Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 1
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 2
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 3
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 4
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 5
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 6
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 7
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 8
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 9
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 10
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 11
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 12
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 13
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 14
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 15
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 16
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 17
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 18
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 19
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 20
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 21
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 22
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 23
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 24
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 25
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 26
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 27
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 28
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 29
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 30
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 31
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 32
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 33
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 34
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 35
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 36
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 37
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 38
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 39

1 / 40

Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 1
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 2
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 3
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 4
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 5
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 6
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 7
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 8
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 9
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 10
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 11
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 12
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 13
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 14
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 15
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 16
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 17
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 18
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 19
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 20
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 21
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 22
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 23
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 24
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 25
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 26
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 27
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 28
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 29
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 30
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 31
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 32
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 33
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 34
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 35
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 36
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 37
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 38
Skoda Octavia 1.2 TSI Active - 39

Najważniejsze

Przebieg

343 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 197 cm3

Moc

110 KM

Opis

Witam serdecznie oraz z uwagi na obowiązki zawodowe proszę o kontakt po godzinie 16-tej.

___

Szanowny poszukiwaczu bezproblemowego samochodu. Jeżeli nie jesteś podatny na handlarskie stereotypy, że każdy sprowadzony z zagranicy samochód ma około 200 tysięcy na liczniku (nieważne ile ma lat) i nie przestraszyłeś się tych sześciu malutkich cyferek na wyświetlaczu tej skody – to serdecznie zapraszam. Myślę, że będziesz miło zaskoczony i pewnikiem kupisz sobie moją Octavie – auto słynące z niskich kosztów utrzymania i przestronnego wnętrza.

___

Samochód pochodzi z polskiego salonu sprzedaży i po raz pierwszy został zarejestrowany w grudniu 2015 roku na leasingodawcę. Ten sam użytkownik (po wykupie) jeździł do sierpnia 2023 roku, kiedy pozostawił samochód w rozliczeniu u dealera „Skoda Plichta”. Z przebiegiem 334150 km salon odsprzedał go w procedurze „Skoda Plus Certyfikowane Używane”. Są dokumenty potwierdzające oraz sporo wydruków z elektronicznej książki serwisowej ASO.

___

W samochodzie dokonałem następujących czynności z zakresu serwisu eksploatacyjnego:

- 23.10.2025 – 342969 km – wymiana kompletu rozrządu z pompą wody Continental;

- 23.10.2025 – 342969 km – wymiana paska PK osprzętu Conti wraz z napinaczem i rolką INA;

- 23.10.2025 – 342969 km – wymiana oleju silnikowego 5W30 z filtrem;

- 24.10.2025 – 342980 km – odświeżenie tapicerki wraz z dezynfekcją wentylacji i ozonowaniem;

- 27.10.2025 – 342991 km – wymiana opon na wielosezonowe z datą produkcji 0425;

- 30.10.2025 – 343020 km – wymiana lewej zewnętrznej osłony przegubu półosi napędowej;

___

Ponadto w ostatnim roku zostało wymienione:

- tarcze hamulcowe osi tylnej (przedniej kilka miesięcy wcześniej);

- łożyska z piastami kół przednich;

- łączniki stabilizatora osi przedniej;

- amortyzatory osi tylnej;

- świece iskrowe;

___

Silnik 1.2 TSI o kodzie CYVB jest wersją, która jest wolna od bolączek charakterystycznych dla zniesławionych poprzedników. Rozrząd na pasku oraz minimum osprzętu ekologicznego czyni go rozsądnym wyborem. Bezpośredni wtrysk benzyny zapewnia niskie spalanie i wysoką kulturę pracy. Używam tego samochodu na co dzień i pomimo wyższego przebiegu jeździ wyśmienicie. Cicho, równo, bez oznak zużycia. Deska rozdzielcza wolna od kontrolek z błędami, wydech bez olejowej mazi, wynik testu na CO2 w chłodziwie prawidłowy.

___

Motor jest suchy, wnętrze pachnące, nadwozie bez korozji. Wszystko działa jak należy. Jeździ się przyjemnie. Spełnia normę Euro 6, więc wiedzie do każdej strefy czystego powietrza. Ma ważne badanie techniczne oraz opłacone ubezpieczenie OC. Nic dodać, nic ująć.

___

Co do aktualnego stanu licznika kilometrów, to uśredniając przeciętny roczny przebieg samochodu rodzinnego, to przed tą skodą jeszcze wiele długich lat jeżdżenia. Pewnie kilkukrotnie zdąży się zaprzyjaźnić z kolejnymi właścicielami. Zrobiłem to co do mnie należało, aby auto było gotowe do podróży. Rozrząd i olej wymienione kilka dni temu. Akumulator jest z 07.2023 roku. Hamulce i zawieszenie wymienione przed badaniem technicznym w 03.2025 roku. Nowiutkie opony przejechały kilkadziesiąt kilometrów – zamontowałem wielosezonowe, gdyż uważam, że w polskim klimacie bezsensem jest jeździć co pół roku do Pana wulkanizatora.

___

Samochód nie jest wyposażony w wodotryski, ale ma wszystko co zapewnia bezpieczeństwo i ułatwia prowadzenie. Ergonomicznie wyprofilowana, skórzana kierownica przyjemnie leży w rękach, biegi zmienia się precyzyjnie, a silnik jest dynamiczny i bardzo cichutki. W obszernym wnętrzu zmieści się rodzina z dziećmi w fotelikach razem z psem, kotem i wózkiem w bagażniku. Za ich bezpieczeństwo odpowiada mnogość poduszek i kurtyn powietrznych, są też najważniejsze systemy wspomagania i utrzymania trakcji.

___

Wszystkie informacje o pojeździe i podróży są wyświetlane w komputerze pokładowym. Dowiemy się z niego między innymi czy wszystkie żarówki świecą, a opony są odpowiednio napompowane. Sprzęt audio gra czysto i ma możliwość odtwarzania dźwięku z zewnętrznego źródła AUX/USB. Można sparować swój smartfon przez Bluetooth i obsługiwać go z poziomu dotykowego radia z kolorowym wyświetlaczem. Widoczność jest znakomita, gdyż bryła auta jest klasyczna – z dużą powierzchnią przeszklenia. Mimo to są czujniki cofania ostrzegające obrazem i dźwiękiem. Dla ułatwienia jazdy jest wyświetlacz biegów sugerujący odpowiedni jego dobór oraz przydatny w trasie tempomat samoczynnie utrzymujący zadaną prędkość. Dla każdego rodzica z „maluszkiem” nie bez znaczenia jest fakt możliwości montażu bezpiecznych fotelików isofix. Są elektrycznie sterowane przednie szyby i lusterka z opcją podgrzewania. Klimatyzacja mrozi, a ogrzewanie gotuje.

___

Z mojej wiedzy i ustaleń wynika, że samochód nie nosi śladów powypadkowości, a jego historia jest pewna i udokumentowana. Doznał lekkiej obcierki miejskiej w maju 2018 roku. Ubezpieczyciel wycenił szkodę w przedziale cenowym do 2000 złotych, ale naprawa w ASO zwiększyła ten koszt do przedziału 2000 – 6000 złotych (wymiana przedniego prawego błotnika). Potwierdza to płatny raport CarVertical, którym dysponuje i chętnie przekażę do wglądu. Wszystkie szyby, pasy bezpieczeństwa, lampy oraz poduszki są oryginalne. Nadwozie nie nosi śladów napraw i pozbawione jest jakiejkolwiek rdzy. Drzwi i klapy nigdy nie odkręcane. Wszelkie mankamenty i ślady używania przedstawione są na zdjęciach.

___

Podsumowując – samochód jest po prostu uczciwą ofertą. Polski salon z klarowną historią, bezwypadkowy (nie licząc drobnej obcierki), bardzo sumiennie przygotowany serwisowo do dalszej eksploatacji, w cenie uwzględniającej wyższy przebieg. Jest zarejestrowany na mnie i sprzedaję na podstawie umowy kupna-sprzedaży. Numer na tablicach nadal jest zgodny z pierwszą rejestracją.

___

Pozdrawiam i zapraszam na jazdę próbną.

 

5 listopada 2025 19:43

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Skoda

Model pojazdu

Octavia

Wersja

1.2 TSI Active

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2015

Generacja

III (2013-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

19900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ekran dotykowy

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni