Auto zawsze było drugim samochodem w domu, stąd ma niezwykle mały przebieg jak na swój wiek. Choć wyprodukowane w 2005, salon w Brukseli opuściło w 2006. Przez cały czas auto było użytkowane jedynie przeze mnie lub (rzadko) przez członków rodziny.
Przez pierwsze kilkanaście lat Smart był serwisowany w salonie Mercedesa w Warszawie, a następnie w warsztacie prywatnym specjalizującym się w Smartach.
Auto jest w dobrym stanie, ponieważ było garażowane. Jest świeżo po kontroli technicznej, akumulator wymieniony na nowy w bieżącym roku, niezużyte opony uniwersalne.
Auto ma drobne zarysowania (pokazane na zdjęciach - nadkola) i nieużywaną klimatyzację, którą można naprawić.
Auto ma niepowtarzalną srebrno-szarą kolorystykę bardzo efektowną i praktyczną. Nie spotkałem drugiego takiego Smarta.
Wersja Passion gwarantuje komfort: przesuwna, składana kanapa, dach panoramiczny szklany, kierownica obita skórą, elementy pokryte materiałem zamiast plastikiem, alufelgi.