Subaru Forester
Silnik: 2.0 150KM
Rok produkcji: 2018, pierwsza rejestracja marzec 2019
Pojazd bezwypadkowy, zakupiony w polskim salonie.
Napęd 4x4 zapewnia trakcję i fenomenalne pokonywanie zakrętów, w drobnym terenie radzi sobie świetnie. Dedykowany tryb terenowy ułatwiający pokonywanie wzniesień.
Skrzynia: automatyczna, bezstopniowa - Lineartronic. Perfekcyjna i niezastąpiona do spokojnej jazdy, auto nie wkręca się na wysokie obroty, płynnie zwiększając prędkość w ich niskim zakresie, zero szarpnięć podczas zmiany biegu, jakby zawsze jechał na jednym, tym samym. Możliwość przełączenia na tryb manualny przy wykorzystaniu łopatek na kierownicy. Przy "kickdownie" auto dość głośne, od razu „łapie” maksymalne obroty celem wykorzystania pełnej mocy silnika.
Dodatkowo posiada tryb „sport”, uruchamiany z przycisku na kierownicy, zmieniający parametry silnika, utrzymujący wyższą moc i moment obrotowy
Silnik typu Boxer, bezawaryjny, zapewniający niski środek ciężkości oraz wysoką kulturę pracy, obsługiwany bezproblemowo przez każdy rozsądny warsztat samochodowy
Przebieg: ok 117400 km, w ciągłej eksploatacji, Regularnie serwisowany, w większości w ASO Grafix Białystok.
Wady, usterki, uszkodzenia:
• delikatnie przetarty przedni zderzak
• kilka drobnych wgniotek, powstałych przez nieostrożnie wysiadających z okolicznych pojazdów
• małe uszkodzenie tapicerki fotela, podklejone natychmiast przez tapicera, nie powiększa się.
• drobne rysy eksploatacyjne na lakierze, samochód nie był nigdy polerowany, więc większość śmiało można je usunąć. Powłoka lakiernicza regularnie zabezpieczana woskami wysokiej jakości, przez co lakier nie jest wyjałowiony.
• na masce minimalnie widoczna pozostałość po zaniedbanych odchodzach ptaszka
• brak zaślepki uchwytu do holowania w tylnym zderzaku
• brak zaślepki ramienia wycieraczki przedniej
Nadchodzące wydatki – przegląd podstawowy 120kkm, oleju w skrzyni (co 60 tys km). Pozostałe mogą wynikać z fanaberii: zawory nie cykają, wymiana świec planowa ale wyłącznie jako profilaktyka. Ewentualnie płyn hamulcowy, chłodniczy, olej w tylnym dyferencjale. Osobiście jeszcze bym odpuścił. Przy przebiegu 90000 wykonana płukanka silnika celem pozbycia ewentualnego nagaru. Stosowany, regularnie wymieniany olej to 0w20 do 75kkm, później Motul X-Clean 0w30.
Samochód posiada dwa komplety opon, każdy powinien wystarczyć na min. sezon
Ubezpieczenie OC do marca 2026
Przegląd techniczny do marca 2026
Kontrola podroży:
• asystent pasa ruchu,
• Aktywny tempomat, utrzymujący prędkość zależną od poprzedzającego pojazdu
• czujniki powodujące automatyczne hamowanie przed przeszkodą
• Czujnik deszczu, automatycznie uruchamiający wycieraczki
• Kamera cofania
Komfort:
• Podgrzewane przednie i tylne fotele
• Regulowane pochylenie tylnej kanapy
• Elektrycznie regulowany fotel kierowcy
• Bluetooth Wraz z fabrycznym zestawem głośnomówiącym
• Klimatyzacja
• Podgrzewanie kierownicy
• Hak holowniczy, w zasadzie nigdy nie używany
Podsumowanie:
Fenomenalne auto, bez większego nakładu, bezawaryjne, nie wysilane, serwisowane, większość przebiegu to trasy, o czym świadczy średnie spalanie na poziomie 8-9L/100 km. Automat powoduje ze każda podróż jest płynna i komfortowa a tryb XDrive sprawia, że nawet początkujący kierowca poradzi sobie z drobnym terenem i wzniesieniami.
Wysoki prześwit oraz masywne 17 calowe opony powodują, że pokonywanie krawężników czy innych przeszkód nie stanowi problemów, zachowując przy tym świetne właściwości jezdne i jednocześnie wysoki komfort podróżowania.
Stan pojazdu bardzo dobry, auto w pełni sprawne, nie wymagające znacznego wkładu finansowego.
Wnętrze zawsze zadbane, chronione markowymi preparatami zapewniającymi przed zużyciem wskutek promieniowania UV.
Samochód używany przez pasjonata marki.
Nic nie stuka, nie puka, elementy eksploatacyjne wymieniane na bieżąco, w zależności od potrzeb i zaleceń. bazując na częściach oryginalnych, rekomendowanych przez ASO lub sprawdzonych użytkowników forum.subaru.pl
Zachęcam do sprawdzenia auta w dowolnym serwisie. Wszystko działa bez jakichkolwiek uwag. Nic do ukrycia!
Na samochód pełna faktura VAT 23%. Podana cena to cena brutto.