Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 1
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 2
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 3
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 4
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 5
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 6
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 7
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 8
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 9
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 10
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 11
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 12
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 13
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 14
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 15
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 16
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 17
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 18
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 19
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 20
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 21
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 22
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 23
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 24
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 25
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 26
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 27
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 28
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 29
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 30
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 31
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 32
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 33
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 34
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 35
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 36
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 37
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 38
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 39
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 40

1 / 41

Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 1
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 2
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 3
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 4
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 5
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 6
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 7
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 8
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 9
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 10
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 11
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 12
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 13
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 14
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 15
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 16
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 17
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 18
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 19
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 20
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 21
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 22
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 23
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 24
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 25
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 26
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 27
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 28
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 29
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 30
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 31
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 32
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 33
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 34
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 35
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 36
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 37
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 38
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 39
Subaru Impreza 2.0 WRX STI - 40

Najważniejsze

Przebieg

154 585 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 994 cm3

Moc

265 KM

Opis

Na sprzedaż Subaru Impreza GC z końcówki produkcji tego modelu w jednej z najbardziej poszukiwanej wersji WRX type RA STI versja 6 - totalny biały kruk. Wyprodukowano jedynie 146 szt na rynek Japoński, z czego 115 w kolorze białym, 30 żółtych i 1 niebieska!!! Egzemplarz kolekcjonerski i tak też go traktowałem :)

https://www.type-ra.com/impreza-model-code/search.php?query=gc8g4dd

Była to najlżejsza i najbardziej zaawansowana wersja drogowa tamtych czasów z homologacją rajdową, która służyła do budowy bezwzględnie szybkiej rajdowej broni na odcinkach specjalnych. Model Type RA oznacza „Rally/Race altered”, który skupia się na byciu pełnoprawnym modelem rajdowym. Obejmuje środki zmniejszające masę oraz szereg specjalnych ulepszeń zapewniających niesamowite wrażenia z jazdy. Będąc wersją STI, obejmuje również dodanie różnych drobnych tuningów dedykowanych modelom STI. Wreszcie, jako model z edycji limitowanej, zawiera dodatkowe unikalne udoskonalenia:

- Klapa wlotu dachowego typu WRC

- Regulowany DCCD umożliwia dostosowanie stopnia blokady mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu w razie potrzeby. Regulowany moment obrotowy na tylne koła w stosunku 70:30 z przodu lub blokada do podziału 50:50

- Przedni dyferencjał helical i tylny dyferencjał R180 ze szperą

- Krótka przekładnia kierownicza

- Lekka aluminiowa maska ​​i cieńsze szyby

- Brak ABS, brak nakładek progów bocznych, brak świateł przeciwmgielnych, brak tylnej wycieraczki

- Ręczny/automatyczny natrysk wodny intercoolera

- Emblemat na grillu różowy

- Aluminiowe pedały sportowe

- Klimatyzacja

- Manualne szyby i lusterka boczne

- Brak centralnego zamka

- Super lekki 1240kg

- 2-litrowy silnik EJ207 STI, moc oficjalna 280 KM i moment obrotowy 260 ft/lb

- Odcinka 7900 obr./min, mocniejszy silnik/fabrycznie kute tłoki i bardziej agresywna konfiguracja
- Sterownik ECU J2 o dużych możliwościach (Launch Control) (ALS), dwie mapy.

- Turbosprężarka IHI VF28 na łożyskach kulkowych

- 4-tłoczkowe przednie zaciski, 2-tłoczkowe tylne zaciski

- 5-biegowa skrzynia biegów o krótkim przełożeniu 4:44

- Zawieszenie STI gruba laga

- Rozpórka carbonowa STI

- Chłodnica powietrza doładowującego STI

- Większy tylny spojler


Sprowadzony z Japonii w 2018r i od tego momentu jestem jego właścicielem. Pełna dokumentacja papierowa i zdjęciowa oczywiście zachowana (karta oceny z aukcji w JP, certyfikat eksportowy, cła opłaty itd - przebieg udokumentowany 153 278 km. Auto było totalną serią, ktoś po prostu używał go jako daily w JP stąd przebieg. W 2022r auto dostało konwersje na LHD w znanej i cenionej stajni rajdowej, lubującej się w Subaru CONRADO RALLY&RACING w Polanicy Zdrój :D Przy okazji z rozpędu został zakuty motor na topowych częściach bez jakiegokolwiek oszczędzania, oraz zrobiona rewizja skrzyni biegów + tylnego dyferencjału (faktury oczywiście do wglądu)

- Nowy azotowany wał korbowy Spec C OEM
- Nowe korbowody STI OEM
- Nowe kute tłoki Mahle Performance, pokryte opatentowana powłoką MAHLE`s GRAFAL zmniejszającą tarcie
- Nowa pompa oleju STI Spec C 12mm OEM
- Nowe panewki ACL

- Nowe szpilki ARP
- Nowa chłodnica oleju( wymiennik ciepła) OEM
- Nowe koło zębate wału korbowego
- Nowy kompletny rozrząd z pompą wody i wszystkimi paskami OEM
- Nowa chłodnica klimy
- Nowe kable i świece, oraz komplet uszczelek OEM
- Nowe wężyki podciśnienia OEM
- Nowa krótka przekładnia 2.1 obr
- Nowe sprzęgło OEM
- Nabita i odgrzybiona klimatyzacja
- Nowe łożyska, uszczelniacze i olej w skrzyni
- Nowe łożyska, uszczelniacze i olej w dyfrze
- Nowy wydech od turbo do końca z kwasu aby wydobyć dźwięk silnika :) (oryginalny w stanie bardzo dobrym ze wszystkimi katalizatorami oraz osłonami posiadam i dodaje do auta)
- Po czym auto trafiło do studia detailingowego na korektę lakieru oraz nałożenie wosku i powłoki ochronnej

Auto posiada sporo nietuzinkowych i wartych fortunę dodatków: kute i bardzo lekkie oryginalne koła Rays 17', zestaw wskaźników Lamco w pełni sprawnych wraz z dodatkowym zegarem doładowania na obudowie stacyjki, aluminiowe nakładki na pedały STI, radio Kenwood + zmieniarka w bagażniku, oryginalny schowek LHD, czarny dywan LHD, kompletny zestaw koła zapasowego nigdy nie używany.

Subaru utrzymane w stanie pedantycznym, ciągle przechowywane w ogrzewanym garażu wraz z innymi samochodami z kolekcji. Używany jedynie w ładną pogodę i myte ręcznie odpowiednimi środkami do pielęgnacji aut. Aktualny przebieg 154 585km, auto posiada wciąż oryginalny Japoński akumulator :) Od spodu nigdy nic nie było czyszczone, malowane czy odnawiane! Auto wygląda od spodu jak nowe i jest w pełni oryginalne. Każdy plastik i kołek jest na swoim miejscu!


Oczywiście zarejestrowane na krótkim VIN wraz z odstępstwem od Ministerstwa, indywidualna rejestracja D8 STI przechodzi na nowego właściciela :) Dwa komplety kluczyków.

Ponad 150 dokładnych zdjęć oddających stan auta można zobaczyć pod tym linkiem: imageshack.com/a/fXt17/1

I speak English and Deutsch

 

19 listopada 2025 22:35

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Subaru

Model pojazdu

Impreza

Wersja

2.0 WRX STI

Kolor

Biały

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2000

Generacja

GC (1992-2001)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

185555

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Bartek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni