Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 1
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 2
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 3
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 4
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 5
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 6
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 7
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 8
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 9
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 10
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 11
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 12
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 13
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 14

1 / 15

Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 1
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 2
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 3
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 4
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 5
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 6
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 7
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 8
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 9
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 10
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 11
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 12
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 13
Saab 9-5 2.8 Turbo Aero XWD - 14

26 kwietnia 2024 20:46

ID: 6122768763

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Saab

Model pojazdu

9-5

Rok produkcji

2011

Przebieg

255 000 km

Pojemność skokowa

2 792 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Moc

300 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie W Mieście

16 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Emisja CO2

238 g/km

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Kraj pochodzenia

Stany Zjednoczone

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Wyświetlacz typu Head-Up

Ekran dotykowy

Opis

Witam, Mam do sprzedania mój prywatny samochód jakim jest Saab 9-5 NG z 2011 roku. Samochód posiadam od ponad 3 lat i jestem jego 3 właścicielem w ogóle a pierwszym w Polsce (wcześniej samochód był 3 lata w USA i 6 lat na Litwie). Samochód osobiście sprowadziłem z okolic Wilna (z pomocą firmy specjalizującej się w sprowadzaniu samochodów z Litwy z Białegostoku). Samochód został sprowadzony do Europy z USA w 2014 z niewielkim uszkodzeniem prawego przedniego błotnika oraz drzwi pasażera (posiadam zdjęcia oraz raport Carfax, dla mnie najistotniejsze że poduszki nie zostały wystrzelone). Błotnik i drzwi zostały wymienione na inne i polakierowane, reszta elementów w oryginalnym lakierze. Saab jest w pełni przystosowany do warunków europejskich (ma dołożone tylne światło przeciwmgielne oraz wymienione tylne lampy na wersje europejskie) i poza tymi zmianami jest w pełni oryginalny, nie był modyfikowany stylistycznie. Samochód w chwili obecnej stoi na 18 calowych oryginalnych felgach z założonymi oponami letnimi. Saab wyjechał z fabryki w kolorze czarnym niemetalizowanym (kolor "solid black"). Jest to wersja z silnikiem 2.8. Silnik jak i samochód jest w dobrej kondycji. W silniku na bieżąco wymieniany olej dzięki czemu samochód jest żwawy, nie bierze oleju ani płynu chłodzącego) Saab wyprodukowany w wersji Aero (środek w skórze w kolorze czarnym/dark Titan) z dość bogatym wyposażeniem jaki wtedy był oferowany i oprócz standardowego wyposażenia posiada: -wentylowane siedzenia z pamięcią ustawień po stronie kierowcy i regulowana długością siedziska -Head Up Display - BiXenony skrętne -system wspomagania parkowania - zmienne tryby jazdy (Sport/Comfort/Inteligance) - zmienna praca zawieszenia, układu kierowniczego oraz pracy skrzyni biegów - panoramiczny dach elektrycznie otwierany + elektryczna roleta - przyciski do otwierania bram z kabiny (wymaga modyfikacji na częstotliwości europejskie) - Lusterko z przyciskami do obsługi "OnStar" - możliwość zdalnego odpalania samochodu z kluczyka Do samochodu posiadam komplet kluczyków (2 sztuki) oraz 2 komplety dywaników (letnie i zimowe). Dodatkowo w samochodzie została założona instalacja gazowa co sprawia że samochód można użytkować jako daily (spalanie benzyny 12l, gazu około 15l.) Instalacja BRC całkowicie zregenerowana tuż przed kupnem przez poprzedniego właściciela (a zweryfikowane przeze mnie). Samochód oczywiście w momencie zakupu nie był pozbawiony wad o których poinformował mnie poprzedni właściciel, pewne usterki pojawiły się ale były to wady wieku dziecięcego. Do najważniejszych akcji należą: -Wymiana katalizatora na nowy (udało mi się zdobyć jakimś cudem taki), poprzedni właściciel zmagał się z usterką braku mocy i go przedziurawił sądząc że jest to przyczyna - włącznik krańcowy pozycji lewarka zmiany biegów (standardowa usterka, koszt naprawy śmieszny) - czujnik ciśnienia oleju (dość drogi bo nietypowo zaczytuje ciśnienie w każdym zakresie obrotów) - chyba najważniejsza naprawa to wymiana rozrządu przy przebiegu 238 tys. + wszystkiego co się z tym wiązało (uszczelki, uszczelniacze, oringi, przy okazji świece oraz cewki od strony grodzi bo ciężko je wymienić w momencie awarii). - cewki zapłonowe ale to typowa usterka dla tego silnika - chłodnica cieczy chłodzącej (jak się okazało to również typowa usterka). Olej w skrzyni automatycznej został wymieniony 2 krotnie metoda statyczną, 1 raz zaraz po zakupie, 2 raz jakieś 4 tys km temu + wymiana oleju ze skrzyni rozdzielczej momentu. Wymiana oleju w haldexie przewidziana za jakieś 5 tys km. Wszystkie szyby są oryginalne i nie były nigdy wymieniane (i są w dobrym stanie) Ostatnia rzeczą która zrobiłem niedawno to konserwacja podwozia od tyłu samochodu aż do grodzi + nadkola (niestety Saab nie postarał się z zabezpieczeniem antykorozyjnym w tylnej części podwozia). Z racji wieku samochód nie jest niestety pozbawiony wad, i największą wizualną są niewielkie rysy lakieru które najpewniej znikną po polerowaniu (ja i mój poprzednik nie robiliśmy polerki, zostawiam to w gestii ewentualnemu następnemu właścicielowi). jest również kilka odprysków lakieru na drzwiach, najprawdopodobniej od kamieni. Podsumowując jakiś detailing lakieru wskazany jeżeli ktoś bardzo tego potrzebuje. - nie działa również podgrzewanie siedziska kierowcy , niestety nie udało mi się usunąć tej usterki chociaż w momencie zakupu samochodu wszystko działało ( i mam też tezę o prawdopodobnej przyczynie). Ponieważ samochód jest dość oryginalny i rzadki czasami musiałem dowiedzieć masy rzeczy i przekopać przez różne fora żeby uzyskać informacje na dręczące pytania dlatego mogę powiedzieć że wiem o tym modelu bardzo dużo. W razie pytać proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy (z racji że nie zawsze mogę odebrać telefon). Na wszystkie pytania na pewno odpowiem zgodnie z moją wiedzą. 

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Świątniki, wielicki, Małopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie