Jako że czas na zmiany, to moja Tesla X 100D szuka właściciela.
Mam ją od nowości, bezwypadkowa (uszkodzenia parkingowe tyłu i szyb wyliczyłem poniżej), kupiona bezpośrednio w Tesla NL, gwarancja na napęd i baterię do 2026 roku. Konfigurację załączam. Wszelkie właściwości odnajdziecie na zdjęciach (prosto pod myjną fotografowałem, żeby choć raz była czysta ;) ) i fakturze pro forma. Ogólnie moja Tesla okazała się być niezawodna, szczególnie w porównaniu z moim poprzednim autem. Auto można oglądnąć od 10 czerwca w dniach roboczych od 9 do 15 u mnie w firmie, V-tech Tuning, ul. Bieżanowska 71 Kraków, ale proszę wcześniej zadzwonić do mojego sekretariatu ), jakby mnie nie było w pracy (to i auta nie będzie). Jako, że kupiłem na firmę, to wystawiam fakturę VAT. Ciężko mi po pomysłach Elona wymyślić cenę, więc proszę proponować coś, najlepiej poprzez e-mail.
Nie śpieszy mi się ze sprzedażą (bo na nową czekam jeszcze trzy tygodnie).
tpirowski@vtech.pl
Komputer autopilota wersja 3, rozszerzony autopilot, MCU2 (Intel Atom), ładowanie CCS, darmowe ładowanie
Serwisowana w ASO w Berlinie, a potem w Warszawie.
Hak, drugi komplet opon zimowych na alufelgach 19'
Ma zainstalowane TeslaMagic ( https://vtech.pl/aktualnosci/teslamagic-rewolucyjne-narzedzie-do-personalizacji-samochodow-tesla.html )
Bateria ok 90kWh z 97,2 dostępnych seryjnie (wg diagnostyki Autel). Naprawdę dbałem o baterię i ładowałem tylko do 50% na ładowarce w firmie (na wyjazdach oczywiście superchargery).
Reszta na obrazkach
Wykaz nieszczęść:
szyba przednia wymieniana (2 razy, Tesla Warszawa i ASO Tesla Gdów). Raz z uszkodzeniem maski przez kamień (taki malutki "ząbek" zrobił na jej krawędzi, po czym kamień walnął w szybę, skutecznie). Naprawa w obu przypadkach z mojego AC.
wymieniane półosie przednie (grzechotały, na gwarancji), wymianę MCU1 na MCU2 (zaciął się, na gwarancji), uszczelki wszystkich drzwi (akcja serwisowa, nie odczułem zmiany, wszystko w ASO Tesla Warszawa).
Skasowana tylna lewa lampa przez ciężarówkę (auto na postoju), naprawa z OC sprawcy (to na samym początku, jak ją kupiłem, mało mnie szlag nie trafił, ciężko wtedy było dostać europejską lampę nawet przez ASO, jeździłem miesiąc z rozbitą).
Tylny zderzak został pomalowany, a czarny element - wymieniony (wspólnik wycofał mi autem z hakiem w zadek, robiąc dziurę w czarnym plastiku i porysował lakier, wykrzywił mocowanie, na szczęście nie udziabał klapy bagażnika). Koszt własny (sprawcy, no oczywiście, że sprawcy ;) ). Zdjęcia zderzaka z dziurą są.
Poprawki na lakierze zrobione, bo i tak zderzak był malowany. Były odpryski na masce, przednim zderzaku, (niestety nie okleiłem auta folią, następne na pewno zafoliuję), wgniotki zostały też od razu ponaprawiane (oprócz jednej, ale pan od wgniotek powiedział, że trzeba rozbierać drzwi i się nie zgodziłem)
Jako że brzydzę się myjniami automatycznymi, to lakier jest w przyzwoitym stanie (jakieś mikroryski będą, był w swoim życiu kilkakrotnie myty na myjni automatycznej)
Najchętniej sprzedam w Krakowie lub w okolicy - liczę, że Tesla, nazwana przez dzieci "Other Type of Hippie Van" będzie dalej nas odwiedzać. Mam do tego auta sentyment - wiele fajnych chwil i podróży.