Dzień dobry,
Z bólem serca wystawiam do sprzedaży moją ulubioną zabawkę ale przyszedł czas na mocniejsze projekty i niestety auto bardzo niewiele jeździ ostatnimi czasami i szkoda żeby stało nieużywane.
Jestem jego właścicielem od 2006 roku (zmieniali się "właściciele" ale to ja byłem WŁAŚCICIELEM)
Saab był kupiony jako CSE LPT w kolorze Citrin-Beige, od momentu kupna przeszedł długą drogę modyfikacji. Ma pełny body kit Aero, nie udało mi się dostać foteli aero w akceptowalnym stanie, poza tym welur (w bardzo ładnym stanie) który teraz jest przynajmniej tyłka nie odparza ;) Wymieniona została turbina na GT28RS na łożyskach kulkowych, zmodyfikowany dolot, blow off Forge, downpipe 3 cale, rozpórka przedniego zawieszenia Abott, intecooler FMIC, pompa paliwowa Walbro 255LPH, wtryski siemens 633cc, kompletne zawieszenie od Aero.
Felgi są 17 calowe z oponami Continental ContiSportContact5 225X45
Ostateczne strojenie było robione w Turbolaab i wyszło 311KM oraz 498Nm.
Saab od lat "stołował" się u Adama na Wodniaków w Warszawie, na bieżąco usuwane wszystkie niedoskonałości, łącznie z kapitalnym remontem silnika ok. 20 tys. km temu, ostatni przegląd był zrobiony jesienią.
Kilka ostatnich lat auto nie jeżdżone zimą.
Mechanicznie nie ma się do czego przyczepić, niedoskonałości blacharskie pokazałem na zdjęciach. Na stanie radio Alpine które nie odbiera stacji radiowych (chyba coś z anteną) ale odtwarzacz CD działa :)
Cała historia Saaba jest dostępna w forum Saabklub po wpisaniu "Złotek", nie mam nic do ukrycia.
Nie mam wątpliwości, że jest to jeden z lepiej zachowanych 9000 w Polsce których zostało dużo mniej w dobrym stanie niż Krokodyli.
Zapraszam do kontaktu i rozmowy, za propozycje "płacę piątkę i biorę" z góry dziękuję, szanujmy swój czas.