Subaru BRZ 2.4i Sport - 1
Subaru BRZ 2.4i Sport - 2
Subaru BRZ 2.4i Sport - 3
Subaru BRZ 2.4i Sport - 4
Subaru BRZ 2.4i Sport - 5
Subaru BRZ 2.4i Sport - 6
Subaru BRZ 2.4i Sport - 7
Subaru BRZ 2.4i Sport - 8
Subaru BRZ 2.4i Sport - 9
Subaru BRZ 2.4i Sport - 10
Subaru BRZ 2.4i Sport - 11
Subaru BRZ 2.4i Sport - 12
Subaru BRZ 2.4i Sport - 13
Subaru BRZ 2.4i Sport - 14
Subaru BRZ 2.4i Sport - 15
Subaru BRZ 2.4i Sport - 16
Subaru BRZ 2.4i Sport - 17
Subaru BRZ 2.4i Sport - 18
Subaru BRZ 2.4i Sport - 19
Subaru BRZ 2.4i Sport - 20
Subaru BRZ 2.4i Sport - 21
Subaru BRZ 2.4i Sport - 22
Subaru BRZ 2.4i Sport - 23
Subaru BRZ 2.4i Sport - 24
Subaru BRZ 2.4i Sport - 25
Subaru BRZ 2.4i Sport - 26
Subaru BRZ 2.4i Sport - 27
Subaru BRZ 2.4i Sport - 28
Subaru BRZ 2.4i Sport - 29
Subaru BRZ 2.4i Sport - 30
Subaru BRZ 2.4i Sport - 31

1 / 32

Subaru BRZ 2.4i Sport - 1
Subaru BRZ 2.4i Sport - 2
Subaru BRZ 2.4i Sport - 3
Subaru BRZ 2.4i Sport - 4
Subaru BRZ 2.4i Sport - 5
Subaru BRZ 2.4i Sport - 6
Subaru BRZ 2.4i Sport - 7
Subaru BRZ 2.4i Sport - 8
Subaru BRZ 2.4i Sport - 9
Subaru BRZ 2.4i Sport - 10
Subaru BRZ 2.4i Sport - 11
Subaru BRZ 2.4i Sport - 12
Subaru BRZ 2.4i Sport - 13
Subaru BRZ 2.4i Sport - 14
Subaru BRZ 2.4i Sport - 15
Subaru BRZ 2.4i Sport - 16
Subaru BRZ 2.4i Sport - 17
Subaru BRZ 2.4i Sport - 18
Subaru BRZ 2.4i Sport - 19
Subaru BRZ 2.4i Sport - 20
Subaru BRZ 2.4i Sport - 21
Subaru BRZ 2.4i Sport - 22
Subaru BRZ 2.4i Sport - 23
Subaru BRZ 2.4i Sport - 24
Subaru BRZ 2.4i Sport - 25
Subaru BRZ 2.4i Sport - 26
Subaru BRZ 2.4i Sport - 27
Subaru BRZ 2.4i Sport - 28
Subaru BRZ 2.4i Sport - 29
Subaru BRZ 2.4i Sport - 30
Subaru BRZ 2.4i Sport - 31

Najważniejsze

Przebieg

18 300 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

2 387 cm3

Moc

234 KM

Opis

Na sprzedaż posiadam Subaru BRZ ZD8, czyli drugą generację bilźniaka z duetu Toyobaru.
Auto było przeznaczone do stworzenia show caru w sklepie, jednak zmiana koncepcji wymusiła sprzedaż.

Odebrany w 2024 roku z puli ostatnich egzemplarzy jakie przyjechały do Polski. Kupiony we wrocławskim salonie JM Auto sp. z o.o. Od tego czasu samochód w stałym użytkowaniu codziennym, co odbiło się na przebiegu 18 300 km (i rośnie). Pomimo bycia "dailydriverem" auto jest utrzymane w stanie bardzo dobrym. Posiada dwa małe mankamenty ale o tym za chwilę.

Mechanicznie bez zarzutu, wszystkie elementy działają poprawnie, silnik dotarty odpowiednio. ASO JM Auto przy pierwszej wymianie zmienił za moją zgodą olej na ENEOS X Prime 5W30 na którym samochód jeździ do dzisiaj. Skrzynia biegów działa precyzyjne tak samo jak przeniesienie napędu. Na wszystkie serwisu posiadam faktury. Na ostatnim serwisie w lutym 2025 wymieniono filtr kabinowy. Samochód od nowości jeździ na paliwe premium (98+ oktanów)

OC wykupione do kwietnia 2026 roku.

Auto sprzedaję z dwoma kompletami opon:
Letnie: Michelin Pilot Sport 4
Zimowe: Michelin Pilot Alpin 5

Teraz czas na mankamenty, a te są tylko dwa: odprysk na przednim zderzaku. Zabezpieczony, ale nic więcej nie robiłem z tym ponieważ auto miało otrzymać dedykowany body kit oraz lekko przetarte opony (wynik niestety dziurawych dróg, a nie zapedów drifterskich). Prócz tych dwóch drobnostek powłoka lakiernicza w stanie idealnym.

Auto posiada fabryczną gwarancję na 8 lat (aktualnie 7, wiadomo). Z dodatków auto posiada korek oleju HKS o zwiększonym ciśnieniu oraz korek chłodnicy STi również o zwiękzonym ciśnieniu (oryginały pojadą z nowym właścicielem). Na korku wlewu paliwa informacjno-dekoracyjne naklejki STi kupione w japońskim A-PIT Autobacs.

Sprzedaję z bólem serca, ale mam nadzieję że znajdzie pasjonatę, który będzie cieszył się z jazdy tym samochodem :)

Do auta komplet dokumentacji, instrukcje obsługi oraz dwa kluczyki.

Sprzedaż na FVat.

Adresując pewne powtarzające się pytania i wątpliwości internetowych detektów.
Tak, jestem pierwszym właścicielem, auto zostało zakupione w salonie polskiego importera pomimo (Subaru Polska), że figuruję jako kolejny właściciel.

Long story short - wynika to z krótkiego okienka jakie Toyota i Subaru dostały na sprzedaż modeli GR86 i BRZ. Jest to zasługa regulacji i homologacji jaką silnik 2.4 litra otrzymał. Mój egzemplarz BRZ był jednym z ostatnich egzemplarzy do kupienia w Europie i jednym z tych które musiały być zarejstrowane przed datą wygaśnięcia homologacji. W innym wypadku pojazdy takie by trafiły na złom. Historia auta jest do sprawdzenia w każdym ASO Subaru. Dlatego też auto jest opisane w tyule jako "pierwszy właściciel, krajowy".

Kwestia sprzedaży FVat - auto wprowadzone jest jako środek trwały w JDG, ale jako JDG nie mogę rejstrować samochodu jako firmowego. Reszty chyba nie musze tłumaczyć.

 

26 sierpnia 2025 14:28

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Subaru

Model pojazdu

BRZ

Wersja

2.4i Sport

Kolor

Biały

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2023

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

175000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Informacje o sprzedającym

Wojtek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni