1 / 36
Najważniejsze
Przebieg
387 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kombi
Pojemność skokowa
3 000 cm3
Moc
245 KM
Opis
Sprzedam moje Subaru Outback III h6 z 2004 roku. Jestem jego drugim właścicielem (od roku lutego 2021 roku) w Polsce. Poprzedni właściciel sprowadził auto do Polski w 2013 roku ze Szwajcarii. Auto jest sprawne i jeździ bardzo dobrze mimo pewnych mankamentów wizualnych. Subaru mimo swojego wieku i przebiegu odpala “na strzała” niezależnie od tego ile wcześniej stało nieużywane i jaka jest pora roku. Co roku jeździmy nim na wakacje zagraniczne i jestem pewny jego niezawodności (w sierpniu tego roku byłyśmy we Francji i zrobiliśmy ponad 8kkm). Za mojej kadencji mimo usterek wynikających z eksploatacji auto nigdy mnie nie zawiodło – nigdy nie stało na lawecie. Wszystkie naprawy wykonywane były w autoryzowanych serwisach (najpierw A&G serwis w Krakowie a potem w Subcar Tyski w Warszawie) i na czas, olej w silniku wymieniany co ok 10kkm. W aucie zamontowana jest instalacja gazowa KME. Samochód pracuje zarówno na benzynie jak i na gazie. Przebieg prawie 400kkm i rośnie. Auto ma ważny przegląd (do 24.01.2026) i ubezpieczenie OC (do 07.11.2025). Poniżej lista ważniejszych napraw. Do auta są 2 komplety w miarę świeżych opon lato Nexen N'Fera Primus 215/55R17 94 V 2023 rok oraz zima Kumho Wintercraft WP52 215/55 R17 98 V 2023 rok. Do auta został dołożony system bluetooth pozwalający połączyć się z nagłośnieniem, instalacja pod kamerę wideo z przodu oraz system antykradzieżowy (magnesik). Auto nie uczestniczyło w żadnej stłuczce nie licząc szkód parkingowych. Do auta jest komplet dokumentów (wraz z kartą pojazdu), dwa oryginalne kluczyki. Na wszystkie naprawy mam faktury albo wpisy do książki serwisowej. Auto posiada hak wpisany w dowód rejestracyjny. Auto sprzedaję z powodu zakupu nowszego modelu.
W trakcie mojego użytkowania auta wykonałem szereg napraw, poniżej lista ważniejszych z nich:
- kompletny remont silnika po zakupie w 2021 roku (suma na FV 16 000 pln - do wglądu z wyszczególnieniem wszystkich elementów) przy przebiegu 296kkm
- wymiany łożysk kół, wymiany osłony przegubów, wymiany osłony przegubów, wymiana tulei wahacza przód, wymiana stabilizatorów przednich
- wymiana chłodnicy (nowa)
- regeneracja maglownicy (2024, przebieg 358kkm)
- przewody hamulcowe
- świece zapłonowe
- mocowanie podpory silnika
- wymiana pompy abs (oryginalna używana)
- akumulator (na gwarancji zakup w 2025 roku)
- wymiana butli gazowej na nową w 2025 roku (przebieg 377kkm)
- przegląd klimatyzacji (sierpień 2025)
- wymiana wahaczy przód i tył, wymiana oleju w skrzyni (2023 rok, przebieg 352kkm)
- regulacja luzów zaworowych !!! (2024, przebieg 363kkm)
- wymiana elektrozaworu w skrzyni (2025, przebieg 382kkm)
- ostatni przegląd przed podróżą: wymiana oleju silnikowego, filtrów powietrza i kabinowego, przedni górny stabilizator, luz zacisków hamulców, przegląd zawieszenia (2025, przebieg 388kkm)
- wymiana tylnych nadkoli z powodu złego stanu blacharskiego - typowa usterka tego modelu (niestety na tą naprawę nie mam dokumentu ale wystarczy auto obejrzeć od spodu lub zdjąć plastiki żeby zobaczyć, że nadkola są w dobrym stanie - naprawa wykonana w “Warszawskim Warsztacie”)
- wymiana 1 tłumika (nie wymieniałem 2 z powodu oszczędności - wizualnie się nieznacznie różnią ale dla mnie to nie stanowiło problemu)
Jeśli chodzi o minusy:
- zacinająca się klapa bagażnika - działa ale nie odbija (typowe dla tego modelu)
- lewe tylne drzwi nie otwierają się z centralnego zamka - trzeba ręcznie je odryglować i zamknąć
- wnętrze w przeciętnym stanie (fotel kierowcy, kierownica, pęknięcia elementów plastikowych)
- pęknięty plastik na tylnej klapie
- złuszczający się lakier na plastikowych elementach karoserii (lotka nad klapą bagażnika, przedni zderzak)
- czasami nawiew przedni środkowy od strony pasażera “świruje” - nie podaje ciepłego powietrza gdy ogrzewanie jest włączone (nawiew zupełnie po prawej działa normalnie)
- gumy drzwi w przeciętnym stanie ale żadna nie przepuszcza wody
- przydało by się zrobić geometrię kół - lekko znosi samochód w prawo (głównie przy dużych prędkościach - auto bez problemu osiąga prędkość powyżej 140 km/h)
- !!! przy jeździe na gazie w dłuższych trasach zdarza się, że zapali się check engine, który znika po kilku kolejnych odpaleniach samochodu - próbowałem to zweryfikować ale bezskutecznie - zostało ustalone, że “taka jego uroda”. Ten problem pojawia się stosunkowo rzadko i zazwyczaj jeśli pokonuje się odległości powyżej 600 km na raz. W ostatniej podróży wakacyjnej (w tym roku) check wyskoczył tylko raz i zniknął następnego dnia, a w wakacje pokonaliśmy ponad 8000 km.
- Mały odprysk na przedniej szybie (jest od 2 lat i się nie powiększa)
Rejestracja pojazdu: KR3NV91
VIN: JF1BPELUA4G007468
Data 1 rejestracji: 22.01.2004
W mojej opinii auto mimo swojego wieku i wspomnianych wad jest pojazdem pewnym - bez chwili zastanowienia mógłbym do niego wsiąść i jechać na drugi koniec Europy. Zapraszam do kontaktu i oględzin pojazdu, oczywiście auto można sprawdzić na stacji diagnostycznej lub u mechanika.
Nie wystawiam faktury, umowa kupna-sprzedaży. Chętnie odpowiem na dodatkowe pytania.
12 września 2025 12:25
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Subaru
Model pojazdu
Legacy
Kolor
Złoty
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2004
Generacja
III (1998-2003)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
System nawigacji satelitarnej
Informacje o sprzedającym
Maciej
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie