Samochod z polskiego salonu, od nowości w jednej rodzinie, od stycznia 2020 w moich rękach. Pierwsze lata serwisowany w ASO- ostatni wpis na jesieni 2019.
Bez poważnych wypadków- była jakaś sarna po drodze, naprawa miala miejsce w ASO, nie pamiętam dokładnie szczegółów.
Przebieg jest relatywnie niewielki, co wynika z tego że auto to służyło tak u nas jak i u poprzedników do dojazdów do pracy w obrębie kilku/kilkunastu kilometrów, na zakupy i wyjazdy wakacyjne.
Wersje wyposażenia można po vin sprawdzić. Klima dwustrefowa jest, działa. Radio z dotykowym wyswietlaczem din2 chyba to byl juz standard.
Przeglad: 15 kwietnia 2026
Ubezpieczenie kwiecien 2026
Samochód w ciągłej eksploatacji, 15 kwietnia pozytywnie przeszedł badanie techniczne- diagnosta jedynie zwrócił uwagę że łączniki stabilizatorów „po mału się kończą”, siła hamowania mieści się w normie, ale nie jest równa.
Przy okazji zrobiłem kilka zdjęć od spodu pojazdu mogę udostępnić. W zasadzie od dnia przeglądu samochód użytkowany sporadycznie, z uwagi na to że już zakupiliśmy nowy.
Auto nosi ślady użytkowania charakterystyczne dla aut spoza aglomeracji miejskich: braki w plastikowych osłonach podwozia (kiedyś to były prawdziwe śnieżne zimy), odpryski na lakierze od kamieni z dróg szutrowych, kurz w trudnodostępnych miejscach etc.
Samochód wyposażony jest w UWAGA silnik TSI o pojemności 1,8L i mocy 160km. Ten i podobne silniki grupy VW są powszechnie znane z pobierania pewnej ilości oleju w trakcie jazdy. Przyjeło się podawać tą ilość w litrach na 1000 km.
producent dopuszcza średnie zużycie oleju na poziomie 0,5l/1000, tu waha się ono od 0,3 do 0,6. Mógł bym nalać jakiegoś uszczelniacza i ściemniać, ale poprostu- bieże olej Jak większość aut z tego okresu.
Do auta można wsiadać i jechać, aczkolwiek uczciwość nakazuje zwrócić uwagę na kilka szczegółow
- należy liczyć się z koniecznością wymiany płynów i filtrów
- 3 z 4 zacisków hamulcowych jest relatywnie nowa, siła hamowania mieści się w normie, ale trzeba się temu systemowi przyjżeć (wymienić płyn hamulcowy, wyregulować linkę ręcznego)
- wspomniane wyżej stabilizatory wahaczy
- klimatyzacja działa, ale nigdy nie była dobijana
- sprzęgło: jeszcze jest, ale już warto o nim pomyśleć
- Auto jest na zimówkach (po 3 sezonie), „jakieś” opony letnie w komplecie (ocenione przez wulkanizatora jako dobre, ale wiele o nich nie powiem)
- lakierniczo, to 13 letni samochód, nie jest źle.
Z uwagi na w/w wady cena do negocjacji to 15 199 PLN .
Lokalizacja:
16-200 Dąbrowa Białostocka
Tel
Jestem otwarty na propozycje zamiany na cos z napedem na 4 o podobnej wartosci rynkowej.