1 / 32
Najważniejsze
Przebieg
18 300 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Coupe
Pojemność skokowa
2 387 cm3
Moc
234 KM
Opis
Na sprzedaż posiadam Subaru BRZ ZD8, czyli drugą generację bilźniaka z duetu Toyobaru.
Auto było przeznaczone do stworzenia show caru w sklepie, jednak zmiana koncepcji wymusiła sprzedaż.
Odebrany w 2024 roku z puli ostatnich egzemplarzy jakie przyjechały do Polski. Kupiony we wrocławskim salonie JM Auto sp. z o.o. Od tego czasu samochód w stałym użytkowaniu codziennym, co odbiło się na przebiegu 18 300 km (i rośnie). Pomimo bycia "dailydriverem" auto jest utrzymane w stanie bardzo dobrym. Posiada dwa małe mankamenty ale o tym za chwilę.
Mechanicznie bez zarzutu, wszystkie elementy działają poprawnie, silnik dotarty odpowiednio. ASO JM Auto przy pierwszej wymianie zmienił za moją zgodą olej na ENEOS X Prime 5W30 na którym samochód jeździ do dzisiaj. Skrzynia biegów działa precyzyjne tak samo jak przeniesienie napędu. Na wszystkie serwisu posiadam faktury. Na ostatnim serwisie w lutym 2025 wymieniono filtr kabinowy. Samochód od nowości jeździ na paliwe premium (98+ oktanów)
OC wykupione do kwietnia 2026 roku.
Auto sprzedaję z dwoma kompletami opon:
Letnie: Michelin Pilot Sport 4
Zimowe: Michelin Pilot Alpin 5
Teraz czas na mankamenty, a te są tylko dwa: odprysk na przednim zderzaku. Zabezpieczony, ale nic więcej nie robiłem z tym ponieważ auto miało otrzymać dedykowany body kit oraz lekko przetarte opony (wynik niestety dziurawych dróg, a nie zapedów drifterskich). Prócz tych dwóch drobnostek powłoka lakiernicza w stanie idealnym.
Auto posiada fabryczną gwarancję na 8 lat (aktualnie 7, wiadomo). Z dodatków auto posiada korek oleju HKS o zwiększonym ciśnieniu oraz korek chłodnicy STi również o zwiękzonym ciśnieniu (oryginały pojadą z nowym właścicielem). Na korku wlewu paliwa informacjno-dekoracyjne naklejki STi kupione w japońskim A-PIT Autobacs.
Sprzedaję z bólem serca, ale mam nadzieję że znajdzie pasjonatę, który będzie cieszył się z jazdy tym samochodem :)
Do auta komplet dokumentacji, instrukcje obsługi oraz dwa kluczyki.
Sprzedaż na FVat.
Adresując pewne powtarzające się pytania i wątpliwości internetowych detektów.
Tak, jestem pierwszym właścicielem, auto zostało zakupione w salonie polskiego importera pomimo (Subaru Polska), że figuruję jako kolejny właściciel.
Long story short - wynika to z krótkiego okienka jakie Toyota i Subaru dostały na sprzedaż modeli GR86 i BRZ. Jest to zasługa regulacji i homologacji jaką silnik 2.4 litra otrzymał. Mój egzemplarz BRZ był jednym z ostatnich egzemplarzy do kupienia w Europie i jednym z tych które musiały być zarejstrowane przed datą wygaśnięcia homologacji. W innym wypadku pojazdy takie by trafiły na złom. Historia auta jest do sprawdzenia w każdym ASO Subaru. Dlatego też auto jest opisane w tyule jako "pierwszy właściciel, krajowy".
Kwestia sprzedaży FVat - auto wprowadzone jest jako środek trwały w JDG, ale jako JDG nie mogę rejstrować samochodu jako firmowego. Reszty chyba nie musze tłumaczyć.
26 sierpnia 2025 14:28
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Subaru
Model pojazdu
BRZ
Wersja
2.4i Sport
Kolor
Biały
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2023
VIN
Oblicz
13/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Informacje o sprzedającym
Wojtek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie