Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 1
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 2
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 3
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 4
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 5
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 6
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 7
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 8
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 9
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 10
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 11
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 12
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 13
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 14
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 15
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 16
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 17
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 18
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 19
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 20
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 21
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 22
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 23
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 24
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 25
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 26
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 27
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 28
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 29
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 30
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 31
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 32
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 33
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 34
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 35
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 36
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 37
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 38
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 39
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 40

1 / 41

Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 1
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 2
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 3
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 4
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 5
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 6
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 7
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 8
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 9
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 10
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 11
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 12
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 13
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 14
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 15
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 16
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 17
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 18
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 19
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 20
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 21
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 22
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 23
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 24
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 25
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 26
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 27
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 28
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 29
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 30
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 31
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 32
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 33
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 34
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 35
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 36
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 37
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 38
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 39
Skoda Octavia 2.0 TDI RS DSG - 40

Najważniejsze

Przebieg

238 500 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 968 cm3

Moc

184 KM

Opis

• SKODA OCTAVIA III


• WERSJA VRS


• SILNIK 2.0 TDI 184KM CUNA (Z USUNIĘTĄ WADĄ OLEJOWĄ - NOWY SILNIK)


• AUTOMATYCZNA 6 BIEGOWA SKRZYNIA BIEGÓW DSG DQ250


• 238 TYSIĘCY PRZEBIEGU


• 100% BEZWYPADKOWY I NIEMALOWANY


• KAMERA COFANIA


• CZUJNIKI PRZÓD + TYŁ


• KEYLESS


• ORYGINALNE WEBASTO


• NOWE OPONY WIELOSEZONOWE


• BEZPRZEWODOWY ANDROID AUTO / APPLE CARPLAY


• BARDZO MOCNO DOINWESTOWANY EGZEMPLARZ - PROSZĘ PRZECZYTAĆ OPIS



Do sprzedania prywatna Skoda Octavia 3 w wersji VRS. Jestem pierwszym właścicielem w kraju. Osobiście szukałem tego egzemplarza za granicą, z racji że na naszym rynku ciężko było o rozsądną sztukę - tym bardziej w takim kolorze. Oryginalny udokumentowany przebieg - jak widać na jednym ze zdjęć do auta jest masa dokumentów, niemieckich przeglądów itp... Prowadzona książka serwisowa - auto w Niemczech było na bieżąco serwisowane w ASO. Auto ogólnie zachowane w świetnym stanie jak na swój wiek i kilometry. Proste, bez obcierek czy wgnieceń. Bezwypadkowe i bezkolizyjne. Brak oznak korozji. Całe auto zostało rzetelnie zmierzone profesjonalnym czujnikiem lakieru, czego efekty można zobaczyć na ostatnim zdjęciu. Środek czysty i pachnący. Brak przetarć czy dziur w tapicerce. Niepalone w środku. Dwa kluczyki.


Wszystko jest sprawne w 100%. Auto technicznie dopracowane do perfekcji. W zawieszeniu nic się nie tłucze. Pod maską nic nie było i nie będzie myte do sprzedaży. Brak jakichkolwiek wycieków. Bezproblemowy silnik. Samochód miał ingerencję w oprogramowanie skrzyni biegów, aby jej - mówiąc wprost - nie zajeżdzać. Fabrycznie te skrzynie trzymają bardzo niskie obroty i są "ospałe". Usunięty został także DPF i zaślepiony EGR - dla zdrowia jednostki. Filtr DPF był sprawny i kupujący dostanie go do auta. EGR również był sprawny. Także powrót ekologii w razie potrzeby jest w pełni możliwy bez żadnych problemów. Wykodowany został również system start/stop. Na aucie założone opony wielosezonowe Continental AllSeasonContact 2 z końcówki 2024 roku, więc są jak nowe.


W październiku 2024 roku zdecydowałem się na kompletny remont silnika. Powodem był pobór ok 0.2-0.3l na 1000km (co w tych silnikach i tak nie jest jakąś straszną wartością). Kwota remontu wyniosła 12 tysięcy złotych - na co oczywiście jest faktura. Jednostka została zmodyfikowana o usprawnione pojedyncze części, które były fabrycznie wadliwe w tych silnikach. Motor na ten moment ma więc przejechane około 28 tysięcy kilometrów - nie bierze ani grama oleju. Od razu został zmieniony rozrząd na nowy. Dodatkowo została wymieniona turbina na nową, oryginalną Garrett - nie była zła, ale po prostu przy diagnostyce nie "dmuchała" na 100%. Sprawdzone zostały również wtryskiwacze - wartości trzymają książkowo.


Regularnie serwisowane od nowości. U mnie olej w silniku zmieniany co 8-10 tysięcy. Ostatnia wymiana 7.02.2025 / 235 000 km. Zmieniałem również w ASO około 8 tysięcy temu olej w skrzyni biegów - udokumentowane wpisem w system. Do auta dorzucam zestaw oryginalnych filtrów na kolejną wymianę. Świeżo po serwisie hamulcowym. Auto na ten moment nie wymaga więc nawet najmniejszego wkładu finansowego - wsiadać i jeździć.


Auto komfortowe i bardzo dynamiczne, a przy tym niewiarygodnie oszczędne. Średnie spalanie długookresowe wychodzi około 6 litrów - bez "emeryckiej" jazdy.



WYPOSAŻENIE:


- KLIMATYZACJA AUTOMATYCZNA DWUSTREFOWA


- ORYGINALNE WEBASTO Z PILOTEM


- CZUJNIKI PARKOWANIA PRZÓD + TYŁ


- ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ LED


- PRZEDNIE LAMPY BI-LED SKRĘTNY


- DOŚWIETLANIE ZAKRĘTÓW LED


- HALOGENY PRZECIWMGIELNE


- ROZPOZNAWANIE ZNAKÓW DROGOWYCH


- LINE ASSIST


- FRONT ASSIST


- COMING HOME + LEAVING HOME


- SKÓRZANA SPORTOWA KIEROWNICA MULTIFUNKCYJNA


- WSPOMAGANIE KIEROWNICY


- RADIO Z BEZPRZEWODOWYM ANDROID AUTO / APPLE CARPLAY


- DODATKOWY SUBWOOFER PIONEER


- KAMERA COFANIA


- TEMPOMAT AKTYWNY


- KEYLESS GO / ENTRY


- 4 x ELEKTRYCZNE SZYBY


- PODGRZEWANA TYLNA SZYBA


- ELEKTRYCZNE, SKŁADANE ORAZ PODGRZEWANE LUSTERKA


- LUSTERKO WEWNĘTRZNE FOTOCHROMATYCZNE


- PODŚWIETLANE LUSTERKA


- OPUSZCZANIE LUSTERKA PASAŻERA PRZY WBICIU BIEGU WSTECZNEGO


- ORYGINALNE ALUFELGI 18 CALI Z OPONAMI WIELOSEZONOWYMI


- CZUJNIK DESZCZU


- CZUJNIK ZMIERZCHU


- PODŚWIETLANIE PRZESTRZENI NA NOGI LED


- OŚWIETLENIE WNĘTRZA LED


- REGULACJA KIEROWNICY


- PODGRZEWANE SPORTOWE PRZEDNIE FOTELE Z DODATKOWĄ REGULACJĄ ODCINKA LĘDŹWIOWEGO


- PODŁOKIETNIK PRZEDNI ZE SCHOWKIEM


- KLIMATYZOWANY SCHOWEK


- DZIELONA TYLNA KANAPA


- PODŁOKIETNIK TYŁ


- NAWIEWY TYŁ


- GNIAZDKO 230V


- ABS


- ESP


- ISOFIX


- PÓŁSKÓRZANA TAPICERKA


- CZARNA PODSUFITKA


- ORYGINALNE GUMOWE DYWANIKI


- GUMOWA MATA BAGAŻNIKA


- FABRYCZNIE PRZYCIEMNIONE SZYBY


- FABRYCZNE KOŁO ZAPASOWE Z PEŁNYM WYPOSAŻENIEM


- ORYGINALNY HAK



Oferta od osoby prywatnej. Powyższy opis realnie odzwierciedla faktyczny stan samochodu. Nie ma tutaj nic do ukrycia. Posiadam w garażu kanał, który mogę udostępnić, aby pooglądać auto od spodu. Autko można mierzyć czujnikami lakieru, sprawdzać w ASO czy na stacji kontroli pojazdów i co tam sobie jeszcze ktoś wymyśli. Nie było tu mowy o oszczędzaniu. Cena adekwatna do stanu. Powodem sprzedaży jest zakup nowego Superba.


ZAPRASZAM DO KONTAKTU POWAŻNIE ZAINTERESOWANE OSOBY: 660_473_771

 

4 maja 2025 21:52

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Skoda

Model pojazdu

Octavia

Wersja

2.0 TDI RS DSG

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2015

Generacja

III (2013-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

62900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store