Nie zamieniam się na inny samochód.
Negocjacje ceny tylko na miejscu.
Auto sprowadzone w marcu 2025roku w widocznym stanie.
Posiadam ( do wglądu ) fakturę zakupu tego subaru przez ostatniego właściciela dnia: 16 sierpnia 2019 roku za kwote 11.000 E ( ok 48 tys zł )
Niżej ważne informacje i serwis:
- silnik EJ20FL ( wzmocnione gniazda zaworowe ) -idealny do gazu
- subaru bezwypadkowe - oryginalny lakier na całym aucie
- wersja wyposażenia Comfort ( panorama, ksenon, tempomat, skórzana kierownica itd )
Dokonany serwis w Polsce:
- świece NGK
- olej w silniku Valvoline 5w40+ filtr oleju+ filtr powietrza i kabinowy weglowy
- olej w skrzyni biegów 75w90 Eneos
- prawe przednie łożysko koła
- nowe wykładziny gumowe
- karoseria zabezpieczona woskiem Collinite
- zbieżność
W Niemczech co zauważyłem:
- chłodnica wody
- tylne tarcze i klocki praktycznie nowe firmy textar
- klocki z przodu ( tarcze są jeszcze ok )
- sworznie wahacza oraz łączniki stabilizatora
- druga sonda
Silnik pracuje równo i prawidłowo- jest suchy, skrzynia biegów również działa prawidłowo - jest sucha ( reduktor i napęd również sprawdzone - działają poprawnie ), hamulce w b. dobrym stanie, zawieszenie jest ok. Spód auta jest w bardzo ładnym stanie jak na 15 letniego japończyka ( bez ognisk rdzy i innych ) Zamieszczam zdjecia
Z całą świadomością zaznaczyłem opcje- bezwypadkowy/ bezkolizyjny. Żaden element blacharski nie był wstawiany- pod maską wszystko w oryginale ( dodaje zdjęcia jak wyglądają śruby błotników i zawiasów maski i szczeliny miedzy błotnikami a przednimi słupkami. Maska, błotniki, drzwi, tylne błotniki dach - są w oryginale, co jest ogromna rzadkością w aucie tego typu, które ma 15 lat ! Ktoś lubi kłamstwa, zapraszam w Polske - na pewno je usłyszy :) jak szczerość - to zapraszam do mnie. Forester ma 15 lat i nie jest nowym autem - posiada ryski, wgniotki i ślady użytkowania .
O mnie krótko: Jeżdżę subaru od ok 19 lat ( pół życia :) )- ze względu na napęd i prostotę (najczęściej były to forestery, legacy i otb ) Znam te modele bardzo dobrze- ich plusy i minusy. Jeśli trafia się fajny egzemplarz ( a jest to ostatnio bardzo bardzo rzadko ) -kupuję. Auta umęczone, przerdzewiałe omijam szerokim łukiem ( nawet gdy wydałem pieniądze na paliwo czy lawetę itd - to jest moje ryzyko ). Większość prac wykonuje przy subaru sam hobbistycznie- więc odchodzi droga mechanika i często mało kompetentna ( brak znajomości marki/silnika, jak i oszustwa - np wymiana rozrządu - bez jej wymiany... bez komentarza ).
Cena do małej negocjacji na miejscu i tylko na miejscu ( adekwatna do stanu, dość niskiego przebiegu ( mam wydruk z tuv ) i przeprowadzonego serwisu. Jeśli szukasz suva na parę, ale nie jesteś estetą, ten Forester jest warty uwagi.
Osoby poważnie zainteresowane zapraszam do kontaktu telefonicznego oraz mailowego.
Nie mam czasu na godzinne rozmowy telefoniczne, gdzie na koniec dowiaduje się, że kupujący musi sprzedać swoje stare auto...a jeszcze go nie wystawił
Szanujmy siebie oraz czas.
Forester do obejrzenia 7 dni w tygodniu, po wcześniejszym umówieniu się.
Zapraszam również firmy zajmujące się profesjonalnie oględzinami.