadam dwa kluczyki, oryginalną książkę serwisową (ostatni wpis przy 243 tys. km), instrukcje i dokumenty oraz faktury poprzedniego właściciela. Wspomniane wyżej naprawy również udokumentowane i potwierdzone fakturami. Dodatkowo razem z autem oddam komputer diagnostyczny Tech2 z całym kompletem akcesoriów. Urządzenie umożliwia wykonanie diagnostyki i kodowania każdego modułu w Saabie, włącznie z kluczykami i klonowaniem ECU.

 

8 czerwca 2025 23:19

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Saab

Model pojazdu

9-3

Wersja

2.8 Turbo V6 Sport-Kombi Aero

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

II (2003-2011)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

19900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Hubert

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store