1 / 28
Najważniejsze
Przebieg
177 300 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kompakt
Pojemność skokowa
2 457 cm3
Moc
230 KM
Opis
Sprzedaję Subaru Imprezę WRX MY08 z silnikiem 2,5T z polskiego salonu.
Auto po programie na 260KM i 485Nm. Bardzo lekkie i bardzo szybkie.
I rejestracja: 30.11.2007r.
W numerze vin celowy jest błąd dla botów, poprawny vin to:
JF1GHELD niżej
38G009453 koniec v.inu.
Nr rejestracyjny: KSU 9MS8
Z grubszych modyfikacji:
Silnik ~25 tyś km temu przeszedł generalny remont po UPG, dodatkowo otrzymał kute tłoki, to za poprzedniego właściciela.
Duża chłodnica wody Mishimoto
Wiskoza centralna oddane to Lsdfactory, spięte na 10kg
Tylny dyfer wymieniony na dyfer ze szperą, oddany do Lsdfactory, spięta na 10kg
Rewizja skrzyni biegów, wymienione któreś łożysko.
Dołożony BOV hybrydowy (część powietrza wraca do silnika), dzięki temu żadnych objawów typu przygasanie, czy check, fajnie syczy – dorzucę 3 sprężyny do regulacji efektu oraz oryginalny DV.
Założona sportowa pompa paliwa Walbro przed remapem.
Replika klaksonów Hella w kolorze czerwonym
Dołożone składanie lusterek po zamknięciu samochodu
Samochód nie miał żadnego wypadku, za poprzedniego właściciela miał wymieniony tylny zderzak. Wszystkie nadkola, osłony w oryginale.
Obecnie 3 miesiące temu auto przeszło metamorfozę.
Nadwozie oddane do blacharza, wymienione progi, tylne reparaturki błotników, przednie błotniki udało mi się kupić oryginał ASO nowe.
Do tego z samochodu został wyjęty silnik, skrzynia, podwozie rozebrane do gołej blachy ze wszystkiego. Podwozie zostało oczyszczone, wypiaskowane, położone 3 warstwy Novola.
Wypiaskowana tylna belka, elementy zawieszenia, staby, wlew paliwa, również wszystko w kilku warstwach Novola końcowo na czarno.
Na podwozie w całości położony końcowo czarny baranek Valvoline, setki kołków, kołeczków, spinek ASO.
Mam zdjęcia z każdego etapu prac przy aucie.
Przy tej okazji zrobione i wymienione:
- sprzęgło oddane do Makland + łożysko oporowe + łapa sprzęgła w skrzyni + łożysko w wale
- nowe hamulce, tj przednie zaciski, a wszystkie: tarcze, klocki, przewody, gumki,prowadnice itd.
- nowe elementy zawieszenia, tj wahacze, sworznie, końcówki, drążki, łączniki itd.
- wyczyszczone i pomalowane elementy napędu, tj dyfer, półosie, wózek, wszystko Novol
- wyczyszczona i zabezpieczona przednia belka pod silnikiem
- nowe oleje dyfer, skrzynia
- poduszki amortyzatorów przód – góra
- nowe oba czujniki poziomowania xenona, przód i tył
- nowe halogeny
- wspawana nowa flansza wydechowa łącząca oryginalny wydech z 2,5 calowym MG Motorsport, leci od downpipe (nie jest super głośny ale słychać że Subaru jedzie)
- zalany płyn chłodniczy Mannol Pro Cool
- nowy olej do układu wspomagania
- nowy płyn hamulcowy
Przy silniku zrobiłem:
- wymieniony kpl rozrząd + pompa wody
- wszystkie uszczelki silnika, tj pod pokrywami, pod lornetkami, pod kolektorem, przewody odmy, wszystkie uszczelki wtryskiwaczy, przepustnicy, itd
- nowe świece zapłonowe
- pomierzone luzy zaworowe, nie wymagały poprawek więc nie ruszane
- nowe paski klinowe
W zeszłym roku kupiłem nowe felgi Rota Formuła 18 cali.
Miesiąc temu kupiłem nowe opony Continental SportContact 7 w rozmiarze 225/40/R18
Nowe nakrętki do kół
Do auta są zimowe opony Continental, około 7mm bieżnika, na alu 17-ki. Bardzo ładne.
Auto posiada naprawdę gruuuubą teczkę historii, masa faktur, wydruków od nowości.
Idealnie ustawiło się na zbieżności i kątach, też jest wydruk po metamorfozie.
Dwa kluczyki do samochodu, wszystko działa, wszystko sprawne.
Przy okazji ustawiania zbieżności i kątów, zostało wykonane badanie techniczne.
Auto jeździ na oleju 10W40, wymiana co 7-8 tyś km. Na obecnym oleju ma zrobione 5 tyś, może jeszcze zdążę wymienić (edit: wymieniony), filtr oleju zawsze ASO, mam kilka w zapasie. Tłoki bardzo mądrze spasowane, nie hałasują, nie występuje piston-slap, oraz co dziwne w subaru: nie trzeba dolewać oleju od wymiany do wymiany, czyli nie bierze oleju żeby było widać to na miarce.
Obecny przebieg auta ponad 177 tyś km. Kolor samochodu to 61K (Dark Grey Metalik)
U nas jako czwarte auto w rodzinie.
Jest to nasze trzecie subaru i teraz już chcemy lanosa STI i to prawdziwy powód sprzedaży.
Te auto mamy równe 4 lata.
Cała metamorfoza kosztowała mnie ponad 20 tyś zł i trwała 3 miesiące. Jak piszę o częściach NOWE to nie mam na myśli używane w dobrym stanie, tylko fabrycznie nowe :)
Obecnie wymieniony olej w silniku na Motul 8100 5W40 na okres zimowy.
W tygodniu auto umówione na nabicie klimy (była odssysana przed demontażem silnika).
Umowa kupna sprzedaży
5 października 2025 18:01
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Subaru
Model pojazdu
WRX
Kolor
Inny kolor
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2007
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Darek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie