***OFERTA PRYWATNA (NIE KOMIS, ANI ŻADEN POŚREDNIK!)***
Pierwszy właściciel, niepalący.
Samochód kupiony w krajowym salonie (we wrześniu 2014 r.), zadbany, garażowany, bezwypadkowy, w pełni sprawny!
Bogata wersja wyposażeniowa.
Pełna dokumentacja pojazdu oraz oba komplety kluczyków.
Udokumentowany przebieg (poniżej 122 tys. km).
Wyposażenie standardowe dla wersji PREMIUM PLUS:
– 7 poduszek powietrznych (w tym poduszka kolanowa kierowcy),
– ABS + EBD + BAS ,
– ESP + TC (kontrola trakcji),
– SVDC (system dynamicznej kontroli jazdy – wykrywa i neutralizuje przypadki podsterowności i nadsterowności pojazdu),
– TPMS (system kontroli ciśnienia w oponach),
– system wspomagania ruszania na wzniesieniu (Hill Hold Control),
– elektryczne, progresywne wspomaganie układu kierowniczego,
– tempomat z ogranicznikiem prędkości,
– komputer pokładowy,
– system kluczyka elektronicznego (centralny zamek z dostępem „bezkluczykowym”, silnik uruchamiany przyciskiem START),
– czujnik zmierzchu (automatyczne światła),
– czujnik deszczu (automatyczne wycieraczki),
– czujniki parkowania (tył + przód),
– światła do jazdy dziennej w technologii LED,
– reflektory biksenonowe (HID) ze spryskiwaczami,
– automatyczna regulacja wysokości świecenia reflektorów,
– lampy przeciwmgielne,
– boczne kierunkowskazy w obudowie lusterek zewnętrznych,
– elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne,
– klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa,
– elektrycznie sterowane szyby boczne (przód/tył),
– regulacja kolumny kierownicy (pion + poziom),
– regulacja wysokości fotela kierowcy i pasażera z przodu,
– podgrzewanie foteli z przodu,
– skórzana kierownica wielofunkcyjna,
– automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne,
– schowek na okulary w przedniej części podsufitki,
– regulowany podłokietnik z zamykanym schowkiem (pomiędzy przednimi fotelami),
– pakiet Oświetlenie: podświetlenie przestrzeni pod nogami kierowcy i pasażera oraz dolnej półeczki i schowka przed pasażerem + osłony przeciwsłoneczne z podświetlanymi lusterkami,
– system multimedialny Kenwood DNX4230BT (CD/DVD/MP3/WMA/AAC/DivX itp.) z ekranem dotykowym, komunikacją Bluetooth oraz z kamerą cofania,
– zestaw głośnomówiący,
– 6 głośników systemu audio (w tym 2 wysokotonowe),
– gniazdo USB w schowku pod podłokietnikiem (z przodu),
– 2 x gniazdo 12V – w kabinie i w bagażniku,
– podłokietnik w oparciu tylnej kanapy, z dwoma uchwytami na napoje,
– dzielone, składane oparcie tylnej kanapy (60:40),
– regulowany kąt pochylenia oparcia tylnej kanapy,
– system łatwego dostępu dla pasażerów tylnej kanapy do zawartości bagażnika,
– bagażnik z systemem podwójnej, płaskiej podłogi,
– przyciemniane szyby z tyłu nadwozia,
– zintegrowane relingi dachowe (srebrne),
– felgi aluminiowe 17”,
– pakiet Outdoor: osłony ochronne nadkoli, drzwi, progów i zderzaków,
– ozdobne nakładki zderzaków i progów.
Wyposażenie dodatkowe:
– inteligentny napęd na 4 koła AllGrip, z możliwością wyboru ustawień: AUTO / SPORT / SNOW / LOCK,
– karoseria w kolorze grafitowym (Galactic Gray) – metalik,
– zestaw listew ochronnych (na bokach i rogach pojazdu),
– komplet nakładek ochronnych progów drzwi,
– dojazdowe koło zapasowe, wraz z zestawem narzędzi,
– komplet osłon (fartuchów) przeciwbłotnych (tzw. „chlapacze”) – niestety od niedawna brak 1 szt. (prawy przód),
– zestaw żarówek zapasowych w „bezpiecznym etui”,
– dedykowana siatka mocująca w bagażniku,
– dedykowana apteczka Suzuki.
Suzuki SX4 S-Cross to typowy crossover. Nie jest może najefektowniejszym samochodem w swojej klasie, ale to bardzo praktyczny, wszechstronny i solidny model. W mojej rodzinie znakomicie sprawdzał się zarówno w codziennej jeździe miejskiej, jak i w czasie dalszych wakacyjnych wyjazdów.
Podobnie jak większość aut tego rodzaju, wyposażony jest w trochę zwiększony prześwit (16,5 cm) oraz „terenowe” osłony dolnej części zderzaków i karoserii. Oferowany przeze mnie egzemplarz ma dodatkowo bardzo sprawny napęd na 4 koła.
Posiada zaskakująco przestronne wnętrze i spory bagażnik (o standardowej pojemności 430 litrów).
Wnętrze samochodu jest w stanie co najmniej bardzo dobrym. Na zewnątrz można znaleźć kilka drobnych śladów ponad dziesięcioletniej eksploatacji pojazdu.
Model ten posiada szereg „klasycznych rozwiązań” (np. brak systemu start-stop, tradycyjny hamulec ręczny, klasyczne pokrętła i przełączniki do sterowania różnymi funkcjami, w tym klimatyzacją, silnik wolnossący o „normalnej” pojemności, cztery cylindry, łańcuch rozrządu itd.), zamiast nowoczesnych udziwnień i komplikatorów – co niektórym może się podobać, a innym niekoniecznie…
Silnik benzynowy 1.6 VVT uchodzi za „pancerny” – jest sprawdzony, stosunkowo prosty w budowie i obsłudze, niezawodny, trwały, niedrogi w eksploatacji i o wystarczającej mocy. Nigdy nie sprawił mi kłopotów.
INFORMACJE DODATKOWE:
• przeglądy były wykonywane regularnie. Ostatni przegląd eksploatacyjny (m.in. wymiana oleju oraz filtrów) miał miejsce 25.02.2025 r., przy przebiegu ok. 120 tys. km (w ASO Suzuki);
• na bieżąco wymieniane były zużywające się elementy eksploatacyjne;
• regularnie (corocznie) dezynfekowany i serwisowany był układ klimatyzacji (w ASO Suzuki);
• w lipcu 2023 r. m.in. wykonana została zalecana przez producenta (w przypadku aut z napędem AllGrip) wymiana oleju w mostach napędowych i reduktorze, przy przebiegu ok. 100 tys. km (w ASO Suzuki);
• w październiku 2021 r. wykonana została konserwacja podwozia;
• aktualne samochód jest na oponach letnich Continental EcoContact 6 93V (205/50R17), zakupionych w sierpniu 2021 r.;
• badania techniczne pojazdu ważne do 27.09.2025 r.;
• ubezpieczenie do 7.10.2025 r.
DODATKOWO, do samochodu dodaję:
+ komplet używanych opon zimowych Kleber Krisalp HP3 93H (205/50R17), zakupionych w październiku 2023 r.,
+ fabryczny radioodtwarzacz dedykowany do tego modelu samochodu (CD/MP3/RDS/USB/Bluetooth) – jeśli ktoś bardzo nie lubi ekranów dotykowych, bądź nie podoba mu się zainstalowana w samochodzie stacja multimedialna Kenwood (i jeśli nie potrzebuje kamery cofania).