Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 1
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 2
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 3
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 4
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 5
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 6
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 7
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 8
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 9
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 10
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 11
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 12
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 13
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 14
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 15
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 16
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 17
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 18
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 19
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 20

1 / 21

Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 1
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 2
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 3
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 4
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 5
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 6
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 7
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 8
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 9
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 10
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 11
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 12
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 13
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 14
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 15
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 16
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 17
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 18
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 19
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 20

Najważniejsze

Przebieg

381 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 422 cm3

Moc

70 KM

Opis

Z ogromnym bólem serca wystawiam do sprzedaży moje oczko w głowie, którym jeżdżę od 13 lat. Sądzę, że to jedyna tak zadbana Skoda Fabia 2 w Polsce. Samochód zakupiony przez firmę w krakowskim salonie. Jestem drugim właścicielem. Samochód 171500 km pokonał jako typowy samochód flotowy, serwisowana w ASO. Później serwisowałem samochód u zaprzyjaźnionego doświadczonego mechanika. Gdy jego zdrowie nie pozwoliło na dalszą pracę, wróciłem do serwisowania samochodu w ASO przy ulicy Zakopiańskiej (cała historia serwisu jest dostępna w salonie). Aktualny przebieg samochodu to 381000 km. Samochód nigdy nie miał żadnego wypadku. Jedynie dwie przygody parkingowe (uderzenie w tylny zderzak i obcieraka po lewej stronie). Proszę nie bać się tego przebiegu, gdyż 3/4 części jest w tym samochodzie wymieniona na nowe.


Poniżej zamieszczam spis prac (aczkolwiek na pełen wykaz przypuszczam, że braknie miejsca, więc ograniczę się do 3 lat wstecz)


Od wykonania zdjęć zostało przeprowadzone detailingowe czyszczenie wnętrza (chociaż jak widać na zdjęciach wnętrze już przed było zadbane).


Na wszystkie przeprowadzone w tym samochodzie prace od nowości mam faktury (na części i na usługi/prace serwisowe). Każda wymieniona przeze mnie cześć była oryginalna, lub zamiennikiem o bardzo wysokiej jakości. Serwis olejowy cyklicznie co 10 tyś. km, od zawsze Castrol LL 5w30. Cyklicznie wymieniany płyn chłodniczy, hamulcowy i wszystkie filtry. Filtr powietrza założony sportowy K&N (dorzucam impregnat i zestaw czyszczący). Dysponuję pełną książką serwisową i kartą pojazdu.


Blacha i lakier oraz elementy zewnętrzne:

1. Zakupiony w ASO w sierpniu 2024 roku kompletny pas przedni, który w tym roku został założony i polakierowany u renomowanego lakiernika (Wąsiołek)(oryginalne lampy, oryginalna: maska, zderzak, szyba czołowa, grill, ściana przednia, poszycie zderzaka, wszystkie osłony, śruby, zamek maski, atrapy, emblematy, uszczelki i zawiasy)(koszt około 15 tyś zł)

2. Wstawienie dwóch nowych progów (koszt około 5 tyś)

3. Usunięcie korozji przy błotniku, na nadszybiu i błotniku tylnym (posiadam zdjęcia przed i po)

5. Lakierowanie całego dachu

6. Lakierowanie lusterek, wymiana poszycia słupków B, wymiana ozdobnych listew słupków A. Wymiana chlapaczy, wymiana listew zabezpieczających drzwi oraz uszczelek drzwi przednich.

5. Wymiana "zmęczonych" ramion wycieraczek z przodu i z tyłu (specjalnie ściągane bezpośrednio z Czech)


Samochód blacharsko jest w bardzo dobrym stanie (kilka zaprawek lakierniczych, jedynie czego nie zdążyłem jeszcze usunąć to ognisko korozji na klapie bagażnika - przy ramce rejestracji i przy światłe stopu oraz drobne ogniska przy drzwiach, które praktycznie są niewidoczne)


Mechanika 2025-2022

1. Uszczelnienie pokrywy zaworów

2. Wymiana uszczelki pompy oleju

3. Wymiana nadajnika wałka rozrządu

4. Wymiana świec żarowych (komplet)

5. Wymiana akumulatora (2024)

6. Wymiana oleju skrzyni biegów (dwukrotnie) i wymiana oleju silnika co 10 tyś km.

7. Wymiana pokrywy rozrzadu

8. Wymiana bagnetu poziomu oleju

9. Wymiana kompletnego zestawu tylnych hamulców bębnowych, tarcz kotwicznych, linek i przewodów.

10. Wymiana kompletnego rozrządu, paska rozrządu, pompy wody oraz łańcucha pompy oleju (koszt około 6 tyś)

11. Wymiana kompletnych półosi z przebiegami wewnętrznymi i zewnętrznymi, pierścieni odrzutnika (koszt około 6 tyś)

12. Nowe opony wielosezonowe zakupione w maju 2025 roku oraz wykonane w komplecie ustawienie zbieżności wszystkich kół


Wszystko powyżej (oprócz opon) zostało zakupione i wymienione w ASO. Koszt ponad 20 tyś. zł.


Dodatkowo w ww. niezależnym serwisie zostało wymienione kompletne zawieszenie przód i tył oraz zestaw hamulców tarczowych z przodu. Poniżej zamieszczam wykaz zamontowanych częściej:


1. Oryginalne łożyska przednich kół (zakupione w ASO)

2. Oryginalny komplet czujników ABS kół przednich o tylnych (zakupione w ASO)

3. Drążki kierownicze Le Lemforder

4. Amortyzatory Kayaba

5. Poduszki, osłony, sprężyny zawieszenie KYB

6. Łączniki stabilizatorów, sworznie wahacza oraz wahacze MEYLE

7. Serwis klimatyzacji

8. Wymiana paska klinowego wielorowkowego z napinaczem i i rolką prowadzącą DAYCO

9. Czyszczenie układu dolotowego, czyszczenie przepustnicy i zaworu EGR

10. Wymiana tarcz i klocków hamulcowych ATE


Oczywiście wymieniane były też inne elementy, także we wnętrzu oraz wszystko co wiąże się z codzienną eksploatacją.


Samochód jest w 100% sprawny, mechanicznie gotowy na kolejne 400 tyś km.


Turbina regenerowana, wystarczy dbać o schłodzenie, a będzie długo służyć. Z elementów, które gdzieś w przyszłości warto byłoby wymienić to jedynie sprzęgło za około 40-50 tyś km. Poza tym nowego właściciela czeka kilka lat bezproblemowej jazdy.


Prosty i niezawodny silnik, bez kół dwumasowych i filtrów cząstek stałych.


W samochodzie zostały wyciszone drzwi i zamontowany zestaw głośników U-Dimension oraz radio Alpine. Ponad seryjne wyposażenie został zakupiony oryginalny podłokietnik, nakładki na pedały ze stali nierdzewnej i gładka zmiany biegów z wyższego modelu, kierownica została obszyta skórą, zamontowane w ASO chlapacze i relingi dachowe. Dodatkowo dorzucam kamerę samochodową, zestaw siatek bagażnika i zapas żarówek.


W razie zainteresowania bardzo proszę o kontakt. Samochód sprzedaje tylko i wyłącznie dlatego, że moje codzienne życie oscyluje wokół Krakowa (strefa czystego transportu, do której za niedługo nie wjadę).


Możliwość sprawdzenia samochodu w salonie Skoda.


Ubezpieczenie OC z Assistance i NNW ważne do 19/09/2026.


Przegląd okresowy ważny do 01 sierpnia 2026.


Samochód sprzedaję zatankowany do pełna.

 

29 października 2025 20:07

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Skoda

Model pojazdu

Fabia

Wersja

1.4 TDI Classic

Kolor

Błękitny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2008

Generacja

II (2007-2014)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

31500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni