Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 1
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 2
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 3
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 4
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 5
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 6
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 7
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 8
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 9
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 10
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 11
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 12
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 13
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 14
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 15
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 16
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 17
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 18
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 19
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 20

1 / 21

Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 1
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 2
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 3
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 4
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 5
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 6
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 7
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 8
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 9
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 10
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 11
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 12
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 13
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 14
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 15
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 16
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 17
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 18
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 19
Skoda Fabia 1.4 TDI Classic - 20

Najważniejsze

Przebieg

378 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 422 cm3

Moc

70 KM

Opis

Z ogromnym bólem serca wystawiam do sprzedaży moje oczko w głowie, którym jeżdżę od 13 lat. Sądzę, że to jedyna tak zadbana Skoda Fabia 2 w Polsce. Jestem drugim właścicielem. Samochód 171500 km pokonał jako typowy samochód flotowy, serwisowana w ASO. Później serwisowałem samochód u zaprzyjaźnionego doświadczonego mechanika. Gdy jego zdrowie nie pozwoliło na dalszą pracę, wróciłem do serwisowania samochodu w ASO przy ulicy Zakopiańskiej (cała historia serwisu jest dostępna w salonie). Aktualny przebieg samochodu to 378000 km. Samochód nigdy nie miał żadnego wypadku. Jedynie dwie przygody parkingowe (uderzenie w tylny zderzak i obcieraka po lewej stronie). Proszę nie bać się tego przebiegu, gdyż 3/4 części jest w tym samochodzie wymieniona na nowe. Poniżej zamieszczam spis prac (aczkolwiek na pełen wykaz przypuszczam, że braknie miejsca, więc ograniczę się do 3 lat wstecz)


Od wykonania zdjęć zostały jeszcze wymienione opony na nowe wielosezonowe, zostało przeprowadzone detailingowe czyszczenie wnętrza (chociaż jak widać na zdjęciach wnętrze już przed było zadbane) i ustawiona zbieżność kół.


Na wszystkie przeprowadzone w tym samochodzie prace od nowości mam faktury. Każda wymieniona przeze mnie cześć była oryginalna, lub zamiennikiem o bardzo wysokiej jakości. Dysponuje fakturami zarówno na zakupione części jak i przeprowadzone prace serwisowe. Serwis olejowy cyklicznie co 10 tyś. km, od zawsze Castrol LL 5w30. Cyklicznie wymieniany płyn chłodniczy, hamulcowy i wszystkie filtry. Filtr powietrza założony sportowy K&N (dorzucam impregnat i zestaw czyszczący). Dysponuję pełną książką serwisową i kartą pojazdu.


Blacha i lakier oraz elementy zewnętrzne:

1. Zakupiony w ASO w sierpniu 2024 roku kompletny pas przedni, który w tym roku został założony i polakierowany u renomowanego lakiernika (Wąsiołek)(lampy, maska, zderzak, szyba czołowa, grill, ściana przednia, poszycie zderzaka, wszystkie osłony, śruby, zamek maski, atrapy, emblematy, uszczelki i zawiasy)(koszt około 15 tyś zł)

2. Wstawienie dwóch nowych progów (koszt około 5 tyś)

3. Usunięcie korozji przy błotniku, na nadszybiu i błotniku tylnym (posiadam zdjęcia przed i po)

5. Lakierowanie całego dachu

6. Lakierowanie lusterek, wymiana poszycia słupków B, wymiana ozdobnych listew słupków A. Wymiana chlapaczy, wymiana listew zabezpieczających drzwi oraz uszczelek drzwi przednich.

5. Wymiana "zmęczonych" ramion wycieraczek z przodu i z tyłu (specjalnie ściągane bezpośrednio z Czech)


Samochód blacharsko jest w bardzo dobrym stanie (jedynie czego nie zdążyłem jeszcze usunąć to ognisko korozji na klapie bagażnika - przy ramce rejestracji i przy światłe stopu oraz drobne ogniska przy drzwiach, które praktycznie są niewidoczne)


Mechanika 2025-2022

1. Uszczelnienie pokrywy zaworów, wymiana uszczelki pompy oleju, wymiana nadajnika wałka rozrządu

2. Wymiana świec żarowych, wymiana akumulatora, wymiana oleju skrzyni biegów i wymiana oleju silnika co 10 tyś km.

3. Wymiana pokrywy rozrzadu

4. Wymiana bagnetu poziomu oleju, wymiana kompletnego zestawu tylnych hamulców bębnowych, tarcz kotwicznych, linek i przewodów.

5. Wymiana kompletnego rozrządu, paska rozrządu, pompy wody oraz łańcucha pompy oleju (koszt około 6 tyś)

6. Wymiana kompletnych półosi z przebiegami wewnętrznymi i zewnętrznymi, pierścieni odrzutnika (koszt około 5 tyś)


Wszystko powyżej zostało zakupione i wymienione w ASO. Koszt ponad 20 tyś. zł.


Dodatkowo w nieżelaznym serwisie zostało wymienione kompletne zawieszenie przód i tył oraz zestaw hamulców tarczowych z przodu. Poniżej zamieszczam wykaz zamontowanych częściej:


1. Oryginalne łożyska przednich kół

2. Oryginalny komplet czujników ABS kół przednich o tylnych

3. Drążki kierownicze Le Lemforder

4. Amortyzatory Kayaba

5. Poduszki, osłony, sprężyny zawieszenie KYB

6. Łączniki stabilizatorów, sworznie wahacza oraz wahacze MEYLE

7. Serwis klimatyzacji

8. Wymiana paska klinowego wielorowkowego z napinaczem i i rolką prowadzącą DAYCO

9. Czyszczenie układu dolotowego, czyszczenie przepustnicy i zaworu EGR

10. Wymiana tarcz i klocków hamulcowych ATE


Oczywiście wymieniane były też inne elementy, także we wnętrzu oraz wszystko co wiąże się z codzienną eksploatacją. Samochód jest w 100% sprawny i czeka go jeszcze kolejne 400 tyś km do przejechania. Turbina regenerowana, wystarczy dbać o schłodzenie, a będzie długo służyć. Z elementów, które gdzieś w przyszłości warto byłoby wymienić to jedynie sprzęgło za około 40-50 tyś km. Poza tym nowego właściciela czeka kilka lat bezproblemowej jazdy.


W samochodzie zostały wyciszone drzwi i zamontowany zestaw głośników U-Dimension oraz radio Alpine. Ponad seryjne wyposażenie został zakupiony oryginalny podłokietnik i gładka zmiany biegów z wyższego modelu, kierownica została obszyta skórą, zamontowane w ASO chlapacze i relingi dachowe.


W razie zainteresowania bardzo proszę o kontakt. Samochód sprzedaje tylko i wyłącznie dlatego, że moje codzienne życie oscyluje wokół Krakowa (strefa czystego transportu).


Ubezpieczenie OC i AC z Assistance ważne do końca września 2025. Przegląd okresowy ważny do 01 sierpnia 2026.


Samochód sprzedaję zatankowany do pełna.

 

2 sierpnia 2025 10:24

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Skoda

Model pojazdu

Fabia

Wersja

1.4 TDI Classic

Kolor

Błękitny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2008

Generacja

II (2007-2014)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

33999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni