Gratis - pełen zbiornik paliwa na drogę
Po zapaleniu silnika od razu wyłączam START STOP.
Spalanie chwilowe w mojej Octavii to 04-07 l/h.
Ważna informacja. Od nowości olej w silniku wymieniam co 15 tys km. Zawsze przed wymianą wlewam płukankę do silnika a po wymianie oleju wlewam CERATEC.
Auto jest na końcówce leasingu ale nie ma problemu aby leasing zakończyć i odjechać samochodem w dniu zakupu.
polisa OC i AC do polowy września 2025 r
Skoda w ciągłej eksploatacji i nie jest wypacykowana pod sprzedaż.
Tylko ja użytkuję samochód i jest regularnie naprawiane ale tylko części eksploatacyjne tj: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, olej w silniku wraz z filtrami, olej w skrzyni biegów wraz z filtrem, rozrząd z pompą wody, opony, pióra wycieraczek.
Ostatni mój serwis to wymiana tylnych amortyzatorów, mocowania przednich amortyzatorów wraz z łożyskami, gumy na drążku stabilizatora,. Ustawiałem też geometrię.
Założone nowe klocki z przodu TRW
Auto kupione w salonie Skoda w Świętochłowicach
Moja konfiguracja (celowo zrezygnowałem z systemu bez kluczykowego):
system zmęczenia kierowcy, białe zegary, kolorowy wyświetlacz w liczniku, białe zegary, oświetlenie ambiente, oświetlenie dolne wnętrza, kierownica sportowa ze skóry perforowanej, odpinany hak oryginalny (używany tylko do bagażnika rowerowego) światła full, LED przód, światła tylne LED, doświetlanie zakrętów, 3 x USB, gniazdko 230V, kamera cofania, czujniki parkowania przód i tył, awaryjne hamowanie przód i tył przy parkowaniu, szyby tylne atermiczne i przyciemniają się automatycznie, klimatyzowany schowek, tempomat no i najważniejsze dwie rzeczy skrzynia DSG i napęd 4x4.
Założyłem czarne migacze dynamiczne w lusterkach.
Nie palę papierosów.
Nie kombinowane w oprogramowaniu auta - nie ma podniesionej mocy i nie jest "wycięty" EGR i ADblue. DPF jest na swoim miejscu i działa prawidłowo.
możliwość wystawienia faktury VAT 23