Samochód miał wymienioną jednostkę napędową z 1.8 CDAA, która posiadała wadę fabryczną znaną z pierwszych serii silników TSI (za niskie pierścienie na tłokach, zatykanie magistrali olejowych) i została zatarta. W tej chwili znajduje się ten sam motor 1.8 TFSI z Seata Leona tylko w nowszej wersji z 2012r, silnik przy zmianie miał ok. 120 tys. a samochód ok. 160 tys., czyli silnik ma przejechane mniej o ok 40 tys. km. W samochodzie był regenerowany Haldex (nowe łożyska), tuleje w wahaczach na sztywniejsze, ostatnio czyszczenie klap dolotu, zaworów ssących i wtryskiwaczy z nagaru, z wymianą uszczelek i oringów, wymiana czujnika położenia klap. Olej zmieniany co 10 tys. km, w tej chwili świeży z nowym filtrem. Do zrobienia zacinające zamki (drzwi kierowcy i prawe tylne), błąd 03366 (mimo błędu ESP i ABS działa), świecące półświatłem kontrolki na zegarach przy załączeniu świateł mijania, wyważenie kół (długo stał w jednym miejscu). Bardzo wysoka wersja wyposażenia Elegance, z dołączanym napędem 4x4 na Haldexie, posiada certyfikację Euro5 (rok modelowy 2010). Do obejrzenia w Sieradzu i Wrocławiu.
Sprzedaję, bo więcej stoi niż jeździ i nie mam na niego miejsca, więc cena okazyjna i podlega niewielkiej negocjacji.