Auto w bardzo dobrym stanie jak na swój wiek, w ciągłym użytkowaniu na co dzień. Pierwsza rej 07.2008. W moim posiadaniu 1.5 roku Przez ten czas wymienione tylne lewe łożysko z piastą, jarzmo zacisku lewego przód i regeneracja alternatora. Samochód niezawodny w najmocniejszej wersji benzynowej 4cyl. z wzmocnionymi gniazdami zaworowymi. Najczęstszy kłopot w Subaru z dwumasą jest wyeliminowany, bo jest konwersja na jednomase. Sprzęgło wymieniane przez poprzedniego właściciela razem z świecami. Auto prowadzi się rewelacyjnie jak po szynach, kontrola trakcji przy symetrycznym 4x4 jest zbędna. Posiada reduktor (co jest praktycznie niespotykane w autach osobowych) czyli wybieramy długą lub krótką skrzynie, co daje nam w sumie możliwość jazdy na 10 biegach, można to robić podczas jazdy, bardzo przydatne w mieście, przy wyprzedzaniu lub na trasie gdy chcemy zejść z spalaniem, bo zwykła 5 jest dość długa. Spalanie śr w mieszanym 9-10l
- klimatyzacje dwustrefową (sprawną świeżo po profilaktycznym odgrzybieniu)
- tempomat w kierownicy
- skórzana kierownica i gałka biegów
- 17 calowe oryginalne grafitowe felgi z wersji H6
- stały symetryczny napęd 4x4
- reduktor
- drzwi bez ramek
- oryginalną mate bagażnika
- isofix
- mocowanie pasów top tether (tył)
Samochód zadbany bez wkładu (prócz wymiany oleju i filtrów bo właśnie minęło 10kkm od wymiany). Rozrząd wymieniany przy 187kkm. Opony, klocki, tarcze, zawieszenie ok nie stuka nie puka. Posiadam dwa kluczyki, instrukcje etc. Zadbany w środku, na zewnątrz lakier posiada kilka rysek czy odprysków (patrz przedni zderzak, prawe nadkole przód, tylna klapa) - stąd niższa cena. Jestem uczciwym sprzedawcą, nie jakimś handlarzem. Sprzedaje, bo chce wrócić do diesla (niestety Subaru w dieslu to mina). W razie jakichkolwiek pytań proszę dzwonić lub pisać na nr . Autko można obejrzeć codziennie po 16 lub w weekendy. Zapraszam na jazdę próbną. Cena do rozsądnej negocjacji dla zdecydowanych.