Sprowadzona z USA w 2017 roku. Przebieg niecałe 196000 km. Białe, indywidualne tablice rejestracyjne (można zachować - fajnie to wygląda). Jest w najlepiej prezentującym się kolorze tj. czarnym. Wymaga poprawek lakierniczych bo nie wygląda idealnie co widać na zdjęciach (jakieś zadrapania, pęknięcia itd). Mechanicznie bez zastrzeżeń - w wakacje przed wyjazdem wymienione klocki hamulcowe + płyn, została naprawiona jedna klamka, nowy akumulator 12V i filtr kabinowy. W środku jest jasna skóra w dobrym stanie i trochę przetarty materiał na słupku od strony kierowcy (mam zapas - leży i czeka na wolną chwilę aby go podmienić). Wg mnie główna zaleta tego egzemplarza to tzw. Rozszerzony Autopilot 1.0. Na trasie pilnuje pasa ruchu, zwalnia, przyspiesza, a po włączeniu kierunkowskazu - zmienia pas ruchu. Bardzo wygodny na długie trasy. Ma zrobiony upgrade do CCS, ale nadal ma oryginalny port Tesla (używam przejściówki). Wewnętrzny modem zmieniony na LTE. System ma najnowszy update oraz najnowsze mapy. Ta Tesla miała darmowe ładowanie do połowy zeszłego roku ale Elon przypadkiem je wyłączył razem z ponownym zablokowaniem SuC dla ukraińskich samochodów. Podobno można to przywrócić programowo - nie robiłem jednak tego bo i tak mam trochę daleko do Superchargera. W komplecie kilka dodatkowych kabli na każdą ewentualność (siła, Type 2, przedłużacze na kemping itd). W zestawie też dwie ładowarki przenośne - jedna z portem amerykańskim, druga CCS. Do kompletu z nimi mam końcówki do siły (czerwona i niebieska). Gratis dodaję pełen hardware do konwersji na europejskie 3 fazy wraz z portem CCS, komplet opon zimowych z felgami i bardzo rzadki (albo drogi) adapter portu Tesla na Chademo. Polecam szczególnie osobom, które mają fotowoltaikę na dachu - stosunkowo tani, ciągle dobrze wyglądający i komfortowy samochód - zarówno na trasę jak i na co dzień.