1 / 40
Najważniejsze
Przebieg
250 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kombi
Pojemność skokowa
1 798 cm3
Moc
160 KM
Opis
Sprowadzony do Polski z Niemiec w październiku 2021 roku, jestem jego pierwszym właścicielem w naszym kraju, 4 lata w moich rękach.
Auto użytkowane w proporcji 30/70 (30% miasto, 70% w trasie),
Samochód stworzony na długie trasy, pakowny, świetnie i pewnie go się prowadzi, fotele bardzo wygodne, nie męczą, plecy nie bolą, zawieszenie jest komfortowe, dobrze wybiera nierówności na drodze.
Auto jest zadbane, doinwestowane, nie wymaga wkładu finansowego, wszelkie naprawy były wykonywane na bieżąco, po prostu wsiadasz i odjeżdżasz o nic się nie martwiąc.
Posiada całkiem fajne wyposażenie między innymi: centralny zamek, tempomat, skórzaną, wielofunkcyjną kierownicę, fotochromatyczne lusterko wsteczne, przyciemniane tylne szyby, system TPMS, ABS, ESP, MSR, TCS, tylnie czujniki parkowania, czujniki deszczu/zmierzchu, 6 poduszek powietrznych, dwustrefową automatyczną klimatyzację (climatronic), 4 el. szyby, elektryczne lusterka, mocowania ISOFIX. Dodatkowo została zamontowana kamera cofania wraz z zestawem głośnomówiącym oraz hak holowniczy.
Mój egzemplarz nie pobiera oleju!!!!
Założyłem instalację LPG dedykowaną pod ten konkretny silnik, model VSI 2.0 DI renomowanej firmy marki PRINS, dzięki czemu koszt przejazdu 100km wynosi jedynie 22,1 zł (przy obecnej średniej cenie gazu 2.6 zl/litr).
Średnie spalanie LPG = 8,5l – przy tej mocy, wielkości i masie auta, uważam za bardzo dobry wynik,
W okresie użytkowania, zostały wymienione następujące rzeczy:
Rozrząd, pełny zestaw razem z pompą wody, okularem i zaworem zmiennych faz rozrządu – przy 200 000km – tak więc pozostaje kolejne 150 000km jazdy do kolejnej wymiany,
Wtryskiwacze benzynowe, uszczelka kolektora ssącego oraz oryginalna odma,
Sprężyny tylnego zawieszenia,
Tarcze i klocki hamulcowe (klocki ceramiczne, niepylące),
Cewki i świece zapłonowe,
Reduktor fazy lotnej instalacji LPG (pierwszy reduktor padł po skończeniu się gwarancji)
Akumulator
Olej oraz filtry wymieniane co 8-10 tys., przed każdą wymianą oleju była robiona płukanka silnika, uważam, że jak dbasz tak masz.
Świece zapłonowe wymieniane regularnie co około 35 000km.
OC - do listopada 2025
PT – do października 2025
Niemniej samochód posiada 3 mankamenty do poprawek lakierniczych:
1) Korozja na prawym błotniku (podejrzewam iż ten element był już wcześniej naprawiany)
2) Odprysk na drzwiach kierowany, od kamienia
3) Niewielka korozja na masce
Auto użytkowane na co dzień więc podany przebieg w ogłoszeniu ulegnie zwiększeniu,
Samochód ma 15 lat czyli posiada normalne ślady użytkowania oraz małe zadrapania/rysy,
Zapraszam na oględziny auta, warto.
18 sierpnia 2025 23:05
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Seat
Model pojazdu
Exeo
Wersja
ST 1.8TSI Style
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2010
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Gniazdo USB
Informacje o sprzedającym
Jakub
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2022
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie